Zet er maar gelijk 10 neer, wat een fucking idioot zegquote:
Die heb ik al een paar keer gehad , bah wat een nare man , die moet er uit !quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Het een spreekt het ander niet tegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:29 schreef Injetta het volgende:
John maakt het niet uit waar hij zit om te schijten, vanmorgen liep hij nog te verkondigen dat hij nog niets heeft ‘kunnen’ doen.
Dank u.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Korte uitleg, stamt uit DGK.. waar soms deelnemers lang weg waren en Huub dan steevast zei, die is even een kroketje eten Achter...
straks hebben ze helemaal niksquote:
Ze gaan er gewoon vanuit dat er vanzelf meer eten komtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
straks hebben ze helemaal niksdat word hongerlijden.
Nee, Christel zei al: "De rest is voor vanavond".quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
straks hebben ze helemaal niksdat word hongerlijden.
Wie had die nou ook al weer gemaakt? Wilco?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef PTLe het volgende:
het is dat ze geen planken hebben , maar die WC in de eerste Utopia was echt heel goed , poepen en er zand op gooien.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze bedoel ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Een uur geleden zei ze dat ook alquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, Christel zei al: "De rest is voor vanavond".
Gelijk heeft ze.
En dat gebeurt dan ook ...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaan er gewoon vanuit dat er vanzelf meer eten komt
Dat is wel zo, maar die John is wel meester in om zichzelf tegen te spreken. Hij verkondigt het één en in de volgende zin het tegenovergestelde.quote:
Daar vraag je me wat , ik weet het niet meer ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie had die nou ook al weer gemaakt? Wilco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |