Je was me voor...quote:
Vriend!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Je was me voor...
Maar mischien bedoelt die zwart werk zoals knippen.
Goed topic weer afrikaanse vogeltjesdans
Klote man werk is kut en moet nu hopen dat ik wat anders kan vinden hoerenzooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lekker man, muziekie luisteren in de trein, niks mis mee. Met jou dan?
Je riante salaris of gewoon het overheidsgeld dat je wegtrekt?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:53 schreef Vluchteling het volgende:
Gelukkig ligt mediamarkt onderweg naar werk. Met mijn riante salaris kan ik oortjes kopen en behandelen als wegwerp dingen.
Ik werk echt hoor. Moeilijk te geloven ik weet het.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Je riante salaris of gewoon het overheidsgeld dat je wegtrekt?
Hoezo dat dan? Wat zoek je?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Klote man werk is kut en moet nu hopen dat ik wat anders kan vinden hoerenzooi.
en Vincent van Goghquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Dan weet je ook eens hoe de horigen in de middeleeuwen zich voelden.
Jij kon toch nog wel horen aan die oor? Zover ik weer was zijn trommelvlies onbeschadigd.quote:
Eigenlijk een soort stageplek het was daar kut waar ik zat. Ik wil terug naar de sociale werkplek dat was veel chiller.quote:
Maar hij was z'n oortje wel kwijtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:07 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Jij kon toch nog wel horen aan die oor? Zover ik weer was zijn trommelvlies onbeschadigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |