quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pffff vind het tegenvallen deze groep, en dan vooral die zeikerd van 'n John en piepmiep Jessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Wij samen,in ons blootje.quote:
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij kreeg een blaasverlamming en moest het ziekenhuis in.
Dat zou ik dan de streamers niet aan willen doenquote:
klopt hij plaste in bed op een gegeven moment .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
mss kunnen p&j samen een loodgietersbedrijf beginnen? of een ontstoppingsbedrijf?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Kutstreamers,wij hebben daar schijt aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik dan de streamers niet aan willen doen
Niet de slimste smartie uit het doosje volgens mij ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:44 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat Brandon hier meeleest met z'n 'tegeltjeswijsheden'
Okequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kutstreamers,wij hebben daar schijt aan.
Nou maar hopen dat ze een rond wiel uitvinden en geen vierkanten...quote:
Yep,en een WC bril.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:47 schreef Charmian het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die hark? Lag die daar zomaar
om dingen te verplaatsenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:46 schreef FloJo het volgende:
[..]
karretje? om in te slapen?
of als onderkomen?
yep. die heeft huub snachts het hek overgegooitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:47 schreef Charmian het volgende:
Heeft Adriaan allemaal meegenomen. Onvoorstelbaar wat er allemaal in zo’n kist lijkt te passen...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:47 schreef Charmian het volgende:
Nee hark lag daarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heeft Adriaan allemaal meegenomen. Onvoorstelbaar wat er allemaal in zo’n kist lijkt te passen...
Met gemak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |