Kutstreamers,wij hebben daar schijt aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik dan de streamers niet aan willen doen
Niet de slimste smartie uit het doosje volgens mij ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:44 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat Brandon hier meeleest met z'n 'tegeltjeswijsheden'
Okequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kutstreamers,wij hebben daar schijt aan.
Nou maar hopen dat ze een rond wiel uitvinden en geen vierkanten...quote:
Yep,en een WC bril.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:47 schreef Charmian het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die hark? Lag die daar zomaar
om dingen te verplaatsenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:46 schreef FloJo het volgende:
[..]
karretje? om in te slapen?
of als onderkomen?
yep. die heeft huub snachts het hek overgegooitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:47 schreef Charmian het volgende:
Heeft Adriaan allemaal meegenomen. Onvoorstelbaar wat er allemaal in zo’n kist lijkt te passen...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:47 schreef Charmian het volgende:
Nee hark lag daarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heeft Adriaan allemaal meegenomen. Onvoorstelbaar wat er allemaal in zo’n kist lijkt te passen...
Met gemak.quote:
wat heb je nu weer gedaan ?quote:
is een multitool! alles in één! past in je broekzak, zit alleen geen jumbo inquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heeft Adriaan allemaal meegenomen. Onvoorstelbaar wat er allemaal in zo’n kist lijkt te passen...
Oh, ik dacht dat die ook van Adriaan kwam omdat die meteen aan de slag ging met een tuintje.quote:
Adri had een schep mee,de hark hing in een boom.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die ook van Adriaan kwam omdat die meteen aan de slag ging met een tuintje.
johnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:51 schreef DKUp het volgende:
DKUP’s Top 6 van meest vervelende Utopiaan van Utopia 2:
1. Adriaan
2. John
3. Maaik/Jessie
4. Maaik/Jessie
5. Christel
6. Brandon
heb ik ook wel een beetje...ik hoor ze praten maar het meeste land niet omdat het niet interessant isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:48 schreef BelaRoffa het volgende:
Eenvoudige simpele mensen
Niet echt gesprekken of goede discussies
Valt tegen dit utopie
Eens.quote:
Ik vind John eigenlijk de enige vervelende tot nu toequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:51 schreef DKUp het volgende:
DKUP’s Top 6 van meest vervelende Utopianen van Utopia 2:
1. Adriaan
2. John
3. Maaik/Jessie
4. Maaik/Jessie
5. Christel
6. Brandon
sjon ( die zei " ik het sjon en niet john")quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:51 schreef DKUp het volgende:
1. Adriaan
2. John
3. Maaik/Jessie
4. Maaik/Jessie
5. Christel
6. Brandon
die 2 op zekerquote:
Ik idemquote:
ik ga voor de specht, of... de katquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik idem
En ik vind Mike de leukste. Denk ik
zichzelf!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:56 schreef houdjemond het volgende:
Middag. Heb dus helemaal niks gemist? Wat een pioniers zijn het ook
Is Jessie nog dingen kwijt?
Gisteren wilde ze daarvoor de kringloop bellen..quote:
1 John..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:51 schreef DKUp het volgende:
1. Adriaan
2. John
3. Maaik/Jessie
4. Maaik/Jessie
5. Christel
6. Brandon
ik heb nu wel genoeg aan romy_figuren gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind John eigenlijk de enige vervelende tot nu toe
Ik ga Jessie wel waarderen. Gewoon een jonge meid die een beetje onzeker is, niet de slimste, maar ze pakt wel aan en wil alles proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |