quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:52 schreef klabbakus het volgende:
voordat ze binnenkwamen wisten ze/wij dat ze een gsm en 250 euro zouden krijgen
Toen Mike de enveloppe vond heeft ie 'm niet opengemaakt, maar je zag duidelijk dat het daarin zat
Mike zei ook meteen tegen de volgende bewoners dat ie telefonnnummers uit z'n hoofd heeft geleerd van bedrijven in de buurt
Onderop zie ik inderdaad nu ook wat.quote:
lastig te zien op dat plaatje, maar live zag je wat vouwen van dikheid in die enveloppequote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Onderop zie ik inderdaad nu ook wat.
Ik zie die verkleuring onderop, en verbreding van de enveloppe van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:02 schreef klabbakus het volgende:
[..]
latig te zien op dat plaatje, maar live zag je wat vouwen van dikheid in die enveloppe
zonder lader natuurlijk, net als die schroefmachine, John heeft 2 accu's bijzich, maar leeg is leegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zie die verkleuring onderop, en verbreding van de enveloppe van boven naar beneden.
Klopt, en geld voor aansluiten energie of water hebben ze niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
zonder lader natuurlijk, net als die schroefmachine, John heeft 2 accu's bijzich, maar leeg is leeg
Ja denk ook dat de muggen een party hebben daar... en ja geen warm bed zoals we gewent zijn...ik zou er geen seconde slapenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat je er opgevreten wordt door de muggen.
En wat doet die bierfles daar?
Lijkt alleen Mike last van te hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja denk ook dat de muggen een party hebben daar... en ja geen warm bed zoals we gewent zijn...ik zou er geen seconde slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |