quote:Chea49
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:23 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Drama en de ellende
Nee, maar even serieus ik zou het doodeng vinden onder zo'n zeiltje met onweer
Vandaag duimen voor jouw UI.![]()
Tomaaien is ook zo leuk om te horen. Man, man, man, spreken die jongeren geen fatsoenlijk ABN meer?
Trut vraagt om een kast waar ze haar spullen in kwijt kan.
Ik vind Christel meer een Andrea.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:35 schreef magnaal het volgende:
Het zijn allemaal wannabee's!Zeer intensief naar Utopia1 gekeken..John is Paul..Bah..Christel wordt Billy...Brandon=Bas..
Niks nieuws onder de zon...
waarom reums? jessy ,ik will er niet urteilen over jemand wat ik niet kennquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:41 schreef 5thencounter het volgende:
Christel blijft maar hameren op samenkomen/praten/plannen maken, de enige die een beetje visie wil , die andere
Roomie wil tomaaaiiezaadjes planten… Mike wil wel helpen, staat vervolgens in zijn eentje te graven
Reums is dus goed bezig.. zwammen en kereltjes voor haar kutje spannen
Brandon denk ik, een arrogante met beetjes spieren , denkt hijquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:35 schreef magnaal het volgende:
Het zijn allemaal wannabee's!Zeer intensief naar Utopia1 gekeken..John is Paul..Bah..Christel wordt Billy...Brandon=Bas..
Niks nieuws onder de zon...
Djessie heeft bloembollen meegenomen hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:35 schreef DKUp het volgende:
Jaaaaa, eten kopen in plaats van genoeg meenemen
Ik wel, 5minuten waren al genoegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom reums? jessy ,ik will er niet urteilen over jemand wat ik niet kenn
Haar twinsister komt snel binnen vrees ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:36 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]![]()
Serieus een kast? Je hebt niks. En dan wil je een kast...
Geen Demon en Feeks alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:43 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Brandon denk ik, een arrogante met beetjes spieren , denkt hij
hij denkt ook dat hij de man van 10 miljoen dollar is,
heel arrogante,maar gek met de twins,vanaf
toen rap gedaan hadden,hoopt hun te zien in uto2, zegt hij tegen Mike....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |