abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 april 2020 @ 11:14:20 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_192729734
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oke, klopt :P
AH XL kom ik inderdaad ook weleens, daar is het wel druk ja ;(
Ach ja, ik snap dat je niet de hele dag binnen kunt blijven zitten.
Helemaal niet met dit weer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 09:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik woon sinds 1,5 maand in Oegstgeest (in de wijk bij de Corpus) en hier is het echt tandjesdruk in het park. Dag in dag uit. Het lijkt wel alsof mensen niets geven om die 1,5m.
Best een leuk wijkje. Ik woonde daar in de studentenhuizen voordat ze die wijk bouwden. Toen ik er later doorheen fietste, zag het er best leuk uit. Al is het wel jammer dat de bomen daar bijna allemaal weg zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_192729936
De TT is inmiddels wel een beetje optimistisch geworden. :P
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2020 @ 11:29:03 #53
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192730023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach ja, ik snap dat je niet de hele dag binnen kunt blijven zitten.
Helemaal niet met dit weer.
[..]

Best een leuk wijkje. Ik woonde daar in de studentenhuizen voordat ze die wijk bouwden. Toen ik er later doorheen fietste, zag het er best leuk uit. Al is het wel jammer dat de bomen daar bijna allemaal weg zijn.
Ja ze hadden er best wat groen mogen laten staan. Ik woon direct aan het park en ze hebben hier de boompjes die nu nog langs de bouwweg staan ook ineens allemaal afgetopt, ik denk omdat de kruinen in de weg begonnen te staan voor het bouwverkeer. Echt zonde.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_192751537
Wat nog veel meer zonde is dat zie die enorme rij bomen die langs de A44 stonden hebben weggehaald omdat dat geluiddscherm er moest komen. Ik hoop dat ze nog een keer wat gaan terugplaatsen daar. Misschien als die laatste set huizen daar af is dat er wat gebeurt.

Jumbo in de wijk hier is ook altijd lekker rustig. En daar staat af en toe een van medewerkers van de Jumbo bij het station. Sprak hem laatst aan en hij zei dat hij hier kwam bijspringen omdat bij hun niemand meer kwam en het hier druk was.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_192765638
Irritant alleen dat 36 zwervers je altijd aanspreken bij het station en de Jumbo.
  donderdag 23 april 2020 @ 12:56:36 #56
256666 leeell
I know you're lonely
pi_192765867
quote:
4s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:40 schreef Leonos het volgende:
Irritant alleen dat 36 zwervers je altijd aanspreken bij het station en de Jumbo.
Is dat nieuw? Vroeger had je altijd alleen die ene gozer die om 2 euro vroeg voor een slaapplek.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_192766026
quote:
15s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef leeell het volgende:

[..]

Is dat nieuw? Vroeger had je altijd alleen die ene gozer die om 2 euro vroeg voor een slaapplek.
Lijkt meer omdat er minder menesn lopen gok ik.
Die ene gozer loopt er misschien nog steeds :P
  donderdag 23 april 2020 @ 13:07:36 #58
256666 leeell
I know you're lonely
pi_192766069
quote:
4s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Lijkt meer omdat er minder menesn lopen gok ik.
Die ene gozer loopt er misschien nog steeds :P
Was toen ook vooral aan de LUMC-zijde, toen dat nog "gewoon" open was ipv de huidige betonnen opzet :(
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_192766220
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:07 schreef leeell het volgende:

[..]

Was toen ook vooral aan de LUMC-zijde, toen dat nog "gewoon" open was ipv de huidige betonnen opzet :(
Open was? :o
Wat heb ik gemist?
  donderdag 23 april 2020 @ 13:16:59 #60
256666 leeell
I know you're lonely
pi_192766234
quote:
4s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:15 schreef Leonos het volgende:

[..]

Open was? :o
Wat heb ik gemist?
Ik bedoel buiten, zonder gebouwen, alleen t uitzicht op het oude ziekenhuis (waar ik geboren ben 8-) ) en de grasveldjes links als je naar buitenliep. De hal is (in mijn tijd) niet open geweest nee. Behalve dat er geen OVchipkaart was en geen poortjes :P
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_192766403
quote:
4s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Lijkt meer omdat er minder menesn lopen gok ik.
Die ene gozer loopt er misschien nog steeds :P
Die irritante oude trut met d'r ''AFSTAPPEN HIER'' :r. Extreem hinderlijk als je een podcast aan het luisteren bent.

En je hebt altijd een zwerver met licht bruin haar tot de schouders rond spitstijd
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_192767311
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:16 schreef leeell het volgende:

[..]

Ik bedoel buiten, zonder gebouwen, alleen t uitzicht op het oude ziekenhuis (waar ik geboren ben 8-) ) en de grasveldjes links als je naar buitenliep. De hal is (in mijn tijd) niet open geweest nee. Behalve dat er geen OVchipkaart was en geen poortjes :P
Dat is allemaal ver voor mijn tijd denk. Woon hier nu +/- 5 jaar ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Die irritante oude trut met d'r ''AFSTAPPEN HIER'' :r. Extreem hinderlijk als je een podcast aan het luisteren bent.

En je hebt altijd een zwerver met licht bruin haar tot de schouders rond spitstijd
Ja, wat is dat voor een kut oma. Altijd schreeuwen, RUIM JE ZOOI OP, NIET ROKEN, LOPUHHH, NIET FIETSEN.

En die zwerver weet ik precies wie je nu bedoeld ja, ik weet waar zijn huis woont :P
pi_192767788
quote:
4s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:30 schreef Leonos het volgende:
Ja, wat is dat voor een kut oma. Altijd schreeuwen, RUIM JE ZOOI OP, NIET ROKEN, LOPUHHH, NIET FIETSEN.
Ik heb haar ooit eens in een bus richting Oegstgeest zien stappen. Verder blijft ze een groot irritant mysterie voor me.

quote:
En die zwerver weet ik precies wie je nu bedoeld ja, ik weet waar zijn huis woont
Kraakpandje, Leger des Heils?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_192767935
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik heb haar ooit eens in een bus richting Oegstgeest zien stappen. Verder blijft ze een groot irritant mysterie voor me.
[..]

Kraakpandje, Leger des Heils?
Zag hem ergens naar binnen gaan in de Haagweg Noord, tegenover dat voetbalveld.
  donderdag 23 april 2020 @ 15:19:39 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_192767947
quote:
15s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef leeell het volgende:

[..]

Is dat nieuw? Vroeger had je altijd alleen die ene gozer die om 2 euro vroeg voor een slaapplek.
Daarvan loopt er ook een bij de Hoogvliet rond. Die vraagt aan iedereen die daar is om wat geld voor een slaapplek. Eens in de zoveel tijd, als het wat minder met hem gaat, gaat hij je dan ook uit lopen schelden als je niks geeft.
Sorry maat, heb je gister nog een euro gegeven en nu ben ik een smerige kankerlijer?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_192769769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik heb haar ooit eens in een bus richting Oegstgeest zien stappen. Verder blijft ze een groot irritant mysterie voor me.

Heb haar een keer rond 8 uur s ochtends uit een bus zien komen. En dan gaat ze daar de hele dag zitten te roepen dat je niet mag fietsen etc. Altijd net te laat. Heb haar ook eens uit horen vallen tegen een zoenend stelletje. Hilarisch ouderwets taalgebruik. En 's avonds is ze weer weg. Zal wel een soort dagbesteding zijn.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2020 @ 17:46:33 #67
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192769832
quote:
15s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef leeell het volgende:

[..]

Is dat nieuw? Vroeger had je altijd alleen die ene gozer die om 2 euro vroeg voor een slaapplek.
Die met dat getatoeëerde traantje onder zijn oog?

Ik woonde vlak bij het station en ik werd helemaal gek van die gast. Vooral omdat hij het zo agressief deed altijd. Hij kwam ook altijd met een lulverhaal dat hij naar huis in Haarlem moest en net 2 euro tekort kwam voor het kaartje. Ik ben een keer heel erg uit mijn slof geschoten toen hij dat voor de vierde dag op rij vroeg en ik hem vroeg of hij zjin lulverhaal bij zich wilde houden. Die dag zelfs voor de tweede keer. Hem verzocht zo fatsoenlijk te zijn in ieder geval te onthouden aan wie hij zijn lulverhaal die dag of week al eens verkocht had. Kreeg een scheldpartij om de oren.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Die irritante oude trut met d'r ''AFSTAPPEN HIER'' :r. Extreem hinderlijk als je een podcast aan het luisteren bent.

En je hebt altijd een zwerver met licht bruin haar tot de schouders rond spitstijd
Ik moest altijd glimlachen, dat zag ze een keer en toen kreeg ik een "LOOP JE ME UIT TE LACHEN SCHOOIERT?!?!?!?!?" terug...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_192769839
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:39 schreef Karstman het volgende:

[..]

Heb haar een keer rond 8 uur s ochtends uit een bus zien komen. En dan gaat ze daar de hele dag zitten te roepen dat je niet mag fietsen etc. Altijd net te laat. Heb haar ook eens uit horen vallen tegen een zoenend stelletje. Hilarisch ouderwets taalgebruik. En 's avonds is ze weer weg. Zal wel een soort dagbesteding zijn.
Hoeveel jaar zit ze daar al, eigenlijk? Ze is me pas echt drie jaar geleden op gaan vallen qua irritatiefactor.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_192769871
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daarvan loopt er ook een bij de Hoogvliet rond. Die vraagt aan iedereen die daar is om wat geld voor een slaapplek. Eens in de zoveel tijd, als het wat minder met hem gaat, gaat hij je dan ook uit lopen schelden als je niks geeft.
Sorry maat, heb je gister nog een euro gegeven en nu ben ik een smerige kankerlijer?
Dat was je de dag ervoor ook maar toen had je de waarheid afgekocht met een euro'tje :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 23 april 2020 @ 18:47:43 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_192770736
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat was je de dag ervoor ook maar toen had je de waarheid afgekocht met een euro'tje :7
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:01:01 #71
256666 leeell
I know you're lonely
pi_192776232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:46 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Die met dat getatoeëerde traantje onder zijn oog?

Ik woonde vlak bij het station en ik werd helemaal gek van die gast. Vooral omdat hij het zo agressief deed altijd. Hij kwam ook altijd met een lulverhaal dat hij naar huis in Haarlem moest en net 2 euro tekort kwam voor het kaartje. Ik ben een keer heel erg uit mijn slof geschoten toen hij dat voor de vierde dag op rij vroeg en ik hem vroeg of hij zjin lulverhaal bij zich wilde houden. Die dag zelfs voor de tweede keer. Hem verzocht zo fatsoenlijk te zijn in ieder geval te onthouden aan wie hij zijn lulverhaal die dag of week al eens verkocht had. Kreeg een scheldpartij om de oren.
[..]

Ik moest altijd glimlachen, dat zag ze een keer en toen kreeg ik een "LOOP JE ME UIT TE LACHEN SCHOOIERT?!?!?!?!?" terug...
Die gast precies ja :') Was 10 jaar geleden ook al hetzelfde verhaal
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_192779107
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:47 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Hoeveel jaar zit ze daar al, eigenlijk? Ze is me pas echt drie jaar geleden op gaan vallen qua irritatiefactor.
Geen idee. Ik denk zoiets. Ik heb vroeger op het station gewerkt en daarna flink wat jaar via het station gereisd en toen zat ze er nog niet.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_193048547
quote:
4s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:40 schreef Leonos het volgende:
Irritant alleen dat 36 zwervers je altijd aanspreken bij het station en de Jumbo.
Ik kan een hele lijst maken van welke “zwervers” ik inmiddels al ken. De Dirk op de Langegracht vinden ze ook enig. :’)

Het vervelende is wel dat ik de handhaving van de gemeente en de politie er de afgelopen maanden meermaals over heb benaderd maar er niet veel is veranderd.

Sinds enkele maanden is er ook een mevrouw die iedereen vraagt of ze voor haar kunnen pinnen. Heel geloofwaardig als je dat elke dag opnieuw vraagt. :’)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2020 14:19:07 ]
pi_193060973
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 14:18 schreef Lolita2002 het volgende:

[..]

Ik kan een hele lijst maken van welke “zwervers” ik inmiddels al ken. De Dirk op de Langegracht vinden ze ook enig. :’)

Het vervelende is wel dat ik de handhaving van de gemeente en de politie er de afgelopen maanden meermaals over heb benaderd maar er niet veel is veranderd.

Sinds enkele maanden is er ook een mevrouw die iedereen vraagt of ze voor haar kunnen pinnen. Heel geloofwaardig als je dat elke dag opnieuw vraagt. :’)
Is dat die dunne in donkere broek en vaak een leerachtig donker jasje die met haar pinpas in de hand loopt?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_193063971
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:50 schreef Karstman het volgende:

[..]

Is dat die dunne in donkere broek en vaak een leerachtig donker jasje die met haar pinpas in de hand loopt?
Nee, juist een grote, opvallende vrouw. Omgeving Leiden CS en ING.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')