Ehm ja, ieder zijn dingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En je krijgt er mooie kinderen van. En negerinnen vind ik ook wel geil, moeten ze wel een mooi gezicht hebben en niet van die big mommas enzo.
Ja nou en, kun je het nog wel beoordelen, als jij gerard butler post dan zeg ik toch ook niet die ama heeft een goeie smaakquote:
Zijn we nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen uit Azië zo racistisch he
Echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ama is alleen maar tegen het gebruik van kanker omdat ze zoveel rookt.
Graag betreffend woord niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ama is alleen maar tegen het gebruik van kanker omdat ze zoveel rookt.
Ik heb aanstoot aan je rare hoofd maar die hak je er toch ook niet af?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:56 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Graag betreffend woord niet meer gebruiken.
Heb er aanstoot aan.
Alvast dank.
welk woord? Ama?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:56 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Graag betreffend woord niet meer gebruiken.
Heb er aanstoot aan.
Alvast dank.
Ik pas mij netjes aan, en doe een zak erover.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb aanstoot aan je rare hoofd maar die hak je er toch ook niet af?
Pics van je hoofd met een zak eroverquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:57 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik pas mij netjes aan, en doe een zak erover.
Deal?
jij zou een goede vriend van azpilicueta moeten zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:57 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Deal?
primaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:57 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Deal?
fixedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij zou een goede vriend van azpilicueta moeten zijn
Ik vind het een visueel spektakel met goed geluid, maar buiten dat er een goede wereld is gebouwd vind ik het verhaal niet je van het.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je er niet goed aan dan.
Zou aanwezig zijn en moeilijk kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:04 schreef Myrr het volgende:
Echt zin om voor een intiem groepje te koken en dat ze het dan bevestigend knikkend en moeilijk kijkend van genot naar binnen werken en de hele tijd 'sooooow' zeggen.
Oh ja, ik zie het:quote:
geeft nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wou net zeggen dat ik het ook niet weet.
prik maar een datumquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:04 schreef Myrr het volgende:
Echt zin om voor een intiem groepje te koken en dat ze het dan bevestigend knikkend en moeilijk kijkend van genot naar binnen werken en de hele tijd 'sooooow' zeggen.
mooi zoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De zomer is voorlopig even voorbij
Ja dat wel maar heb even geen zin in regen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima, mag wel nog wat afkoelen
ja, sinds ik wakker ben is het nog geen kwartier droog geweestquote:
Geen zorgen, je drinkt nog niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Voel me beetje Niels als ik die weerkaartjes met jullie deel.
voelt vies zeker he?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Voel me beetje Niels als ik die weerkaartjes met jullie deel.
Niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen zorgen, je drinkt nog niet.
April was ook genot.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mei was absurd. Kan niet goed zijn voor de zomer
DM mequote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:04 schreef Myrr het volgende:
Jezus. Onverlaat.quote:
wat ga je dit weekend doen?quote:
Ik denk lekker veel met de hond wandelen, ritjes maken met de paarden door het bos en bezig voor m'n bedrijf. Niet zoveel bijzonders.quote:
morgen trouwt een vriend van me. dus waarschijnlijk overdag zn huis overhoop halen en s avonds natuurlijk feest.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk lekker veel met de hond wandelen, ritjes maken met de paarden door het bos en bezig voor m'n bedrijf. Niet zoveel bijzonders.
En jij?
Waarom z'n huis overhoop halen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen trouwt een vriend van me. dus waarschijnlijk overdag zn huis overhoop halen en s avonds natuurlijk feest.
zondag beetje luieren en als het wat droger is een rondje hardlopen
hoort er bij zegt men, maar we hebben nog niks echt geregeld, dus zal wel niet veel bijzonders worden.quote:
wat verkoop je?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk lekker veel met de hond wandelen, ritjes maken met de paarden door het bos en bezig voor m'n bedrijf. Niet zoveel bijzonders.
En jij?
Hier hadden ze een tijdje terug op de vrijmibo het geniale idee van die witte balletjes (die ook in van die zit zakken zitten) het huis mee vol te blazen. Is statisch, dus alles behalve leukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoort er bij zegt men, maar we hebben nog niks echt geregeld, dus zal wel niet veel bijzonders worden.
dat filmpje wat nu op internet rond gaat van het hele huis vol met bierflesjes was net wat te veel moeite
Chemisch afvalquote:
eigenlijk is het nooit leuk voor het bruidspaar maar ja..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier hadden ze een tijdje terug op de vrijmibo het geniale idee van die witte balletjes (die ook in van die zit zakken zitten) het huis mee vol te blazen. Is statisch, dus alles behalve leukMaar voor een vrijgezellenfeest dan.
waar is dat feestje?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]sow, tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
dat worden dan wel zeeman slipjes..quote:
Watquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:36 schreef Catkiller het volgende:
De nabestaanden van Gregory Hill Jr., die in 2014 door de politie in Florida werd doodgeschoten, zijn diep teleurgesteld en gekwetst. In totaal ontvangen zij vier dollar aan schadevergoeding voor de begrafeniskosten en emotionele schade die zij geleden hebben door de schietpartij, besloot een jury tijdens de rechtszaak.
1 dollar voor de begrafenis en 1 dollar voor elk kind.
Bizar...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vreemd verhaal
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-t-matter~a9f0bcd0/
inkakken = bijpakkenquote:
Mijn werk overnemen, dan kan ik slapenquote:
Werk nou eens harder. Je wil toch geen parasiet van de maatschappij zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn werk overnemen, dan kan ik slapen.
Wat moet ik doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn werk overnemen, dan kan ik slapen.
Lijkt me soms wel eens prettig.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werk nou eens harder. Je wil toch geen parasiet van de maatschappij zijn?
Zou me voor een maandje of zo wel lekker lijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zei jij laatst niet dat je een uitkering hebt?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen hunks hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
En beetje flirten met de hunks voor meer fooi. Count me in
Ja, hoe harder de rest werkt hoe hoger mn uitkering wordt. Hopelijk dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zei jij laatst niet dat je een uitkering hebt?
Dat wordt zondagavond weer janken dusquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:26 schreef Amarantha het volgende:
En mijn vriend is er vanavond (tot zondag).
oeh lekker langquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Sommige opmerkingen werk je gewoon ook echt zelf in de hand he.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat wordt zondagavond weer janken dus
Tot zondagavond danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Jawel, voel ze nog klein beetje.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh lekker lang
zijn je piercings al minder pijnlijk?
Hehequote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, hoe harder de rest werkt hoe hoger mn uitkering wordt. Hopelijk dan.
Dan kan je mij mooi overnemen wanneer ik vertrek met het vliegtuig.quote:
Frass confirmed:quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, hoe harder de rest werkt hoe hoger mn uitkering wordt. Hopelijk dan.
En wanneer is dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kan je mij mooi overnemen wanneer ik vertrek met het vliegtuig.
Hoe lang ga je weg?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kan je mij mooi overnemen wanneer ik vertrek met het vliegtuig.
Jij hebt ook altijd wat te klagen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Ok nu ga ik dood van de hitte. Moet mijn raam nu wel dichtdoen omdat anders mijn bed helemaal nat regent.
geloof niet dat BVN echt een geweldige zender is in het buitenlandquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Niet fokken maar wel hele dag tv kijken, beter?
Is ook echt nodig met overal internetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geloof niet dat BVN echt een geweldige zender is in het buitenland
Wat kijk je dan zoalquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Niet fokken maar wel hele dag tv kijken, beter?
Ja KLB hé.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat te klagen.
Raam op een kier? Of verhuis gewoon uit je matige kraakpandquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Ok nu ga ik dood van de hitte. Moet mijn raam nu wel dichtdoen omdat anders mijn bed helemaal nat regent.
Het waait hier heel hard.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raam op een kier? Of verhuis gewoon uit je matige kraakpand
Dat weet ik ook nog niet, als je tips hebt hoor ik het graagquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, wat ik vanavond ga eten, pff zo moeilijk
Misschien kunnen we elkaar helpenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet, als je tips hebt hoor ik het graag
Pizzaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet, als je tips hebt hoor ik het graag
Deze maar dan de dikste variantquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze maar geen zin in standaard recepten van mij, iemand anders kekke ideetjes?
Ik heb hier ook mega zin inquote:
Hm ja nee ik heb al noodles geroerbakt van de week dus niet echt meer zin in, maar is wel goed ideequote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Deze maar dan de dikste variant
[ afbeelding ]
Stukjes kipfilet zou ik dan doen, weet niet wat jij er als alternatief in kan doen
En deze saus
[ afbeelding ]
Roerbakken en hoppatee
Nooit gehoord van een kant en klare pizza?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mega zin inmaar dan moet ik nu echt van alles in huis gaan halen terwijl ik eigenlijk restjes moet gaan opmaken grmllr ik hou niet van restjes
Verder weet ik ook niets wat je daarbij kan doen, ik doe altijd dit als ik die koopquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm ja nee ik heb al noodles geroerbakt van de week dus niet echt meer zin in, maar is wel goed idee. En gewoon vega kip, of niks
of nootjes nomnom
Keurig. Ja, dan wil je nu weleens wat anders.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik deze week al op, en al twee keer besteld ;s
Maar ook dat went he, echt zondequote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed.
Nee echt nog nooit, vertel me meerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een kant en klare pizza?
Ja daarom, wil gezond leren levenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keurig. Ja, dan wil je nu weleens wat anders.
Ik heb ah geraardpleegd en denk dat het pasta gaat worden, maar morgen dus want vandaag restjes bedacht ik net.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verder weet ik ook niets wat je daarbij kan doen, ik doe altijd dit als ik die koop
Zou er wellicht een reden zijn dat ik ze liever zelf maak dan kant-en-klaar koop? Is maar een ideetje hoorquote:
Doeggie en veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:53 schreef LCMS het volgende:
Ik ga naar Amsterdam, hopelijk zie ik geen vervelende kakkerlakken daar. Aju
Wat ga je daar doen danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:53 schreef LCMS het volgende:
Wat ga jij eten danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Je had het laatst ook al over zwemmen he, wist niet wat ik las.
Is dat niet prima dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ah geraardpleegd en denk dat het pasta gaat worden, maar morgen dus want vandaag restjes bedacht ik net.
Jawel, maar niet eten waarvan je zegt bohhh jaaa zin iiiiin kannie wachteeeeequote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Je had het laatst ook al over zwemmen he, wist niet wat ik las.
Nee dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar niet eten waarvan je zegt bohhh jaaa zin iiiiin kannie wachteeeee
Ik ga niet meer zwemmen zondagquote:
Hmmm, ik volgens mij wel maar niet als ik drie dagen hetzelfde moet etenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is waar
Maar dat heb ik sowieso niet erg vaak behalve vieze vette dingen
Hoe het er nu uitziet gaat het zondag ineens regenen ;squote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga niet meer zwemmen zondagjij wel?
[..]
Hmmm, ik volgens mij wel maar niet als ik drie dagen hetzelfde moet eten
Hier ook te koudquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe het er nu uitziet gaat het zondag ineens regenen ;s
Oh nee oke, snap ik
Haha, laatste keer recreatief binnenzwemmen is wel lang geleden, meestal als sport danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan altijd nog naar een binnenzwembad als het echt moet
Yesquote:
Oh ja nee ik wil het gewoon casual doen, lekker op mijn gemak baantjes trekkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, laatste keer recreatief binnenzwemmen is wel lang geleden, meestal als sport dan
Dan is er 1.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, laatste keer recreatief binnenzwemmen is wel lang geleden, meestal als sport dan
[..]
Yes
is zwaar hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja nee ik wil het gewoon casual doen, lekker op mijn gemak baantjes trekken
heey babequote:
Niet, en ipv zeuren kunnen mensen ook gewoon zelf over ander onderwerp beginnen ipv twee mensen onderwerp van hele sc laten bepalenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
Hoe hard gaan jullie slaan als ik weer ga janken om die cap?
Have funquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:53 schreef LCMS het volgende:
Niet, moet jij wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
Niet, ik hang aan je lippen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
haha, blijf maar hierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:33 schreef Zosk het volgende:
Ik wil naar huis gaan maar vind het veel te gezellig met crack
Heb je een biologieboek gevondenquote:
Immens hard.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ga morgen om een kakdure cap. En nu twijfel ik of ik de uitvoering met of zonder glitter neem. De uitvoering zonder glitter is duur, de uitvoering met glitter nog duurderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet, en ipv zeuren kunnen mensen ook gewoon zelf over ander onderwerp beginnen ipv twee mensen onderwerp van hele sc laten bepalen![]()
Do tell
Ja ik ga dus niet tot 7 uur blijven hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, blijf maar hier
Ik ga rond zeven is de planning
Onderweg op FOK! kan prima. Wat is het ergste dat er kan gebeuren, een nog stijvere nek.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:33 schreef Zosk het volgende:
Ik wil naar huis gaan maar vind het veel te gezellig met crack
Glitterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ga morgen om een kakdure cap. En nu twijfel ik of ik de uitvoering met of zonder glitter neem. De uitvoering zonder glitter is duur, de uitvoering met glitter nog duurder.
Maar met de korting die ik krijg vallen beide uitvoeringen binnen budget.
Kak jonge. Twijfelkut.
Wtf moet je met glitters je bent toch geen 10quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ga morgen om een kakdure cap. En nu twijfel ik of ik de uitvoering met of zonder glitter neem. De uitvoering zonder glitter is duur, de uitvoering met glitter nog duurder.
Kak jonge. Twijfelkut.
Hahahahhaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onderweg op FOK! kan prima. Wat is het ergste dat er kan gebeuren, een nog stijvere nek.
Glitters, sowieso fucking glittersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kak jonge. Twijfelkut.
Ja niet echt glitter, meer een glimstofje kan t niet goed uitleggen. Ziet er iig tof uit.quote:
Somsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mag wel als je van uitdagingen houdt
Pics?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja niet echt glitter, meer een glimstofje kan t niet goed uitleggen. Ziet er iig tof uit.
Wat moet ik daarmee?quote:
(Gaat om 150 euro meer.)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Glitters, sowieso fucking glittersals je dan toch al veel uitgeeft dan maakt dit kleine beetje extra niet meer uit en nogmaals, fucking glitters
We hebben het over glitters he, niet spikkels waar jij rare dingen mee doetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Glitters, sowieso fucking glittersals je dan toch al veel uitgeeft dan maakt dit kleine beetje extra niet meer uit en nogmaals, fucking glitters
Ik ga eens kijken of de versie die ik wil op de foto staat. Momentje.quote:
Dankquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of de versie die ik wil op de foto staat. Momentje.
yoloquote:
Ik doe niks met spikkels, ik heb ook een hekel aan het woord spikkelsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
We hebben het over glitters he, niet spikkels waar jij rare dingen mee doet
Echt hè koop een potje lijm en glitters bij de Action en plak dat er opquote:
Oh, lijkt niet echt heel groot verschil dus zou persoonlijk niet 150 meer betalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |