Die zit morgen al thuisquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:45 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja en als het gaat regenen en stormen, want de afgelopen dagen waren niet mis......
Ja ziequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 vandaag gestopt met roken
Misschien gaan ze een visje bakken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:49 schreef Hagenesie het volgende:
Waarom een vuurtje? Het is nog warm buiten.
Alleen net niet warm genoeg om water te kokenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:49 schreef Hagenesie het volgende:
Ja ze hebben toch ook een boormachine... Gelijk hebben zequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze hebben aanstekers
Had gehoopt dat ze met magnesium moesten gaan zitten kutten ofzo.
Nee, Christel, Jessie en Brandon helaasch.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja ziekijken hoe snel ze aangebrand zijn, rookt die John ook? zoniet....das dan mooi jammer!
magnesium? stokjes!quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze hebben aanstekers
Had gehoopt dat ze met magnesium moesten gaan zitten kutten ofzo.
Kouwe koffie is niet lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:49 schreef Hagenesie het volgende:
Ik zie Mike niks anders doen. Brandon geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kunnen die Mike en Brandon wel bouwen?
IJskoffiequote:
ahhhh sunt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, Christel, Jessie en Brandon helaasch.
Mike komt uit de bouw toch?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kunnen die Mike en Brandon wel bouwen?
Juist leuk, laat de drank maar komen!quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:48 schreef Gladiolio het volgende:
Juist. Dat was waar wij op hoopten.
Dom van de Febo om hun eigen plan te gaan trekken en het weer commercieel wil laten worden.
Hipsterquote:
Mikequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ahhhh sunt.
Ik vind man in blauwe blouse. prettig klinken
Team Johnquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
John heeft een tekentang meegenomen.
Waar halen ze ijs vandaan dan?quote:
quote:
Thanksquote:
Powervrouw.quote:
Geen zorgen...Casting heeft nog 10 potentiële trollen, borderlines dan wel mensen met één of meerdere benen, met of zonder werk, thuiswonende Kleuters, Failliete Ex-Millionaires , schitzofrenen dan wel TBS'ers met onbepaald verlof achter de handquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Een marktdag.Over een paar weken zit iedereen weer naar saaie streams te kijken.
Dus het praatje 'Waar kom jij vandaan?' was ook al nep.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ze hebben afgelopen nacht in hotel geslapen.
Zouden ze samen geweest zijn met de oudutopianen
Tetten.quote:
De slaapzakken zullen zo wel tevoorschijn komenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef Hagenesie het volgende:
Slapen ze op de grond. Geen matje ofzo?
Goeie van je, denk dat je voorstelrondje bedoelt die denk ik is geweest?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus het praatje 'Waar kom jij vandaan?' was ook al nep.
Jawel hoor ze zijn cold gekapt. Dat gaat leuk wordenquote:
En niet te vergeten ;ex bewoners die aan al bovenstaande criteria voldoen .quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen zorgen...Casting heeft nog 10 potentiële trollen, borderlines dan wel mensen met één of meerdere benen, met of zonder werk, thuiswonende Kleuters, Failliete Ex-Millionaires , schitzofrenen dan wel TBS'ers met onbepaald verlof achter de hand
Ja toevallig uit een kistquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De slaapzakken zullen zo wel tevoorschijn komen
Ja???quote:
Liggen begraven onder de vijverquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De slaapzakken zullen zo wel tevoorschijn komen
Dat is wat ze ons willen laten gelovenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Ik vind het een beetje raar, dat niemand een minitentje heeft meegenomen.
Het lijkt wel of alles op elkaar is afgestemd.
Maar ze kenden elkaar toch niet, van te voren?
Dat heeft toch geen nut.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Oh jéé gaan weer FEBO gezeik doenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is wat ze ons willen laten geloven
Zodra er enig poen van belang is getroggeld, huren ze een tattooer… is mijn gokquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En niet te vergeten ;ex bewoners die aan al bovenstaande criteria voldoen .
Past dat in een kist dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Zal vast wel een beetje gestroomlijnd worden van tevoren. Ze hebben alle 5 andere dingen meegenomen, ipv allemaal een boor ofzo en dan zonder zeil zitten. Had wel leuk geweestquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
echte pioniersquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef Hagenesie het volgende:
Slapen ze op de grond. Geen matje ofzo?
Dat zei ik ook al.....niemand heeft hetzelfde meegenomenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Wat dacht je van de utopia sitequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Staan er ergens nog profielen? Wie de account manager is enzo?
Grapje, je weet wie het zegt inmiddels toch.quote:
http://www2.utopiatv.nl/participant/activequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Gerookt spek is ook lekker.quote:
Noem het maar gezeik.quote:
geen pilotenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen zorgen...Casting heeft nog 10 potentiële trollen, borderlines dan wel mensen met één of meerdere benen, met of zonder werk, thuiswonende Kleuters, Failliete Ex-Millionaires , schitzofrenen dan wel TBS'ers met onbepaald verlof achter de hand
http:// www2.utopiatv.nl/ participantquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dan ga je toch breien ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Noem het maar gezeik.
Het is zo doorzichtig als wat want 'er moet tv gemaakt worden'.
Ben al druk bezig.quote:
Die profielen weerquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
http://www2.utopiatv.nl/participant/active
Allemaal eigen tentjes is lastig ivm filmen en geluid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Die bedoel ik.What`s in a name.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeeuws spek
hurluk
zit geen zeeuw in
Er komen 15 man daar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Allemaal eigen tentjes is lastig ivm filmen en geluid.
Daar kun je toch ook niet omheen ............quote:
?quote:
Maar dat is maar 3 dagen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
?
Op lowlands zijn 250.000 tentjes ofzo
Piloten zijn doorgaans niet werkeloos, borderline, ADHD, invalide, traumatisch, gepest, gediscrimineerd, dik vet brutaal, verongelijkt, ontevreden met de Wereld in het Algemeen….quote:
Ja voor de eerste 3 dagenquote:
nah de roti van honigg is niet te nassehquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die bedoel ik.What`s in a name.
?
Saaie mensen dusquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Piloten zijn doorgaans niet werkeloos, borderline, ADHD, invalide, traumatisch, gepest, gediscrimineerd, dik vet brutaal, verongelijkt, ontevreden met de Wereld in het Algemeen….
Dus niet geschikt voor Utopia
Lijkt me uitermate geschikt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Piloten zijn doorgaans niet werkeloos, borderline, ADHD, invalide, traumatisch, gepest, gediscrimineerd, dik vet brutaal, verongelijkt, ontevreden met de Wereld in het Algemeen….
ze is wat doof aan een oorquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ene trien zegt op alles 'Wat zeg je!?'.
Die van lufthansa pleegde zelfmoord met 150 passagiersquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hèèh?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ene trien zegt op alles 'Wat zeg je!?'.
dat volg ik niet il lees het morgen hier welquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:04 schreef MirrorArtist het volgende:
Raar hoor.
Op TV nog utopia1 en we kijken naar utopi 2, zonder te weten wie gewonnen heeft.
Een Ex-Utopiaan… kan niet andersquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die van lufthansa pleegde zelfmoord met 150 passagiers
ik heb geen zin meer om te kijken daarnaar.. alleen morgenavond de finale.. vuile conjo'squote:Op donderdag 31 mei 2018 20:04 schreef MirrorArtist het volgende:
Raar hoor.
Op TV nog utopia1 en we kijken naar utopi 2, zonder te weten wie gewonnen heeft.
Utopiaquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:06 schreef Gladiolio het volgende:
Zonder plan alles aan gort zagen. Handig
iig een geschikte kandidaatquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Ex-Utopiaan… kan niet anders
Je moet ook Knorr hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah de roti van honigg is niet te nasseh
zeggeh dat het surinaamse keuken is
tszz
streekprodukten
Werken, om niet nix te doen, maakt niet uit wat.. nuttig of niet als het er op TV maar goed uitzietquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:06 schreef Gladiolio het volgende:
Zonder plan alles aan gort zagen. Handig
ze hebben wel zeilquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:07 schreef Gladiolio het volgende:
Geen zeil meegenomen om het hout af te dekken.
Als het gaat regenen, is het hout nat. Kunnen ze een fikkie wel vergeten.
Hout in de tent leggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:07 schreef Gladiolio het volgende:
niks is wat het lijktquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:04 schreef MirrorArtist het volgende:
Raar hoor.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar haalt casting zo snel 10 zelfmoordpiloten vandaan?
Het heeft de hele week geregend. Dat hout is al door en door nat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:07 schreef Gladiolio het volgende:
Je kan niet alles hebbenquote:
Ik vind het dubbel......raar eigenlijk....quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:04 schreef MirrorArtist het volgende:
Raar hoor.
De hele week? 2x een stortbuitje van bijna niks hier/daar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:10 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Het heeft de hele week geregend. Dat hout is al door en door nat.
die plakken karton ookquote:
Zou mooi zijn als die ook eraf vloog, zo de febo in.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:12 schreef sjampoeh het volgende:
omg in het wilde weg hakken met die bijl
nja ik weet niet...ik was Billy ook al vrij snel zatquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bordelijntjes zijn goedkoper…en veel meer fun op TV
Ze hebben het er serieus als sinds een uurtje of 4 overquote:
Vergis je niet in die John.....denk dat die ook behoorlijk overheersend zal zijn en de vrouw in zwart shirtje staat ook aardig voor een eigen mening als je het mij vraagtquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:11 schreef MirrorArtist het volgende:
Ik hoop niet dat Ivan heeft gewonnen, want dan wilde hij wel in Utopia 2.
Dan heb je vanaf begin af aan iemand die alles wilt domineren.
Ik denk niet dat dat goed is als hij er weer in komt.
Eiegenlijk niemand van Utopia 1.
Zoals nu, al.
5 mensen, 5 meningen...
Moet je niet een Ivan bij hebben, die alles meteen gaat overheersen.
Laat ze maar lekker aankloten
Gewoon een aparte houding, kan ze weinig aan doen denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Er is beslist iets heel faut an Miss Jessie.... verbergt ze nog een ongeboren Tweeling of gewoon 24 onderbroeken…![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat haar kont aan de voorkant zit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Er is beslist iets heel faut an Miss Jessie.... verbergt ze nog een ongeboren Tweeling of gewoon 24 onderbroeken…![]()
[ afbeelding ]
Ja, en Mike kan ik wel horen....die zit bij het vuur en smacht naar een bakkie en een peukie....quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:13 schreef Stranger het volgende:
Wel lekker even streampje zonder die John.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat haar kont aan de voorkant zit.
Zal haar houding wel zijn, of die broek.
Misschien mocht dat wel niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja voor de eerste 3 dagen
Ik had een tentje meegenomen....maar wie ben ik
Wasmachine staat al te ronken?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:18 schreef DKUp het volgende:
John kleedt zich om, speciaal voor de dames.
Dat zal… iig is het de Misscast van de Week... resultaten uit het verleden bieden dus uitstekende resultaten in de toekomst…quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat haar kont aan de voorkant zit.
Zal haar houding wel zijn, of die broek.
Denk dat er toch wat aan dat linker been mankeert....quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon een aparte houding, kan ze weinig aan doen denk ik.
Duh..het is allemaal afgesproken werkquote:
Ze loopt wel een beetje vreemd. Maargoed wie weet heeft ze wel een ongeluk of iets gehad.. het stoort me nog niet echt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat er toch wat aan dat linker been mankeert....
Heerlijk om geen naar de camera lurkende twins meer te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:20 schreef Gladiolio het volgende:
Dat zeil wekt schijnveiligheid op.
Mike staat gewoon in beeld zijn ding te doen.
Geen flauw idee, dat hij gefilmd wordt.
Iemand met voorbips kan een goeie utopiaan zijn, maar ik zie nog niet veel uit haar komen tot nu toe.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal… iig is het de Misscast van de Week... resultaten uit het verleden bieden dus uitstekende resultaten in de toekomst…
Nee hoor, en zelf heeft ze er denk ik ook geen last van.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze loopt wel een beetje vreemd. Maargoed wie weet heeft ze wel een ongeluk of iets gehad.. het stoort me nog niet echt.
Ja...bouwzeiltje met wat takkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:22 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben wel iets van een tentje gemaakt zo te zien?
Wees blijquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iemand met voorbips kan een goeie utopiaan zijn, maar ik zie nog niet veel uit haar komen tot nu toe.
Maar goed dat zegt nog niks, dit is de 1ste dag nog maar.
Neuhh, dat script rolt wel uit wanneer nodig.. ik hoop niet iets van een verschrikkelijke ziekte want het blijft natuurlijk een Familieprogrammaquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze loopt wel een beetje vreemd. Maargoed wie weet heeft ze wel een ongeluk of iets gehad.. het stoort me nog niet echt.
Alleen wat ze zelf mee hebben genomen, meel, rijst en van die gevriesdroogde maaltijden waar water bij moet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:23 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze wel iets te eten? Zo’n kaal stuk grond geeft niet veel mogelijkheden om aam eten te komen. Het is geen expeditie Robinson op een eiland met kokosnoten, zee met vis...
Ze hebben in een hotel geslapen. Misschien was het wel de bedoeling dat ze gisteren al zouden gaan starten, maar ja.... toen regende hetquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:21 schreef Injetta het volgende:
Toen in Utopia 1 Utopia 2 werd aangekondigd, hadden ze het allemaal over slapen in de kou en hoe dat afzien is.
Ze hebben nu eerder last van de hitte...
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, dat script rolt wel uit wanneer nodig.. ik hoop niet iets van een verschrikkelijke ziekte want het blijft natuurlijk een Familieprogramma [ afbeelding ]
Die 250 was dan allang op jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Het is maar goed dat er geen bewoners uit UTO1 in zitten. Die hadden zich echt geen raad geweten nu. Zo verwend en van alles voorzien als ze waren.
Ik had het de twins zo gegund.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Het is maar goed dat er geen bewoners uit UTO1 in zitten. Die hadden zich echt geen raad geweten nu. Zo verwend en van alles voorzien als ze waren.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:22 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben wel iets van een tentje gemaakt zo te zien?
leuke groep mensen ditquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Elke week eentje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:25 schreef IkFok het volgende:
ik hoop niet dat ze lang wachten om de andere 10 erbij te doen.
Anders heb je straks weer een clubje in een groter groep
Rienk kan wel zonder maar ben blij dat die er niet isquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Daarom komen die ook pas als alles op poten staat. De tweeling als 14e en 15e inwoner halverwege augustusquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Welnee, die kan er misschien wel het slechtste tegen. Nepzwerver.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rienk kan wel zonder maar ben blij dat die er niet is
Flessenpost.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef MirrorArtist het volgende:
Er is ook nog niemand op het idee gekomen een brievenbus te maken.
Hoe kunnen ze dan post krijgen of versturen?
Ze moeten toch hebben geleerd van Utopia1
Maar de detailles vergeten ze.
Zo krijgen ze nooit contact met buiten
Ik hoop dat UTO2 gevrijwaard blijft van deze lui.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daarom komen die ook pas als alles op poten staat. De tweeling als 14e en 15e inwoner halverwege augustus
Té leukjesquote:
Andere kant van het terrein.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:28 schreef Injetta het volgende:
Is het nou vlakbij Utopia 1? Daar kwam toch een weg of een natuurgebied?
Die sliep tenminste nog een paar nachten buitenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die kan er misschien wel het slechtste tegen. Nepzwerver.
Dat komt allemaal nog. Ze zitten er net.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef MirrorArtist het volgende:
Tenzij het gaat waaien en regenen. Onderkant oranje zeil is een stuk open.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Best leuk gedaan zo. Ze liggen in elk geval droog straks.
Ja belachelijk, wie gaat er nou een slaapplaats en sanitaire voorzieningen bouwen als je ook een brievenbus kan makenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef MirrorArtist het volgende:
Detail.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:28 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Tenzij het gaat waaien en regenen. Onderkant oranje zeil is een stuk open.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja belachelijk, wie gaat er nou een slaapplaats en sanitaire voorzieningen bouwen als je ook een brievenbus kan maken
Ik denk nog steeds dat Rienk straks komt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zit vlak naast een snelweg en natuurgebiedquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:28 schreef Injetta het volgende:
Is het nou vlakbij Utopia 1? Daar kwam toch een weg of een natuurgebied?
Weggedraaid? Directe democratie van de kijkers.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hebben ze de zender van John afgepakt?
NEEquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Rienk straks komt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Precies, het ziet er aardig beschut uit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan er nog makkelijk in regenen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt er op. Je hoort geen geluid meer bij hem vandaan komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jah.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies, het ziet er aardig beschut uit.
Lijkt me toch best lastig om vanuit deze situatie te komen tot een huis met alles erop en eraan. Echt een stuk moeilijker dan vanuit die loods en met 15.000 euro.
dat is toch welquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:22 schreef Stranger het volgende:
Waarom zitten er nou altijd mensen in die niet 3 seconden hun smoel kunnen houden.
snachts gooien ze er elke avond vissen in van de regiequote:Op donderdag 31 mei 2018 20:23 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze wel iets te eten? Zo’n kaal stuk grond geeft niet veel mogelijkheden om aam eten te komen. Het is geen expeditie Robinson op een eiland met kokosnoten, zee met vis...
Ik vind haar serieus steeds vreemder worden.quote:
Beter dan niks.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:31 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Kan er nog makkelijk in regenen hoor
Idd, en misschien Jessie met Mikequote:Op donderdag 31 mei 2018 20:31 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat Chris het meer kan vinden met Brandon dan met Jetsie......
Vanmiddag wist hij wel dat die boom van uto1 was toen ie hem met Christel bekeek.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:32 schreef MirrorArtist het volgende:
Die Mike valt al door de mand.... die heeft zogenaamd nooit Utopia 1 gekeken.
Hoe heeft hij zich kunnen aanmelden dan?
dat is toch wat de regie wil , apartheidquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:25 schreef IkFok het volgende:
ik hoop niet dat ze lang wachten om de andere 10 erbij te doen.
Anders heb je straks weer een clubje in een grotere groep
dat weet je nog nietquote:
op survival met een gas aansteker,quote:
Dat mocht dan weer wel..maar een tentjequote:Op donderdag 31 mei 2018 20:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
op survival met een gas aansteker,
hebben ze ook weer stenen gekregenquote:
Collie en Andrea.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Christel een Zwevert.. bloemetjes& bijtjes.. wie hadden we toen.. Nicoline, LauB…
Google earthquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
Heeft iemand een platte grond of de coordinaten? Ben benieuwd of het groter of kleiner is
Daar komt ie nog wel achterquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:34 schreef MirrorArtist het volgende:
@houdjemond
Dan sta je toch voor gek?
Weet die niet dan dat alles op sociale media wordt uitgelicht?
met zijn kist vol kaasquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die kan er misschien wel het slechtste tegen. Nepzwerver.
Oh, hij toont het nu aan de rest.quote:
Laren Amersfoortsestraatweg 115quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:37 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen idee waar het is
Tijd voor een eerste indrukken top 5-topicquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:37 schreef zodeju het volgende:
Voor nu geloof ik dat ik Brandon het relaxt vindt.......
Utopiaquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:37 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen idee waar het is
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
Heeft iemand een platte grond of de coordinaten? Ben benieuwd of het groter of kleiner is
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
Thanks, het is mij niet helemaal duidelijk, is de oppervlakte ongeveer gelijk?quote:
het duurt toch altijd een paar dagen , voor je de ware aard van iemand gaat zienquote:
Ik denk iets kleinerquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:39 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Thanks, het is mij niet helemaal duidelijk, is de oppervlakte ongeveer gelijk?
Kleinerderquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:39 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Dat Google Earth die paddepoel heeft gemist..quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links UTO1, rechts UTO2, ongeveer
google maps ff zoeken naar Crailo, dan zie je het zo liggen
Iets kleiner.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:39 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Is 1 derde kleiner dan Uto 1quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
in een bos , vindt hij een riool?quote:
Weten we meteen waar de loods komt te staanquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
in een bos , vindt hij een riool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |