Ik weet niet hoe diep die vijver isquote:
Ik sta te popelen om voor 4 munten en een entree van ¤5 daar een heerlijke eikelbladerendhake te mogen kopen ,maar ik wil wel een rondleiding erbijquote:
Neem vooral veel plastic meequote:
hier heb je een teek en een rotte vis, schijten kan in het gat daar verderop, veel plezierquote:
Ja wat een dramaquote:
Ik bijt door en hoop dat het dit keer veel leuker wordt om naar te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:25 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Even doorbijten. Gaat steeds leuker worden naar mate zij gaan ploeteren.![]()
Mobielquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:33 schreef chufi het volgende:
Hebben ze al een courant, waar ze alle activiteiten kunnen posten
Nee,alleen duurder.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zijn toch geen nieuwe ideeën.
Moet wel mogen ...quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:34 schreef sjampoeh het volgende:
ik noem maar een idee: ieder schuimpje neemt fles water mee ofzo
Zelfvoorzienend en wat niet lukt thuiswerk om geld te verdienen.quote:
Zou al een stuk origineler en symphatieker zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef houdjemond het volgende:
Orgineel is het niet maar wat moeten ze anders daar? Eksters trainen zodat die beesten goud en zilver komen brengen?
En dan wodka meenemen.quote:
zou er snel ruzie mee hebben .. zo een die er steeds doorheen tettertquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
John is van de ''JOH GELOOF MIJ NOU''
Manana manana... Dit weekend gelijk open voor publiek...quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef ericahysterica het volgende:
eerst de basis leggen en ideetjes spuien moet volgens de juf
Geen hond die interesse heeft in dit clupjequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:34 schreef sjampoeh het volgende:
ik noem maar een idee: ieder schuimpje neemt fles water mee ofzo
t zal je verbazen denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen hond die interesse heeft in dit clupje
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Zou al een stuk origineler en symphatieker zijn
Thuiswerk zat ook in U1 en dat liep ook niet goed afquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zelfvoorzienend en wat niet lukt thuiswerk om geld te verdienen.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef houdjemond het volgende:
Orgineel is het niet maar wat moeten ze anders daar? Eksters trainen zodat die beesten goud en zilver komen brengen?
Dat moet groeien Poequote:
Die afslankthee toch wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef Inca het volgende:
[..]
Thuiswerk zat ook in U1 en dat liep ook niet goed af
Groenten en fruit verbouwen en ruilen.. wel een beetje laat als je nu nog moet zaaien maar het kán..quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]![]()
Nee maar je zou wel heel basic kunnen leven, daar genoeg aan hebben. En om in basisbehoefte te voorzien kan je kijken of je een beroep kan doen op mensen. En waarvoor jij een dienst verleend. Iets opknappen, maken......
dat om te beginnen en daarna volgt de rest die gaan hem zooooooo uitkotsenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef missliss1988 het volgende:
Denk dat Christel en John zeer snel al gaan botsen. Die twee zitten totaal niet op één lijn.
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef missliss1988 het volgende:
Denk dat Christel en John zeer snel al gaan botsen. Die twee zitten totaal niet op één lijn.
Dat is geheimtaal voor "mijn baas heeft me ontslagen"quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:36 schreef ericahysterica het volgende:
mike heeft zijn baan opgezegd want er zit veel meer in hem
Diensten verlenen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Groenten en fruit verbouwen en ruilen.. wel een beetje laat als je nu nog moet zaaien maar het kán..
5 schoonzussen dus.Die kunnen wel een tafel afruimen.quote:
in between jobsquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is geheimtaal voor "mijn baas heeft me ontslagen"
En anders John en ik welquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef missliss1988 het volgende:
omdat die te lui waren.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef Inca het volgende:
[..]
Thuiswerk zat ook in U1 en dat liep ook niet goed af
Dat is idd wat laat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Groenten en fruit verbouwen en ruilen.. wel een beetje laat als je nu nog moet zaaien maar het kán..
Nee joh hij zei erachter aan heb gesoliciteerd kan zo beginnen in de normale maatschappijquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessie raakt dan al het goud kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:39 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat is idd wat laat.
Maar laat ze kasten opknappen, fietsen maken.
Of zilver en goud poetsen
In between jobs heb ik nu tijd om te ontplooien…. ofwel.. ik ben werkeloos en wanhopigquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik denk dat ze toch wel ff blij mogen zijn met hem want aan die Brandon en Jessie heb je helemaal geen klote als het om bouwen gaat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat om te beginnen en daarna volgt de rest die gaan hem zooooooo uitkotsen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
man man man
ouderavond gesprekje
Krissie tyf op met je plan
ga es koken
Dat dus.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:39 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat is idd wat laat.
Maar laat ze kasten opknappen, fietsen maken.
Of zilver en goud poetsen
Die mis ik even?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jessie raakt dan al het goud kwijt
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
man man man
ouderavond gesprekje
Krissie tyf op met je plan
ga es koken
waterquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:40 schreef yaello het volgende:
Chrissie lult alle kanten op, geen idee wat ze nou eigenlijk wilt zeggen
Jessie was al het waterfilter, haar zonnebril en vest kwijt.quote:
Hahah zij doet me nu al denken aan Andreaquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:40 schreef yaello het volgende:
Chrissie lult alle kanten op, geen idee wat ze nou eigenlijk wilt zeggen
Tegen een topsalaris ongetwijfeldquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee joh hij zei erachter aan heb gesoliciteerd kan zo beginnen in de normale maatschappij![]()
![]()
Worden ze vanzelf vindingrijk etc.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:40 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat dus. Fietsen repareren. enz enz.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:38 schreef PTLe het volgende:
Ik voorzie toch een ruzie als dit zo door gaat .
Is niet te geloven dat iemand in een uur tijd het bloed onder je nagels vandaan kan halenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Pf weer John die t even gaat vertellen
Oh zo jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jessie was al het waterfilter, haar zonnebril en vest kwijt.
Een keer of 8. In een uur.
uto ervaringsdeskundigenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is niet te geloven dat iemand in een uur tijd het bloed onder je nagels vandaan kan halen
nee DGK welquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Missen we utopia 1.0 al?......................Ik niet...
Geen Secondequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou nee, ik zit naar de herhaling te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik schrok,net Nicole.quote:
Verwacht wel elke keer de stem van Iwan te horen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Nee was wel al een paar jaar klaar met die graai cultuur. Blij dat die mokkels ook van mijn scherm zijn nuquote:
Marktconform.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:42 schreef sjampoeh het volgende:
christel: mag niet, kan niet
hoorde niet wat precies
Dat ze een bedrijf op willen bellen om hout te sponsorenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:42 schreef sjampoeh het volgende:
christel: mag niet, kan niet
hoorde niet wat precies
Ze lullen alle kanten op.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:42 schreef ericahysterica het volgende:
er is nog geen gesprek geweest wat te volgen is en waar een rode draad wordt vastgehouden
Hoor 1 iemand die drie keer zo erg is als ivanquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Verwacht wel elke keer de stem van Iwan te horen.
En even geen wwwrrrrrr of andere rollende RRRRRRRR..........quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee was wel al een paar jaar klaar met die graai cultuur. Blij dat die mokkels ook van mijn scherm zijn nu
quote:
komt laterquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:43 schreef jovencita01 het volgende:
Hebben ze al besloten Sushis te bestellen
hippietippiquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Sjon de UTO 1 kijkert wil van alles
Eigen huis
Eigen plek
Eigen centraal
Eigen dit
Eigen dat
Tipitenten Cabana's Corwoods, Penthousen, en diverse Caravans... ik zie dat deze week nog binnenrijden door Wim Graties
Dixi's kosten geld.. Idee voor hun zelf?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
100 euro investering voor evenementen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoor 1 iemand die drie keer zo erg is als ivan
Troeg naar de natoerquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:45 schreef TillyB het volgende:
Christel: Maar dit soort dingennnnnnn!! zijn echt wel heel cool
Moet geld toe hebben om daar te vissen..........quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
10 vissers laten komen voor een tientje
zit sws 1 karperquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet geld toe hebben om daar te vissen..........
Ja op de toekomst voorbereidquote:
ja, zo jammer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat de k ant van Utopia 1 op zo te horen,
Hoop, dat er ingegrepen wordt van hogerhand.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat de k ant van Utopia 1 op zo te horen,
je gaat er op letten hequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:46 schreef pollewop77 het volgende:
OMG wat erg dit, kan die John nu al niet meer horen
Ik wil Ivan terug
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:46 schreef Alocanda het volgende:
Maak je handen vuil, ga groente planten ipv schuimpjes uitkleden
Idd, vind het maar raar dat ze zo weinig nadenken over hun voedsel en water voorraadquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:46 schreef Alocanda het volgende:
Maak je handen vuil, ga groente planten ipv schuimpjes uitkleden
Hadden die dat dan in de winkel gehaald?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
zelf heeft ze verf mee
Indianen deden dat ook
ooit
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:46 schreef TillyB het volgende:
Kan John niet gewoon z'n muil houden en gaan bouwenga lekker klussen vent
Ratel ratel en hij zegt niet veelquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:46 schreef MacDeMarco het volgende:
dat john nog adem kan halen joh, pfff
vrouw viert thuis nu een feestjequote:
thuisfront haalt ademquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:46 schreef MacDeMarco het volgende:
dat john nog adem kan halen joh, pfff
Hoop dat ie heel snel heimwee krijgtquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vrouw viert thuis nu een feestje
dood vermoeiend die gastquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Word idd ook moe van zijn gelul................Een ander krijgt geen kans........
ze heeft een winkel vol eitjesquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden die dat dan in de winkel gehaald?
Nee die gast moet blijvenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop dat ie heel snel heimwee krijgt
ik ben kapotquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:48 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Je drukt je nog al zachtjes uit
eerst de 15 maanden vol makenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een irritante stem heeft betweter John. Kan ie natuurlijk niks aan doen, maar hoop dat ie snel oprot
nouw seghquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:48 schreef Soulraven het volgende:
Kan die kut der bek houden over der verjaardag
Please not... alhoewel Jetsie ook al op mijn zenuwen begint te werken. Maar misschien moet ik ff wat anders gaan doenquote:
Jessie wftquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:48 schreef BirdsEyeView het volgende:
Open dag met Open deurr.
Met Jessie haar verjaardag
gizquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
1 van de mannen heeft een dikke stift.
Dat we het maar weer weten.
Open deur?quote:
Ik merk het ook hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ben kapotze hebben nog geen minuut hun muil stil gehad
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef Goldencharly het volgende:
Na jaren weer ff UTO kijken eerste wat ik zie is een SL
Tijd om uit die tent te komenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
oh ze worden nu bijgestuurd door de febo
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef Goldencharly het volgende:
Nou, tot over ruim 4 jaar maar weerquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef Goldencharly het volgende:
Dat was Jessiequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:51 schreef sjampoeh het volgende:
christel: mensen willen dat zien, helemaal niks , dat willen ze zien
WBquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Het eerste beeld na jaren voor mij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |