Nee, Christel zei al: "De rest is voor vanavond".quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
straks hebben ze helemaal niksdat word hongerlijden.
Wie had die nou ook al weer gemaakt? Wilco?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef PTLe het volgende:
het is dat ze geen planken hebben , maar die WC in de eerste Utopia was echt heel goed , poepen en er zand op gooien.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze bedoel ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Een uur geleden zei ze dat ook alquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, Christel zei al: "De rest is voor vanavond".
Gelijk heeft ze.
En dat gebeurt dan ook ...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaan er gewoon vanuit dat er vanzelf meer eten komt
Dat is wel zo, maar die John is wel meester in om zichzelf tegen te spreken. Hij verkondigt het één en in de volgende zin het tegenovergestelde.quote:
Daar vraag je me wat , ik weet het niet meer ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie had die nou ook al weer gemaakt? Wilco?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Paul,Wilco kwam veel later.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie had die nou ook al weer gemaakt? Wilco?
Paul? Oh ik dacht dat die er al heel snel uit was en buiten de waterleiding weinig had gedaanquote:
Was dat ook niet Paul? Wilco was er pas veel later toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat , ik weet het niet meer ?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rechts is de Amerikaanse Rienk, ook op blote poten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Alleen kan deze echt overleven in de wildernisquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rechts is de Amerikaanse Rienk, ook op blote poten
ze zijn te druk met het pad/rotonde/straatje. prios stellen.. een waterleiding is niet een prioquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:33 schreef lonneberga het volgende:
En hoe gaat het met de pioniers, hebben ze de waterleiding al gevonden?
Jah, die twee droppies, oppassen voor giftige slangen en schorpioenen hoor, met z'n blote benen in de bushquote:
Geen idee Lon , maar ze zoeken ook niet echt lijkt mij ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:33 schreef lonneberga het volgende:
En hoe gaat het met de pioniers, hebben ze de waterleiding al gevonden?
Nou... die heeft 15.000 euro er doorheen gejast, maar.... heeft bijna alle basiszaken aangelegd en gemaakt. Zelfs de bedden van hem zijn 4 jaar meegegaan. Hij heeft keuken, de toiletten, de douches, de bedden en zo allemaal gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Paul? Oh ik dacht dat die er al heel snel uit was en buiten de waterleiding weinig had gedaan
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:35 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze zijn te druk met het pad/rotonde/straatje. prios stellen.. een waterleiding is niet een prio
Jammer dat hij weg moest. Ik had wel meer van hem willen zien. Hoewel het ook wel een enorme flapdrol was door gelijk al met Billy onder de douche te gaan zoenenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou... die heeft 15.000 euro er doorheen gejast, maar.... heeft bijna alle basiszaken aangelegd en gemaakt. Zelfs de bedden van hem zijn 4 jaar meegegaan. Hij heeft keuken, de toiletten, de douches, de bedden en zo allemaal gemaakt.
Daar snap ik ook niets van. De temperatuur zal prima zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
Dat nog niemand t water in is gesprongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |