Suggesties voor het tagje? Je bent de eerste die 'm krijgt namelijk.quote:
'Forumbeest'quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Suggesties voor het tagje? Je bent de eerste die 'm krijgt namelijk.
Ik heb aangevraagd: Kwaliteitsklager - Mei 2018
Maar als je iets beters meent te weten hoor ik het graag
Man man man. Vraag het dan nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt de kat van GGMM naar een prachtige post van onlogisch
Het wordt per definitie iets van KLB jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Forumbeest'
'4045'
Eigenlijk alles wat niets met KLB te maken heeft. Het gaat mij om de tag, niet om waar het mee geassocieerd dient te worden. Met deze opmerking gooi ik natuurlijk direct mijn eigen glazen in en wordt het wel degelijk iets wat geassocieerd wordt met KLB. Maar ach, het zij zo.
[KLB-forumbeest]quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het wordt per definitie iets van KLB ja
Ik ben gewoon eerlijk tegen je.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naja, niet echt. Ik neem alleen zoiets gewoon serieus en geef netjes een reactie
Je hoeft niet sarcastisch te doen. Ik heb de boodschap al begrepenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk tegen je.
Ik hoop dat dit geen verdere belemmering vormt voor onze prille vriendschap
vervelend mannetje is het ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je hoeft niet sarcastisch te doen. Ik heb de boodschap al begrepen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je hoeft niet sarcastisch te doen. Ik heb de boodschap al begrepen
Ga je gangquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen toch rare wezens zijn. Als ik sarcastisch was had ik wel een PI gebruikt.
Anneloos heeft nog veel te leren op het fok forum. Wellicht moet ik me als mentor opwerpen
traantje weggepinktquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:05 schreef Catkiller het volgende:
Niemand weet hoe te reageren na die geweldige grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |