Ja ik kijk wel mee, maar wanneer hebben ze het over een pad gehad danquote:
Schijnbaar wel dus 😁quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet serieus een pad maken als je ze letterlijk niets hebbenZo dom zijn ze toch niet echt?
yup, ze ze sjouwenquote:
Ze zijn de hele ochtend al bezig.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel mee, maar wanneer hebben ze het over een pad gehad dan
Die John schijnt het hele plan voor Utopia 2 in zijn hoofd te hebben zitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel mee, maar wanneer hebben ze het over een pad gehad dan
Ze gaan douchen in bikini/zwembroekquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:51 schreef Prulke het volgende:
Niemand die ook een soort van cabine maakt om de douche heen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom trouwens,leuk dat jullie mee posten hier.
Echt?quote:Je maximale kijktijd is verstreken.
En een rotonde.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Een pad is natuurlijk wel prio #1. Begrijp dat dan.
Even opnieuw inloggen.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom trouwens,leuk dat jullie mee posten hier.
Dan zakken Broodje Noord en Jumbo niet weg met hun wagens.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh god ze zijn echt met een pad bezig...
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Een pad is natuurlijk wel prio #1. Begrijp dat dan.
Hornbach niet vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:54 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan zakken Broodje Noord en Jumbo niet weg met hun wagens.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:54 schreef FloJo het volgende:
[..]tuurlijk!!! jij snapt het. ik doe het zelf ook. als me douche kapot is ga ik eerst me tuin harken... logisch toch?!
En zorgen dat je kan bellen (helft beltegoed lijkt al op).. een bankrekening hebt zodat je ook dingen kunt kopen die straks nodig zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:54 schreef FloJo het volgende:
[..]tuurlijk!!! jij snapt het. ik doe het zelf ook. als me douche kapot is ga ik eerst me tuin harken... logisch toch?!
logische toch! zou idereen moeten doen..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:56 schreef Prulke het volgende:
[..]
En zorgen dat je kan bellen (helft beltegoed lijkt al op).. een bankrekening hebt zodat je ook dingen kunt kopen die straks nodig zijn.
Nee, we gaan eerst een pad aanleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |