quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien
Jessie is weer iets aan het zoeken
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
maaltijd idee: vang insecten en bak ze en eet ze op
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:21 schreef kkka3 het volgende:
Volgens Adriaantje eten "we" 3 kilo insecten op per persoon in ons leven![]()
Hatsiekidee
de tafel stond volquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom was het weer op de vloer gelegen?
Denk dat er zat insecten in dat bos zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]nou dan moet ik wel een pond hebben
geen idee. er zaten dingetjes in haar pannekoek met pindakaas (mss nootjes?)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom was het weer op de vloer gelegen?
Werk ze DGKquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het voorlopig wel even gezien, eerst een paar uur werken nu .....
Werk ze en bedankt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het voorlopig wel even gezien, eerst een paar uur werken nu .....
john wil naar huisquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:26 schreef Injetta het volgende:
John heeft op documentaires gezien dat ze in landen als China, Thailand markten vol eten hebben en restaurantjes volop.
Hij heeft de verkeerde docu's gezien.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:26 schreef Injetta het volgende:
John heeft op documentaires gezien dat ze in landen als China, Thailand markten vol eten hebben en restaurantjes volop.
Korte uitleg, stamt uit DGK.. waar soms deelnemers lang weg waren en Huub dan steevast zei, die is even een kroketje eten Achter...quote:
Die hippie vind ik geniaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij heeft de verkeerde docu's gezien.
Op National G hebben ze die overleveraars, prachtig.
Zet er maar gelijk 10 neer, wat een fucking idioot zegquote:
Die heb ik al een paar keer gehad , bah wat een nare man , die moet er uit !quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Het een spreekt het ander niet tegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:29 schreef Injetta het volgende:
John maakt het niet uit waar hij zit om te schijten, vanmorgen liep hij nog te verkondigen dat hij nog niets heeft ‘kunnen’ doen.
Dank u.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Korte uitleg, stamt uit DGK.. waar soms deelnemers lang weg waren en Huub dan steevast zei, die is even een kroketje eten Achter...
straks hebben ze helemaal niksquote:
Ze gaan er gewoon vanuit dat er vanzelf meer eten komtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
straks hebben ze helemaal niksdat word hongerlijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |