heb ik al gedaan, niks aan. Een vrouw die je even komt vertellen hoe je je moet aftrekkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Probeer de instructies uit het filmpje eens op te volgen. Waarschijnlijk doe je het zelf al je hele leven fout.
Ach joh... Eindelijk een vrouw die tegen je praat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, niks aan. Een vrouw die je even komt vertellen hoe je je moet aftrekken
Neequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:32 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Ach joh... Eindelijk een vrouw die tegen je praat.
lijkt wel autorijdenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
naar boven en beneden niet links en rechts
Ik trek mijzelf al mijn hele leven af. Ik denk niet dat een vrouw dat beter kan. Ik heb namelijk een master in aftrekken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Probeer de instructies uit het filmpje eens op te volgen. Waarschijnlijk doe je het zelf al je hele leven fout.
Klopt het lijkt me niet dat iemand anders beter weet dan de eigenaar van de pik zelfquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik trek mijzelf al mijn hele leven af. Ik denk niet dat een vrouw dat beter kan. Ik heb namelijk een master in aftrekken.
Net als je bips afvegen dus.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
naar boven en beneden niet links en rechts
Gewoon de goeie filmpjes pakken dan. En een vochtig vuistje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Vaak zat brandplekken van op m’n tokus gehad. Jerk in the rhytm of the beat..... En dan kwamen er van die uitgezakte wijven in beeld, walgelijk. Nooit eens met teens ofzo.
Heb je daarvoor aan veel piemels moeten trekken?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik trek mijzelf al mijn hele leven af. Ik denk niet dat een vrouw dat beter kan. Ik heb namelijk een master in aftrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |