Bezoekers mee laten helpen. Ik weet zeker dat ze dat leuk zouden vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een pad daar veel aan toevoegt.
Ik denk dat het gewoon een Febo opdracht is met een doel waar we pas over een paar weken achter komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze moeten er iemand in doen die verstand heeft van survivallen en ze laten inzien dat dat pad niet echt nuttig is op het moment.
Freshfruitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan FreshFruit72 ...![]()
[ afbeelding ]
Bezoek aan het hek voor Jessie ?
x6kvz15
link please?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6kvz15
Echt een kijktip voor degene die het gemist hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6kvz15
Pffff, Dan zijn ze dom. maar dat zullen ze wel merken als het een hele dag regent, hun spullen zeiknat en met een mooi pad voor de deur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die Tristan heeft ze gisteren een uur lang voorzien van tips, ideeen en mogelijkheden, maar dat is het ene oor in en het andere uitgegaan.
Spannendquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een Febo opdracht is met een doel waar we pas over een paar weken achter komen.
Het worden vanzelf camouflageshirtsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:16 schreef Injetta het volgende:
Echt handig die witte t-shirts in deze situatie.![]()
![]()
Dat stamt af van de Gouden Kooi. Febo is een patatzaakquote:
pannenkoekquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:19 schreef mario390 het volgende:
man man hebben ze nog altijd niks gegeten?
Dat valt nog te bezienquote:
ik heb sommigen al pannekoeken zien eten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:19 schreef mario390 het volgende:
man man hebben ze nog altijd niks gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |