Gewoon een achterlijke paranoïde kronkel in de kop van degene bij talpa die erover ging.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...waarom is mij nog steeds een raadsel
Ik blief alleen maar Nespressoquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Je weet wel, van die die zwarte bittere warme drab.
FF een spandoek ophangen op een viaduct:quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je hoort gewoon het verkeer daar langs gaan
Hé? Hoedan zo snel?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er hangt al een camera in de tent .
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef snetje het volgende:
Ik vindt die John een beetje vrouwonvriendelijk....
Nee toch? Kabouter nu al gesignaleerd?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er hangt al een camera in de tent .
Dat moet wel. Ze zijn 24 op stream. Ik snap dat gezeik niet zo.quote:
Jammer dat ze niet in een oerbos zitten in Rusland ofzo zou veel spannender zijn geweest denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow .. dat zijn positieve berichtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het stinkt naar wiet in het accu hok
Niet naar coke?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het stinkt naar wiet in het accu hok
oostvaardersplassenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet in een oerbos zitten in Rusland ofzo zou veel spannender zijn geweest denk ik.
Ze doet een Romy.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jetsie gaat weer even water halen,weer dat ding kwijt.
Plofjes.quote:
Met of zonder hek en triggerhappy mensen?quote:
Het is dichter bij de snelweg. Hoorde straks ook al de eerste ambu naar of van Gooi Noord voorbij komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |