Sprookjesquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
We kennen Jetsers nu wel lang genoeg om haar BS introotje op waarde de schatten….
Zij runt als horeca manager een succesvolle lunchroom en dat succes is mede te danken aan haar strakke planning en duidelijke richtlijnen. Jessie weet hoe ze het wil hebben en ook hoe ze anderen daarvan moet overtuigen.
[ afbeelding ]
Sjon moet gewoon een keer even z'n mond dicht houden, want meneer heeft op alles een antwoord. Hij heeft het 'oh-dat-heb-ik-ook-eens-syndroom' en zo'n man kan je beter meteen buiten de poort zetten.quote:
Volgens mij had ze er bouillonblokjes bij in gegooid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een beetje zout is nog wel te doen...maar zo.....
En dan wil ik niet eens weten of het gaar of overkookt is
quote:
ik kreeg zwart beeldquote:
Ja, af en toe zijn klep dicht zou een stuk schelen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:16 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Sjon moet gewoon een keer even z'n mond dicht houden, want meneer heeft op alles een antwoord. Hij heeft het 'oh-dat-heb-ik-ook-eens-syndroom' en zo'n man kan je beter meteen buiten de poort zetten.
ahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik speel wat vals, heb deze cap eerder gemaakt en wat details aangepast
kutkleuter, ga bijna REUMS missenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:19 schreef Angel79 het volgende:
Wisten jullie al da jessie krijtjes en kleurtje bij zich had?![]()
![]()
![]()
Zaterdag.. op de Websho… ehh Zaterdag, rondleiding met GeldOphalen allemaal komen, geld in de Pot stoppen en naar Nix+Eenbeetje kijkenquote:
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat er een man of 20 dolblij is uit zijn omgeving nu
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Op de achtergrond hoor je die John mekkeren
Zijn vrouw heeft hem opgegevenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
Zou die JOhn is zijn slaap nog lopen l**len?
Sjee zou ramgek van die man worden
Snap ook niet dat niemand zo'n kek zonnepaneelgevalletje voor op de camping heeft meegenomen...quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef yaello het volgende:
Brendon heeft al een aantal keer gezegd dat de telefoon niet kan worden opgeladen omdat er geen stroom is. Ze reageren er alleen steeds niet op
Die zit heerlijk te netflixenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]heb zo het idee dat het vrouwtje thuis niet aan de streams gekluisterd zit
Hij praat niet alleen veel, maar ook zo irritant...quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
Zou die JOhn is zijn slaap nog lopen l**len?
Sjee zou ramgek van die man worden
Geef hem groot gelijkquote:
Die leggen ze dan in het kastje van de batterijen en krijgen ze dan opgeladen weer terug??quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef yaello het volgende:
Brendon heeft al een aantal keer gezegd dat de telefoon niet kan worden opgeladen omdat er geen stroom is. Ze reageren er alleen steeds niet op
Lachen… foon leeg zonder één belletje naar een bevriende contractantquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef yaello het volgende:
Dat gaat ze dus nog geld kostenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ook niet dat niemand zo'n kek zonnepaneelgevalletje voor op de camping heeft meegenomen...
Ja geef haar groot gelijkquote:
Ja vooral dat laatste, hij zit al hoog in de irritatie bij mij, samen met die Jessiequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij praat niet alleen veel, maar ook zo irritant...
Ik heb nog geen telefoonaccuwissel gehoordquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die leggen ze dan in het kastje van de batterijen en krijgen ze dan opgeladen weer terug??
Deze had ook ongeveer cupje C toen hij er in kwamquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet er even aan wennen dat Jessie tieten heeft opeens
Heb je hem al horen lachen? Een hoge hihihihi.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja vooral dat laatste, hij zit al hoog in de irritatie bij mij, samen met die Jessie
Ff kijken hoe lang het duurt voor ze een tosti apparaat aan wil schaffenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Een leuke meid is op haar toekomst voorbereid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:19 schreef Angel79 het volgende:
![]()
![]()
Snel, en gratis, zoals vele zaken gingen in het verledenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Stranger het volgende:
Jessie heeft iets te veel Utopia 1 gevolgd en wil het 1 op 1 kopieren. Benieuwd wanneer er een gammele caravan het terrein op wordt gesleept.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze had ook ongeveer cupje C toen hij er in kwam
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken hoe lang het duurt voor ze een tosti apparaat aan wil schaffen
Nee he?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een leuke meid is op haar toekomst voorbereid.
Oww nee, dat heb ik nog niet gehoord van hemquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb je hem al horen lachen? Een hoge hihihihi.....
Dit gezicht past eigenlijk ook beter bij zijn karakter.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze had ook ongeveer cupje C toen hij er in kwam
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die Brendon liep in eerste instantie de hele tijd twinning is winning te gillen....die hadden ze gvd eerst moeten brainwashen!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Stranger het volgende:
Jessie heeft iets te veel Utopia 1 gevolgd en wil het 1 op 1 kopieren. Benieuwd wanneer er een gammele caravan het terrein op wordt gesleept.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
en ze is bijna jarig op haar verjaardag met ballonnen en slingersquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:19 schreef Angel79 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
en ze is bijna jarig op haar verjaardag met ballonnen en slingers
Maf eh?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dit klinkt nog heel raar uit jouw mond
ff wennen aan de nieuwe jessie
Ja, binnen een paar uurtjes......quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, het is achterlijke Jessie die iedereen 'lieffie' noemt.
Ja, dat is toch leuk?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
en ze is bijna jarig op haar verjaardag met ballonnen en slingers
oH das wel een heurluke ideequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken hoe lang het duurt voor ze een tosti apparaat aan wil schaffen
Die andere Jessie vind ik ondertussen ook al achterlijk met zijn deelname aan dat hoerenkast gebeuren in Blanes.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dit klinkt nog heel raar uit jouw mond
ff wennen aan de nieuwe jessie
Het isssss nietttttt eeerwwwlukkkk.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, dat is toch leuk?
En als jullie dat niet vinden dan is dat niet eerlijk.
Ja, hij moet wat........vreemder vind ik het van Madi.......quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die andere Jessie vind ik ondertussen ook al achterlijk met zijn deelname aan dat hoerenkast gebeuren in Blanes.
Ja hij kan beter liggen n**ken met die verleidster van Temptation Vipsquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die andere Jessie vind ik ondertussen ook al achterlijk met zijn deelname aan dat hoerenkast gebeuren in Blanes.
je vrwacht het niet hequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, het is achterlijke Jessie die iedereen 'lieffie' noemt.
Zijn dertigers met kinderen zei die vanmiddagquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
John heeft geen kinderen meer thuis, die zijn weggelopen natuurlijk
Daar heb ik ook last van. Merk dat ik steeds tv ga kijken. Het is me nog niet boeiend genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:28 schreef Hagenesie het volgende:
Wel even wennen deze setting. Benieuwd hoe lang Jessie het volhoud.
kan ik begrijpen jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van deze soap waren al heel laag. Ik ben nog niet teleurgesteld.quote:
Ben bang dat het gewoon weer op een Uto 1 uitdraaidquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:16 schreef houdjemond het volgende:
Ze praten alsof ze al weken niet gegeten hebben.
denk het ook ja en de gesprekken zijn tenminste goed te volgen in tegenstelling tot die vermoeiende johnquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:28 schreef yaello het volgende:
Mike en Brendon worden wel maatjes denk ik
De eerste maanden worden wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben bang dat het gewoon weer op een Uto 1 uitdraaid
Wie is swiebert?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
swiebert zn vrouw ging 2 keer vreemd
opdonderen HoerE
Ohhhhquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
swiebert zn vrouw ging 2 keer vreemd
opdonderen HoerE
Dat zekerquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja het boeit me ook nog niet echt. Paar keer even gekeken vandaag maar gooi het dan weer uit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Merk dat ik steeds tv ga kijken. Het is me nog niet boeiend genoeg.
En dan die John die je steeds hoort
Dan moet Regie binnen een week met een Fuck komen.. anders is alles wat ze hadden ook echt op, en met Nix kan iemand ook Nix dat is zelfs voor een MiljoenenShow van Talpa duidelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hoop het echtquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
De eerste maanden worden wel leuk denk ik.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Mooi is dat: binnen een paar uur hopen dat die persoon onder de eerste de beste intercity loopt
Potverdories mooie cap 5th!quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou R$egie… The Battle of Middle Earth kan beginnen?
The Trolls banging at the Gate....
[ afbeelding ]
Ik noemde Rienk steds Swiebertje en wedde ook in Uto2 komt er een Swiebertje nog gekker dan de restquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
iemand zee dat
neuk lekker rond zou ik Cosseh
Of dat zijn gewoon de lampen van 2.0??quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:34 schreef Toweler het volgende:
Je ziet de schijnwerpers van 1.0 op de achtergrond
Echt ik ben benieuwd of we iets krijgen wat ons voorgeschoteld isquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet Regie binnen een week met een Fuck komen.. anders is alles wat ze hadden ook echt op, en met Nix kan iemand ook Nix dat is zelfs voor een MiljoenenShow van Talpa duidelijk
Ja joh, alle decors zijn allang perfect uitgelicht voor de nacht.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Of dat zijn gewoon de lampen van 2.0??
Mooi is dat: binnen een paar uur hopen dat die persoon onder de eerste de beste intercity loopt
even landen nogquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ze beseffen nog niet dat ze er zijn
Alles is zo snel gegaan
Costa?quote:
Morgen staat er een nieuwe loods met alles erop en eraan die gaan de hele nacht bouwenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
Ze blijven overal planken vinden.
De voorraad is onuitputtelijk.
Terwijlquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
Sjeezus Toverkol.. hoe lang vlieg je nou al mee op die bezem?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt ik ben benieuwd of we iets krijgen wat ons voorgeschoteld is
Als we het moeten geloven is mike een echte liefhebber van de vrouwtjes, dus vlees is vlees zou je denken. Als hij echt hongerig is misschien.quote:
Het wordt gewoon weer vergelijkbaar met Utopia 1. Binnen de kortste keren zal het ook alleen of vooral gaan om zoveel mogelijk geld verdienen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Toiletgroepen, doucheruimtes.![]()
Brandon zou wel een bierfestival willen organiseren.
John: dan wil ik er wel een grote bbq bij.
miss verrast John je nogquote:
Net zoals de stenen in UTO1, er kwam geen eind aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
Had die andere ook toen 'ie binnenkwam: vet tietenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
ga ff in de Muntstruikquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik noemde Rienk steds Swiebertje en wedde ook in Uto2 komt er een Swiebertje nog gekker dan de rest
Manboobsquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Had die andere ook toen 'ie binnenkwam: vet tieten
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:39 schreef DaniqueV het volgende:
Toch raar...af en toe hoor je zo iets bekends in die stemmen, ik hoor soms een Bas erin, Chip, een Charlotte. Jessie die precies dezelfde manier van zeikpraten van de twins heeft.
Het is gewoon duidelijk dat ze de verkeerde mensen hebben. De juiste zagen het na UTO1 niet meer zitten, ze hebben hun kans voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het wordt gewoon weer vergelijkbaar met Utopia 1. Binnen de kortste keren zal het ook alleen of vooral gaan om zoveel mogelijk geld verdienen.
Alle woordjes van 1.0 komen bij dat mokkel voorbij, als ze het maar niet in dr kop haalt om supergezellig te wordenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus Toverkol.. hoe lang vlieg je nou al mee op die bezem?Natuurlijk moet Regie binnen 3 á 4 dagen ingrijpen, je ziet die 5 lamlendelingen toch nergens heengaan
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk dat ze de verkeerde mensen hebben. De juiste zagen het na UTO1 niet meer zitten, ze hebben hun kans voorbij laten gaan.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alle woordjes van 1.0 komen bij dat mokkel voorbij, als ze het maar niet in dr kop haalt om supergezellig te worden
Er was nog een vacature voor verhaallijnenschrijverquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik weet het en ja ik VERWACHT toch wel een herrie in de tent en bloed aan de muur anders herschrijf ik het script wel
Gelukkig hebben ze veel minder geld, dus zo'n vaart zal het niet zo snel lopen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het wordt gewoon weer vergelijkbaar met Utopia 1. Binnen de kortste keren zal het ook alleen of vooral gaan om zoveel mogelijk geld verdienen.
Sjon???quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon verteld dat hij van plan is veganist te worden. Ook wil hij mindfulness en NLP academies gaan organiseren.
quote:
Misschien was het wel zo'n bijzondere streamer. Eentje die niet haatkijkt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alle woordjes van 1.0 komen bij dat mokkel voorbij, als ze het maar niet in dr kop haalt om supergezellig te worden
Ze zei tijdens het voorstellen vanmiddag letterlijk dat ze al heeel lang fan is van utopia, klopt dus precies.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien was het wel zo'n bijzondere streamer. Eentje die niet haatkijkt.
Dat zou grappig zijn 5 mensen steeds door het beeld heen rennen...billen samengeknepen en zoquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je niet aan de race gaat van dat water
nooooooooooooooo niet weer hè. Mannelijke fikkiequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon verteld dat hij van plan is veganist te worden. Ook wil hij mindfulness en NLP academies gaan organiseren.
Dat lijkt me echt irritant als je daar aan de spetterpoep gaatquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je niet aan de race gaat van dat water
Naar huis!quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dan moet ik me ff aanmelden, als ze mijn bezemsteel maar niet inpikken anders zwaaiquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er was nog een vacature voor verhaallijnenschrijver
Broekhoest voor zequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt irritant als je daar aan de spetterpoep gaat
https://www.talpa.tv/jobs/samenstellerbokredacteur-utopia-mvquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet ik me ff aanmelden, als ze mijn bezemsteel maar niet inpikken anders zwaait er wat
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Maar toch heb ik er vertrouwen in
Ja ik weet wel wie Sjon is, die vent komt mn strot al uit, maar het klonk niet als iets wat hij zou zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boer Sjon.. de Nieuwste Grootkop 1vd 5, vermoeddelijk Talpa Inplantaat om de opstart te leiden
[ afbeelding ]
Ja echt net boer Johnquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boer Sjon.. de Nieuwste Grootkop 1vd 5, vermoeddelijk Talpa Inplantaat om de opstart te leiden
[ afbeelding ]
Hij lijkt me ook niet de aangewezen persoon om die te slikkenquote:
De wat pil?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook niet de aangewezen persoon om die te slikken
Daar begint het al instalatie monteur, binnen de korste keren hangt er een HR ketel in de tentquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zn moeder had die beter wel kunnen slikkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook niet de aangewezen persoon om die te slikken
kost veel geld toch?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar begint het al instalatie monteur, binnen de korste keren hangt er een HR ketel in de tent
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zn moeder had die beter wel kunnen slikken
*proest* Nee, zo erg is Mike nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zn moeder had die beter wel kunnen slikken
Aha, dan is zijn missie al geslaagd...irritatie opwekken… volgende maand komt Marjet, uitgerust uit Blanes, het weer overnemenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wie Sjon is, die vent komt mn strot al uit, maar het klonk niet als iets wat hij zou zeggen.
Wat een boevenkop johquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zoeken naar een plek voor de tent en de plek waar ze nu zitten....
hoezo zoeken, ze moesten daar hun bivak maken vanwege het licht.
ik houd er ook niet vanquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:43 schreef formule het volgende:
Tatoos zijn normaal. ik vindt het nog steeds vreemd,
Ik had nog niet goed gekeken maar oeiiiiiquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat een boevenkop joh
25 jaar alleen al vanwege zn kop
eten kost ook veel geld toch benieuwd hoe ze dat gaan doen, niet if weinig eten maakt grumpy 👻quote:
Whaaaaaaasaa het is echt zo maar helaas heb geen rijbewijs wel eentje voor mijn Nimbus 2017/2018 maar dat geld alleen in de lucht en bij voorkeur met mooi weerquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.talpa.tv/jobs/samenstellerbokredacteur-utopia-mv
Alstu
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Vagina erop gooien Hoorde ik dat goed?
Echt he.En dan steeds een weerwoord hoe hij het vind dat het beter kan.Irritatiefactor 110quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
John lijkt wel een papegaai als iemand iets zegt gaat die mekkeren
Voor conceptie is geen pil nodig. Als je liever niet heb dat je vrouw zwanger wordt raad ik anticonceptie aan.quote:
een soort van echoputquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
John lijkt wel een papegaai als iemand iets zegt gaat die mekkeren
Ja, een mooi stronk hout wat een gat had als een vagina....quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Vagina erop gooien Hoorde ik dat goed?
sssttttttquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor conceptie is geen pil nodig. Als je liever niet heb dat je vrouw zwanger wordt raad ik anticonceptie aan.
is dat sex conceptie?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor conceptie is geen pil nodig. Als je liever niet heb dat je vrouw zwanger wordt raad ik anticonceptie aan.
Ohquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, een mooi stronk hout wat een gat had als een vagina....
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, een mooi stronk hout wat een gat had als een vagina....
Jawel, de proconceptiepilquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens Mike moeten ze gewoon hun maag laten wennen aan minder volume, net als mensen die ramadan doen, die eten ‘s avonds alleen een bakkie vla volgens hem.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eten kost ook veel geld toch benieuwd hoe ze dat gaan doen, niet eten maKt grumpy 👻
piet paulusma maar dan andersquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zoeken naar een plek voor de tent en de plek waar ze nu zitten....
hoezo zoeken, ze moesten daar hun bivak maken vanwege het licht.
het hek is veel hoger en wie weet zit er schrikdraad opquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef formule het volgende:
Waarom stappen ze niet over het hek naar Utopia 1, lekker makkelijk
ze motten een tunnelt gravenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef formule het volgende:
Hout genoeg daar nog iddquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef formule het volgende:
Biker lover gespotquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik sommige tattoos wel mooi. Bij vrouwen vind ik het afschuwelijk.
Ja de intelligentie straalt van het stel af.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgens Mike moeten ze gewoon hun maag laten wennen aan minder volume, net als mensen die ramadan doen, die eten ‘s avonds alleen een bakkie vla volgens hem.
Ome John schuift wrl met de centjes ze krijgen een schatkaart waar ze de eurokist kunnen vinden, 3 bomen en bij de vierde boom naar rechtsquote:
ik kan een mooie tattoo wel waarderenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik sommige tattoos wel mooi. Bij vrouwen vind ik het afschuwelijk.
ze kunnen het toch proberenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het hek is veel hoger en wie weet zit er schrikdraad op
Reden te meer om het eens te proberen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het hek is veel hoger en wie weet zit er schrikdraad op
Nee joh, hooguit 150 meter.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Die terreinen liggen toch kilometers uit mekaar of ben ik nou gek
ik dacht vlakbijquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet wel een beetje camera/aandachtsgeil zijn om hier aan mee te doen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik zou sowieso niet aan zo een programma mee kunnen doen want ik zou mij constant bewust zijn van de camera's en of ik niet iets raars aan het doen ben (neus peuteren etc)
ja waarschijnlijk maar voorlopig nog niet 👏quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ome John schuift wrl met de centjes ze krijgen een schatkaart waar ze de eurokist kunnen vinden, 3 bomen en bij de vierde boom naar rechts
Ik lieg toch niet tegen jouquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Whaaaaaaasaa het is echt zo maar helaas heb geen rijbewijs wel eentje voor mijn Nimbus 2017/2018 maar dat geld alleen in de lucht en bij voorkeur met mooi weer
Ligt vlak naast elkaarquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar ben ik nu wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Of Rienkquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, dan is zijn missie al geslaagd...irritatie opwekken… volgende maand komt Marjet, uitgerust uit Blanes, het weer overnemen
Nee ligt erg dichtbij, vanmiddag nog een plattegrond gepostquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Noceaaaaaaaaaan...!!quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:53 schreef yaello het volgende:
Jessie is nu al de grip op de realiteit verloren. De vijver is inmiddels een meer geworden voor haar. Over een tijdje zal het een zee zijn, daarna de Grote Oceaan.
Nou ik ben niet echt handig met Google Maps danquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ligt erg dichtbij, vanmiddag nog een plattegrond gepost
prikpruim krabbehquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik zou sowieso niet aan zo een programma mee kunnen doen want ik zou mij constant bewust zijn van de camera's en of ik niet iets raars aan het doen ben (neus peuteren etc)
Het is echt maar een paar meterquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben niet echt handig met Google Maps dan
Ik kwam op 15km verschil
Exact dezelfdequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is die anders dan van afgelopen jaar?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kwam op 15km verschil
Man man manquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kwam op 15km verschil
neequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is die anders dan van afgelopen jaar?
Kondig jij ook elke keer aan als je naar de WC gaat thuis?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
En 4 uur geleden ook al!
Net een mens.
Beter op dan inquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook apart plassen met een zaklamp op je kuth
Had je vanmiddag niet ff op kunnen letten nou moet ik weer terugzoeken zekerquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kwam op 15km verschil
Dat is heel lief van jou, de verhaal lijnen borrele al weer opquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik lieg toch niet tegen joumaar wel jammer, je had vast mooie tv kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |