echt wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:22 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel alsof hij het terrein in orde heeft gemaakt en nu langskomt om wat meer uit te leggen omdat ze niet echt zelf ontdekken wat ze hoe kunnen gebruiken.
Nee. Ik verbaas me erover.Tis bloedbenauwd, wat maakt het uit, dat vennetje.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft er al iemand gepoedeld in het water ?
heb nog geen poedel gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef sjampoeh het volgende:
en die warme werkbroeken aanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee. Ik verbaas me erover.Tis bloedbenauwd, wat maakt het uit, dat vennetje.
Nee nou blijft ie ook tot het etenquote:
Het is meer een poel...Maar ze denken dat het door de algen vergiftigd is...Ze dronken er wel uit...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee. Ik verbaas me erover.Tis bloedbenauwd, wat maakt het uit, dat vennetje.
Eerste wat ze gaan bouwen, 'n inloopkastquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het zou zo fijm zijn
als er straks een kast is
om alles te sorteren
Krisstel....
die meid zit gevuld met geweldige plannen
ja zo..over een uurtje ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:26 schreef Silves het volgende:
Hier regent al uren pijpenstelen..zou het zo zijn dat dit richting boven de rivieren gaat gebeuren?
Nee want er zit geen filter inquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef sjampoeh het volgende:
Eerst een kapstok, want daar zocht Christel gisteren als eerste naar...ze wilde haar jas ophangen...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerste wat ze gaan bouwen, 'n inloopkast
Was echt hun redenatie.quote:
Gewoon zak chloortabletten erinquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Eerst een kapstok, want daar zocht Christel gisteren als eerste naar...ze wilde haar jas ophangen...
en dan wel eruit drinken iddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was echt hun redenatie.
De Zaadexpress
Nee want de karper van Loch Ness zwemt daar nog.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerste wat ze gaan bouwen, 'n inloopkast
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee want de karper van Loch Ness zwemt daar nog.
Komt die ook meteen boven drijven....vanavond vis etenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee want de karper van Loch Ness zwemt daar nog.
En Adriaan danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt die ook meteen boven drijven....vanavond vis eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |