Paul moest er toch uit omdat hij ziek werd?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat hij weg moest. Ik had wel meer van hem willen zien. Hoewel het ook wel een enorme flapdrol was door gelijk al met Billy onder de douche te gaan zoenen
Paul stond toch al op dag 2 te kopkluiven met Billy?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou... die heeft 15.000 euro er doorheen gejast, maar.... heeft bijna alle basiszaken aangelegd en gemaakt. Zelfs de bedden van hem zijn 4 jaar meegegaan. Hij heeft keuken, de toiletten, de douches, de bedden en zo allemaal gemaakt.
tuurlijk!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]die hopen natuurlijk dat er wel weer schuim met flessen water langskomt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Paul moest er toch uit omdat hij ziek werd?
raar toch? daar had ik allang ingelegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
Dat nog niemand t water in is gesprongen
En de eerste slaapkamers, de open haard, de verlichting..... die man heeft er voor gezorgd dat ze binnen no-time eigenlijk al een aardig onderkomen hadden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou... die heeft 15.000 euro er doorheen gejast, maar.... heeft bijna alle basiszaken aangelegd en gemaakt. Zelfs de bedden van hem zijn 4 jaar meegegaan. Hij heeft keuken, de toiletten, de douches, de bedden en zo allemaal gemaakt.
Mag niet van John.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
Dat nog niemand t water in is gesprongen
ze zeggen net als ze in de strontput vallen, springen ze echt wel in de vijverquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
raar toch? daar had ik allang ingelegen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:35 schreef PTLe het volgende:
[..]Pffff vind het tegenvallen deze groep, en dan vooral die zeikerd van 'n John en piepmiep JessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kreeg een blaasverlamming en moest het ziekenhuis in.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Paul moest er toch uit omdat hij ziek werd?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pffff vind het tegenvallen deze groep, en dan vooral die zeikerd van 'n John en piepmiep Jessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Wij samen,in ons blootje.quote:
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij kreeg een blaasverlamming en moest het ziekenhuis in.
Dat zou ik dan de streamers niet aan willen doenquote:
klopt hij plaste in bed op een gegeven moment .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
mss kunnen p&j samen een loodgietersbedrijf beginnen? of een ontstoppingsbedrijf?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |