quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had je vanmiddag niet ff op kunnen letten nou moet ik weer terugzoeken zeker
man man manquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook apart plassen met een zaklamp op je kuth
Doe jij dat nooit?quote:
Verrek, ik heb daar nooit op gelet, dus vannacht om 03:00h moeten ze wéér naar het Hek?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is normaal hoor, om de 4 uur ongeveer.
Normaal post je nog wel eens drinken en een bitterbal maar ook jij bent op rantsoenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:57 schreef houdjemond het volgende:
@ghostbuster
Credits naar xsaskiax
[ afbeelding ]
15 kmquote:
Dus toch niet op het vierkantje achter de loods? Dacht dat daarstraks iemand postte de loods te kunnen zien in een bepaald shotquote:
Een paar niet, die knopen een hangmatje aan de bomen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:00 schreef houdjemond het volgende:
Gaan ze nu met zijn alle onder het zeiltje slapen of?
Ah, ben benieuwd wie er het hardste klaagt morgenochtendquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een paar niet, die knopen een hangmatje aan de bomen.
Ja circumductie in d'r heup. Denk dat ze heupklachten heeft of misschien aangeboren heupafwijking ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
Wat loopt die Jessie vreemd, met 1 been, soort van slecht meedraaien of zo?
John ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een paar zijn er accuut gestopt, Christel en Jessie iig
Circumductie?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja circumductie in d'r heup. Denk dat ze heupklachten heeft of misschien aangeboren heupafwijking ofzo.
godver zit ik daar 10 cossen voor door te spitten en een nieuw plattegrondje te makenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:57 schreef houdjemond het volgende:
@ghostbuster
https://i.gyazo.com/7e7bcc860b4a514896488fb90d20ec30.gif
Credits naar xsaskiax
In zn bovenkamer?quote:
Dát is het meest besproken onderwerp van Jessie op dit moment.. wát heeft dat kind voor Act..quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
Wat loopt die Jessie vreemd, met 1 been, soort van slecht meedraaien of zo?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
godver zit ik daar 10 cossen voor door te spitten en een nieuw plattegrondje te maken
Hoe ken dat nou joh? Hij is net nieuw.... nee doet het niet... nou ja zeg! Nakkes.. nada...niento poepedoris...quote:
Geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef goldback het volgende:
[..]
misschien dat het met flink sexen weer recht komt te staan, de heup ?
Geil Scheefjequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is het meest besproken onderwerp van Jessie op dit moment.. wát heeft dat kind voor Act..
Zwanger
Kunstheup
Te dik
!0 onderbroeken aan
Te strakke elastieke legging
Lui
Lamlendig Kind
Kruis maar aan
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
godver zit ik daar 10 cossen voor door te spitten en een nieuw plattegrondje te maken
Hemelsbreed 250 meterquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Die terreinen liggen toch kilometers uit mekaar of ben ik nou gek
Eerste COS, daar gaat het dus fout.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Echt wel, staat ergens een cap van in het begin van eerste cos.
Ohquote:
En toen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:06 schreef goldback het volgende:
[..]
mijn orthopeed zij dat ooit als advies.
Beter dan gegil en achter de pc spelletjes spelendquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:05 schreef rowan634 het volgende:
in utopia 2 mogen we genieten van plasgeluiden
Zei ik ook al. Die hebben zeker nooit gekampeerd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
Dat afdakje wat ze nu hebben is eigenlijk ook niks.
Aan 2 zijden open en een schuine kant loopt niet tot de grond.
Als de wind verkeerd staat en er komt een goede bui dan is alsnog alles nat.
Ja daar lijkt het wel op , iets met haar heupquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja circumductie in d'r heup. Denk dat ze heupklachten heeft of misschien aangeboren heupafwijking ofzo.
Ik ga zoquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan iedereen ff zn nest in
wrd dr zo onrustig van
Duurt nog ffquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan iedereen ff zn nest in
wrd dr zo onrustig van
Grote kleine zei dat daarstraks ook al.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
Dat afdakje wat ze nu hebben is eigenlijk ook niks.
Aan 2 zijden open en een schuine kant loopt niet tot de grond.
Als de wind verkeerd staat en er komt een goede bui dan is alsnog alles nat.
zolang ze het maar niet op haar heupen krijgt dan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op , iets met haar heup
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is het meest besproken onderwerp van Jessie op dit moment.. wát heeft dat kind voor Act..
Zwanger
Kunstheup
Te dik
!0 onderbroeken aan
Te strakke elastieke legging
Lui
Lamlendig Kind
Kruis maar aan
Ik kan mij niet voorstellen dat dat terrein zo groot is, zoals je kunt zien zeker zo groot als UTO1, nee dus!quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hemelsbreed 250 meter
[ afbeelding ]
Beetje teleurstellend ditquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef goldback het volgende:
[..]
veel Geoefend en alles is weer oké met de heup.
Het is dan ook kleiner. 1 hectare totaal.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat dat terrein zo groot is, zoals je kunt zien zeker zo groot als UTO1, nee dus!
Daar wacht ik dus ook op,quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer dat er geen buien zijn, dat ding word een drama
Mankeert niet alleen wat aan haar heup.Heeft ook een flinke kras op haar tong,lijkt wel een lp die blijft hangen af en toequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen, iets met haar heup.
Maar dat zal vast nog wel meerdere keren door haar gezegd gaan worden![]()
Ben bang dat ze dat nog wel gaat krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef goldback het volgende:
[..]
zolang ze het maar niet op haar heupen krijgt dan.
Daar zit 1/3 verschil in.Het nieuwe terrein is 1 hectare, Het oude was 1,5 hectare.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat dat terrein zo groot is, zoals je kunt zien zeker zo groot als UTO1, nee dus!
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:10 schreef Hagenesie het volgende:
Hoe is de weersvoorspelling daar vannacht?
Owwww dat was mij nog niet opgevallen, ik zit meer te luisteren dan te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Mankeert niet alleen wat aan haar heup.Heeft ook een flinke kras op haar tong,lijkt wel een lp die blijft hangen af en toe
deel dat ff door 100quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Daar zit 1/3 verschil in.Het nieuwe terrein is 100 hectare, Het oude was 150 hectare.
Wat ben jij van planquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
John gaat de slaapzakken vastzetten met haringen #metoo bescherming
1 hectare, geen 100quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Daar zit 1/3 verschil in.Het nieuwe terrein is 100 hectare, Het oude was 150 hectare.
Nou, dat is het rare.. ze hobbelt al de hele middag/avond rond maar geen hónd vraagt Wat hep jij an je poot liefffiieee?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen, iets met haar heup.
Maar dat zal vast nog wel meerdere keren door haar gezegd gaan worden![]()
De wekker staat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Die klootviool zal wel om 6 uur op willen staan
Doe maar uurtje of 5 jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
De wekker staat.
Maar een open tent, flink wat zon, die zijn echt voor die tijd al wakker.
Morgen popcorn in huis halen dusquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Morgenavond de afdakjestest![]()
[ afbeelding ]
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja......maar ze is wel bijna jarigquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, dat is het rare.. ze hobbelt al de hele middag/avond rond maar geen hónd vraagt Wat hep jij an je poot liefffiieee?
Een Utopia afwijking… 3 7 10 0f 20 stemmetjes in je kop, weekenden lang zuipen en dansen met een spierziekte.. geen hónd durft te vragen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Tandenpoetsfetish is wel duidelijk van AllesTopia tot aan NixTopia.. poetsen met legionellawater of blauwalg.. poetsen moet doorgaan.. urenlangquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kuttenwasseh,... een keer
Tandenpoets, knul fris de nacht ni
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik hoor soms gewoon Bas praten..
Nou inderdaad, heel vreemd. Als iemand een gipsen pootje heeft vraag je toch ook van goh, wat heb jij dan gedaan? Iedereen ziet het lijkt me.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, dat is het rare.. ze hobbelt al de hele middag/avond rond maar geen hónd vraagt Wat hep jij an je poot liefffiieee?
Een Utopia afwijking… 3 7 10 0f 20 stemmetjes in je kop, weekenden lang zuipen en dansen met een spierziekte.. geen hónd durft te vragen
Mwah, lees het hier wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:18 schreef formule het volgende:
Interesseert het nog iemand wie Utopia 1 wint, ik niet dus
wal jah aggatjaskeek?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:17 schreef Yaksa het volgende:
Toch is deze start leuker dan de start van Utopia 1.
Veel primitiever en ze moeten veel meer improviseren.
Zekerquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:17 schreef Yaksa het volgende:
Dilemma, als de twins winnen wil ik het niet weten. Wat niet weet wat niet deert 🤣😂.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:18 schreef formule het volgende:
Is aan de andere kant ook niet écht netjes om te vragen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:19 schreef Prulke het volgende:
[..]
Nou inderdaad, heel vreemd. Als iemand een gipsen pootje heeft vraag je toch ook van goh, wat heb jij dan gedaan? Iedereen ziet het lijkt me.
Mehmet gaat winnen toch? Of Ivan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:18 schreef formule het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:18 schreef formule het volgende:
Same herequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:19 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Dilemma, als de twins winnen wil ik het niet weten. Wat niet weet wat niet deert 🤣😂.
Ik zou het ook niet zo snel vragen. Wacht liever totdat een ander erover begintquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is aan de andere kant ook niet écht netjes om te vragen.
Of het boeit ze gewoon niet.
Ze hebben matjes en alles, waar heb je het over? Gewoon kamperen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe willen ze gaan slapen, staand of lepeltje lepeltje x5
Nee, ookal bedoel je het goed, misschien doet ze wel heel erg haar best om normaal te lopen omdat ze ermee gepest is ofzo. Lastig Lastig.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:21 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo snel vragen. Wacht liever totdat een ander erover begint
Ik had mijn kist volgeplempt met van die washandjes zonder zeep en water, heerluk.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:22 schreef zodeju het volgende:
Niemand die ff een vochtig doekje gebruikt??
Dan had ze het toch al wel gezegd?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, ookal bedoel je het goed, misschien doet ze wel heel erg haar best om normaal te lopen omdat ze ermee gepest is ofzo. Lastig Lastig.
Ja ok, verschilt ook per persoon. Als mijn rug opspeelt vind ik het vreselijk als mensen wel kijken maar niet gewoon vragen als ik een gek loopje heb.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is aan de andere kant ook niet écht netjes om te vragen.
Of het boeit ze gewoon niet.
Klopt, UTO 1 hadden ze gelijk een dak boven hun hoofd en nu moesten ze iets maken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:17 schreef Yaksa het volgende:
Nee joh dat hebben ze dan weer van beau afgekeken dat dat niet nodig isquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:22 schreef zodeju het volgende:
Niemand die ff een vochtig doekje gebruikt??
Hadden ze gisteren de finale maar moeten uitzenden. Eigen schuld.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:23 schreef formule het volgende:
[..]
Toch raar, uit het oog,ze zoeken het maar uit
Dat is de eerste leugen van de febo. Er zou alleen maar een telefoon en 250 euro zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:22 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ze hebben matjes en alles, waar heb je het over? Gewoon kamperen.
Als ik raar loop heb ik zelf ook liever dat mensen het vragen ipv me alleen maar raar aan te kijken inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:23 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ja ok, verschilt ook per persoon. Als mijn rug opspeelt vind ik het vreselijk als mensen wel kijken maar niet gewoon vragen als ik een gek loopje heb.
Wel een pluspuntje ontdekt, ze piept er niet over(klein beetje voorbarig wellicht)
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:23 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Ik had mijn kist volgeplempt met van die washandjes zonder zeep en water, heerluk.
Johnquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef DaniqueV het volgende:
ëén van de mannen, ik zal wel zweetvoeten hebben, sorry....
Ze hebben het zelf meegenomen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat is de eerste leugen van de febo. Er zou alleen maar een telefoon en 250 euro zijn.
Absoluut maar ik ben bang dat de uitkomst zal tegenvallen. Heel jammer en een enorme desillusie.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:18 schreef formule het volgende:
Dat laatste zou wel bijzonder zijn, er in Utopia achter komen dat je eigenlijk een gek dingetje doet met je benen en in je houdingquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als ik raar loop heb ik zelf ook liever dat mensen het vragen ipv me alleen maar raar aan te kijken inderdaad.
Misschien heeft ze het zelf niet eens door
De meeste waren zo slim alles vacuüm te verpakken. Dus dan past een opblaasmatrasje en slaapzak wel. Begin niet gekeken zeker? Had je het ze uit kunnen zien pakken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wat een toeval en dat allemaal in een kleine kist. De febo denkt dat wij achtelijk zijn.
Ik vrees ook voor de uitzending van morgen, maar ga zeker kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Absoluut maar ik ben bang dat de uitkomst zal tegenvallen. Heel jammer en een enorme desillusie.
Ik bedoel het niet gemeen, maar zit te wachten totdat ze hem afschroeft....quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef Prulke het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel bijzonder zijn, er in Utopia achter komen dat je eigenlijk een gek dingetje doet met je benen en in je houding
Je weet het nooit met de inwonersquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef Prulke het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel bijzonder zijn, er in Utopia achter komen dat je eigenlijk een gek dingetje doet met je benen en in je houding
Ik had hem al gesmoord met een kussenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:27 schreef zonnebloem83 het volgende:
Eerste nachT jongus met z'n alluhn... Eerstuh nachT.
Dat dus.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De meeste waren zo slim alles vacuüm te verpakken. Dus dan past een opblaasmatrasje en slaapzak wel. Begin niet gekeken zeker? Had je het ze uit kunnen zien pakken.
Beetje zoals een enge film. Door mijn vingers heen kijken. 🤣🤓quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:27 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor de uitzending van morgen, maar ga zeker kijken.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet gemeen, maar zit te wachten totdat ze hem afschroeft....
Nou vond de opmerking straks van JOhn tegen Mike ook erg opvallend.quote:
dr op BAMquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had hem al gesmoord met een kussen
Nee niet gekeken vindt het tot nu toe niks aan. Ze willen Utopia 1 kopieëren en de febo gaat ze vast helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De meeste waren zo slim alles vacuüm te verpakken. Dus dan past een opblaasmatrasje en slaapzak wel. Begin niet gekeken zeker? Had je het ze uit kunnen zien pakken.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef tonja het volgende:
Een klamboe over je heen trekken, dan kan je net zo goed niets doen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou vond de opmerking straks van JOhn tegen Mike ook erg opvallend.
Hadden het over het hoe gaan slapen, John had het over zijn klamboe. Mike zei toen, oww heb jij een klamboe bij je?
Ja zei JOhn, dat heb jij toch ook!
MIke.......oww
hmmmmquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hadden het over het hoe gaan slapen, John had het over zijn klamboe. Mike zei toen, oww heb jij een klamboe bij je?
MIke.......oww
Hmmm misschien hebben ze die wel gekregen dan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
MIke.......oww
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:27 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor de uitzending van morgen, maar ga zeker kijken.
Wel knap dat het nog niet is uitgelektquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Beetje zoals een enge film. Door mijn vingers heen kijken. 🤣🤓
Ga dan ook niet roepen dat het niet in het kistje pastquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee niet gekeken vindt het tot nu toe niks aan. Ze willen Utopia 1 kopieëren en de febo gaat ze vast helpen.
Nu is het niet heel spannend nee, ze zijn nog van halleluja en in de gloria. Dat wordt wel anders als ze een paar dagen kut geslapen hebben, gek worden van de muggen en het karige eten ook tegen gaat staanquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee niet gekeken vindt het tot nu toe niks aan. Ze willen Utopia 1 kopieëren en de febo gaat ze vast helpen.
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:31 schreef Prulke het volgende:
[..]
Wel knap dat het nog niet is uitgelekt
Tuig,..scheit anquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:30 schreef zodeju het volgende:
[..]Ze prikken dwars door je kleding als ze willen.....
Mehmet of Ivan,quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:31 schreef Angel79 het volgende:
[..]Wil die koppen van de kweeling wel zien als twinning is losing
![]()
Tenminste ik hoop dat het zo uitpakt.Anfers klopt er geen zak van
Het is ook erg opvallend dat ze allemaal verschillende dingen in hun kist hebben zitten die ze kunnen gebruiken, niets dubbel meegenomen zeg maar.. en afgelopen nacht hebben ze in een hotel geslapenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hmmm misschien hebben ze die wel gekregen dan.
Vind ik ansich nog niet zó heel schokkend gezien ze buiten liggen.
Then again in expeditie Robinson krijg je die niet
Ik hoop het dit is zo saai.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu is het niet heel spannend nee, ze zijn nog van halleluja en in de gloria. Dat wordt wel anders als ze een paar dagen kut geslapen hebben, gek worden van de muggen en het karige eten ook tegen gaat staan
Misschien weten ze het zelf pas vrijdag... Haha nee wie neem ik nu in de maling.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:31 schreef Prulke het volgende:
[..]
Wel knap dat het nog niet is uitgelekt
Dat niks dubbel is inderdaad wel een punt, vanmiddag al.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het is ook erg opvallend dat ze allemaal verschillende dingen in hun kist hebben zitten die ze kunnen gebruiken, niets dubbel meegenomen zeg maar.. en afgelopen nacht hebben ze in een hotel geslapen
haha de hand van de regie is op verschillende momenten al zichtbaar geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
MIke.......oww
Die gingen toch met een slok van heb ik jouw daar naar bed. Lot had allemaal drank in haar kist.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef TillyB het volgende:
Waren er in uto1 de eerste dag al bewoners maatjes met elkaar?
Zagen dubbel, spijkers, de vrouwen een paar dingen dubbel. (niet alleen D 😉).quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat niks dubbel is inderdaad wel een punt, vanmiddag al.
Misschien toch een lijstje gekregen oid?
Opvallend? Denk het niet, gewoon ingefluisterd... Give some love to the FEBOquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het is ook erg opvallend dat ze allemaal verschillende dingen in hun kist hebben zitten die ze kunnen gebruiken, niets dubbel meegenomen zeg maar.. en afgelopen nacht hebben ze in een hotel geslapen
Was oud en nieuwfeestje toch?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gingen toch met een slok van heb ik jouw daar naar bed. Lot had allemaal drank in haar kist.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef goldback het volgende:
[..]
haha de hand van de regie is op verschillende momenten al zichtbaar geweest.
Ja wie weet......niets aan het toeval toe laten héquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat niks dubbel is inderdaad wel een punt, vanmiddag al.
Misschien toch een lijstje gekregen oid?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:57 schreef houdjemond het volgende:
@ghostbuster
https://i.gyazo.com/7e7bcc860b4a514896488fb90d20ec30.gif
Credits naar xsaskiax
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:35 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Opvallend? Denk het niet, gewoon ingefluisterd... Give some love to the FEBO
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
Helaas geen neerslag verwacht voor vannacht
Hij zou die hark eigenlijk weer over het hek moeten sodemieteren, maar ja...quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Mike doet nog een rondje vijver lopen, fluit een deuntje
vind je het gek met dat water.......... brrrrrquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:35 schreef formule het volgende:
Volgens mij zijn er ook ratten op het terrein, echte hè
Ik vind Mike leuk, van mij mag die rottigheid gaan uithalen hahahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:38 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Hij zou die hark eigenlijk weer over het hek moeten sodemieteren, maar ja...
Beter laten ze ze nu alleenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja wie weet......niets aan het toeval toe laten hé
Weet je wat ik het leukste vind..... dat iedereen maar zat te gillen dat het het stuk vlak achter de loods zou worden en ik direct dacht dat dit het zou wordenquote:
Vind je het gek dat het terrein van UTO1 steeds kleiner werd, ze hadden de hekken, cams en lampen nodig voor UTO2quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:39 schreef xsaskiax het volgende:
de lampen zijn er ook weer hoor
[ afbeelding ]
da's Rotterdamsquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:40 schreef formule het volgende:
Ze een kringloopwinkel bellen, morgen,
Iemand zegt ik ga LEGGEN
Dat is of Sjon of die irritante meid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:40 schreef formule het volgende:
Iemand zegt ik ga LEGGEN
Heel goed ingeschat inderdaad! Vind je 2.0 een beetje leuk?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Weet je wat ik het leukste vind..... dat iedereen maar zat te gillen dat het het stuk vlak achter de loods zou worden en ik direct dacht dat dit het zou worden![]()
Toch een lekker gevoel hahahaha
Ja is MIke steedsquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:40 schreef formule het volgende:
Iemand zegt ik ga LEGGEN
Je hoorde ze constant aan het werk bij Utopia.... maar het rare was dat ze dingen als dat prieel maar lieten staanquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat het terrein van UTO1 steeds kleiner werd, ze hadden de hekken, cams en lampen nodig voor UTO2
Flinke sneeuwstorm dan ook...quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:41 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar voor mij mag het nu spontaan winter worden
Nee nee, eerst een wespenplaag, blauwalg in de vijver, hooikoorts, zonneallergie en en hordes agressieve rode mieren graagquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:41 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar voor mij mag het nu spontaan winter worden
Ook goedquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee nee, eerst een wespenplaag, blauwalg in de vijver, hooikoorts, zonneallergie en en hordes agressieve rode mieren graag
mwoahhhhhhh zit nog met m'n hoofd bij Utopia 1, ze hadden wat mij betreft véél beter eerst de winnaar bekend kunnen maken!quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel goed ingeschat inderdaad! Vind je 2.0 een beetje leuk?
Waarvan de meeste hagelstenen Sjon rakenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Of een flinke hagelbui met stenen van 4 cm die gaten in het dekzeil slaan.
Utopia1 isquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
mwoahhhhhhh zit nog met m'n hoofd bij Utopia 1, ze hadden wat mij betreft véél beter eerst de winnaar bekend kunnen maken!
Was ook zo bij groeten uit de rimboe .quote:
Er wordt hier geroepen dat legguh rotterdams isquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de discussie over gaat maar ik hoor veel Haags.
yep en dan als voltooid deelwoord: ik heb het neergelegenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er wordt hier geroepen dat legguh rotterdams is
Ik vind het leuk, familie van mijn moederkant kwam ook uit Rotterdam, daarom misschien ook wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:46 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Was ook zo bij groeten uit de rimboe .
''jij heb de hele dag al geleg , ik heb nog niet kunne legguh ,ik wil ook wel even legguh''
Dat ging een hele tijd zo door
Nou dat is echt Haags hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Isutook!quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
yep en dan als voltooid deelwoord: ik heb het neergelegen
kennen en kunnen gaan ook net 'verkeerd om'......
ik kan jou, ken dat??
Rotterdams en Haags lijken in veel dingen best wel op elkaar
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, familie van mijn moederkant kwam ook uit Rotterdam, daarom misschien ook wel.
en ander bekend verschijnsel is het synoniem gebruik van kennen en kunnen. “Ik kan die man. Ik ken hem niet uitstaan.” Leggen wordt in plaats van liggen gebruikt, dus “ik leg in bed”. De uitspraak van het Rotterdams heeft natuurlijk heel wat kenmerken van de moderne standaardtaal.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou dat is echt Haags hoor.
Godver, mijn moeder zou zich in haar graf omdraaien. Ik praat dus geen plat Haags
Zij kwamen ook uit Rotterdamquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, familie van mijn moederkant kwam ook uit Rotterdam, daarom misschien ook wel.
Ik kom uit die kutstad en werkte in Den Haag;quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
http://neon.niederlandist(...)g/langvar/rotterdams
Rotterdammers zeggen ook leggen
Mijn vader kwam uit Scheveningen en zei het ook...quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou dat is echt Haags hoor.
Godver, mijn moeder zou zich in haar graf omdraaien. Ik praat dus geen plat Haags
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kom uit die kutstad en werkte in Den Haag;
ik ken dus het verschil wel horuh
Dat is altijd in het beginquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
yesssssss ik heb 1 heel groot verschil ontdekt in het voordeel van Utopia 2!!!
er wordt eindelijk weer eens echt gelachen!!!!!!!
Zie mijn postquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
Dat duurt maar 8 weken, dan moet er weer gestemd worden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
Nog wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
Kennen en kunnen, liggen en leggen heb ik van mijn moeder geleerd, een Haagse met een opleiding, belezen tot en met. Het aantal boeken wat zij had leek wel een kleine bibliotheek, goden zij dank heb ik later daar ook het plezier van in kunnen zien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
en ander bekend verschijnsel is het synoniem gebruik van kennen en kunnen. “Ik kan die man. Ik ken hem niet uitstaan.” Leggen wordt in plaats van liggen gebruikt, dus “ik leg in bed”. De uitspraak van het Rotterdams heeft natuurlijk heel wat kenmerken van de moderne standaardtaal.
Owjaa....tinteldoosje, ook zo'n mooiequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:53 schreef zonnebloem83 het volgende:
Rotterdams: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rotterdams
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Haagsquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:53 schreef zonnebloem83 het volgende:
Rotterdams: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rotterdams
3x nick brandon en jessiequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:48 schreef zodeju het volgende:
Welke jongen was nu ook van een tweeling.....
gekheid..... ik dacht dat Jessie alleen tweeling van sterrenbeeld wasquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
3x nick brandon en jessie
En die andere vrouw heeft een tweeling als kinderen
Ook.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
gekheid..... ik dacht dat Jessie alleen tweeling van sterrenbeeld was
Dat is niet helemaal waar. Er zijn 3 zeilen meegenomen, 2 zagen, iedereen had spijkers en schroeven mee, meerderen pleisters, muggenspul etc.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik klikte op de link en het eerste dat ik zag was 'dikke lul'.... kan ook aan mij liggen....quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Haags
Ja maar in feite ligt het ook aardig dicht bij elkaar, Den Haag en Rotterdam en in Rotterdam zelf alleen al zit ook verschil in dialect. Denk dat er bij beide ook overeenkomsten zitten hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kennen en kunnen, liggen en leggen heb ik van mijn moeder geleerd, een Haagse met een opleiding, belezen tot en met. Het aantal boeken wat zij had leek wel een kleine bibliotheek, goden zij dank heb ik later daar ook het plezier van in kunnen zien.
Zijn ze snel door hun beltegoed heen😀.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:36 schreef formule het volgende:
Morgen gaat iemand naar bedrijven bellen
Jessie is een die hard fan van het eerste uur. Ik vermoed zomaar dat Romy haar favoriet was gezien haar kleding. En het woord 'Lieffie"quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:57 schreef xsaskiax het volgende:
Hoop alleen dat ze snel teruggefloten worden door 'achter' dat ze stoppen met uitdrukkingen uit Utopia 1 (vooral die van de twins grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)
Oke, ik had dat hier gelezen dat het allemaal verschillend wasquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er zijn 3 zeilen meegenomen, 2 zagen, iedereen had spijkers en schroeven mee, meerderen pleisters, muggenspul etc.
Ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm zolang ze maar niet aan 'gezinshereniging' gaan doen vind ik het best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |