Handbal/quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wel gewonnen, maar echt slecht gespeeld. tijd voor een nieuwe coach
ik heb hetzelfde met voetbalquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Handbal is zo saai, het is dat er leuke meiden spelen maar dat is toch te weinig om ervoor te gaan zitten
klopt, al vind ik Jackie Groenen wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
met voetbal spelen er toch weinig leuke meiden
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
met voetbal spelen er toch weinig leuke meiden
Maar handbal oogt zo simpel, hanteren ze daar eigenlijk wel verschillende tactieken want als ik het zie, zie ik altijd hetzelfde beeld.quote:
ow ja, die is wel leuk. En Van de Donk is wel leuk om te zien. Die keepster van vorig jaar krijg ik helemaal een slappe van. Lijkt wel wat op Van der Sarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, al vind ik Jackie Groenen wel leuk
dat is waarschijnlijk bij elke sport waar je je niet echt in verdiept.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar handbal oogt zo simpel, hanteren ze daar eigenlijk wel verschillende tactieken want als ik het zie, zie ik altijd hetzelfde beeld.
Talent of ongekend veel training. Kan allebei.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:24 schreef Le_Professeur het volgende:
De kunst van voetbal is dat de mens van nature niet gemaakt is om zo veel controle te hebben over de benen/voeten, dat maakt het een bijzonder talent
Ga je sportenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:28 schreef LCMS het volgende:
zo, mijn strakke pakkie is alweer aan, heerlijk hoor.
is dat nog steeds een ding? schoolagenda's?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:29 schreef xcachet het volgende:
Ik heb echt een hele super mooie toffe agenda gezien. Maar het is pas 1 juni.
Pics van je bulgequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:28 schreef LCMS het volgende:
zo, mijn strakke pakkie is alweer aan, heerlijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |