Ja, maar ook als het eten uitblijft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, als zijn accu's leeg zijn en het hout op.. en de rest alleen maar blijft lullen over geen vlees en niet over wat dan wel, dan istie uitgespeelt
Maar Ik gok dat Jessie het eerst huilend wegloopt
Is ze soms jarig?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:54 schreef houdjemond het volgende:
Die slingers en ballonnen waren geen grap trouwens. Heeft Jessie echt meegenomen in haar kist.
Ik geloof de negende, maar pin me er niet op vast..quote:
dat heeft ze gisteren ook maar 1 keer gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:54 schreef houdjemond het volgende:
Die slingers en ballonnen waren geen grap trouwens. Heeft Jessie echt meegenomen in haar kist.
Ietsje vakerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat heeft ze gisteren ook maar 1 keer gezegd
Is ook nog niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:55 schreef Toverheks het volgende:
eerlijk gezegd vind ik er nog weinig aan zal wel aan mij liggen maar toch..........
quote:
Ik denk dat ze wel een keer zegt wanneer ze jarig isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik geloof de negende, maar pin me er niet op vast..
Joehoe Heks. Dat heb ik ook hoor. Het duurt even voordat je mensen leert kennen. Dan word het pas leuk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:55 schreef Toverheks het volgende:
eerlijk gezegd vind ik er nog weinig aan zal wel aan mij liggen maar toch..........
Is misschien wel leuk als we dat zouden weten inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een keer zegt wanneer ze jarig is
Deze is speciaal voor wildgroeiend vals gras.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:58 schreef Gladiolio het volgende:
Zaagje van Brandon is een heel stuk handiger dan die kapzaag van Adriaan.
Ik zag dat clipje van die ven die "spontaan" in zijn auto sprong om water te gaan brengen.. als het zó moet gaan is die Show zoiezo al verloren..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:55 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, maar ook als het eten uitblijft.
Denk dat die man niet lang zonder een lap vlees kan.
En dat we het dan nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is misschien wel leuk als we dat zouden weten inderdaad![]()
Ik denk dat ik een soort kalender ga maken. Eerst even douchen. En harken. Wil je cupasoup?quote:
nee ligt niet aan jou hoor,ik hoop dat als er meer inzitten dat het wat beter word,ik kan mijn aandacht er ook nog niet bij houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:55 schreef Toverheks het volgende:
Die tent is van Mike.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:59 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Adriaan voor een eigen onderkomen gezorgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |