Ff kijken waar over een half jaar de extensions geplant kunnen worden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voelt ze nu of de kale plekken wel bedekt zijn?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:58 schreef fetX het volgende:
Brandon is een hele spontane, extraverte jongen merk ik al.
Geen tijd voor een praatje. Waar kom je vandaan John? UIT NEDERLANDquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
John is echt een persoon die bepaald hoe of wat . je hoort alleen hem delegeren
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Christel er zitten hier teken, John geef maar een teek als je er 1 ziet
echt hequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sjon ;
ik zouw
kijk nu
ik souw
kijk
so
ik zouw
.. alles hoog in de boom hange..
ik zouw
. Kristell ;. omdat ratjes en muisjes die knagen
Crailo muizen en ratten lopen nooit de bomen in
Jetsie zou zeggen;een bijl bij.quote:
Managers zijn sowieso overbodig.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:00 schreef Soulraven het volgende:
Die Jessie is echt weer zo'n irritant typje met der "ik ben manager"
die heeft een hoofdissuequote:Op donderdag 31 mei 2018 16:00 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Ben jij toevallig mijn pet al tegengekomen?
GODVER EEN HOED IS GENOEG, OOK NOG EEN PET?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:01 schreef TillyB het volgende:
Kan Brandon z'n mic ff iets harder, heb z'n stem nog niet gehoord?
Binnenvetter.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:01 schreef TillyB het volgende:
Kan Brandon z'n mic ff iets harder, heb z'n stem nog niet gehoord?
En heb jij een spiegeltje, moet natuurlijk wel mijn makeup checken als ik ga survivalen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:00 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Ben jij toevallig mijn pet al tegengekomen?
GODVER EEN HOED IS GENOEG, OOK NOG EEN PET?
Ik zat er al op te wachten.quote:
Komen in de loop van tijd meer in......wie weet wat voor moois daar nog tussen zit....quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Jessie en Brandon worden een setje staat in het script hier...
Hij loopt raar. Prothese?quote:
die mot ff koffie en een peukquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:02 schreef AnneliesvdB het volgende:
Iedereen was een uur geleden nog zo blij met John, maar nu lees ik ineens heeeele andere berichten hahaha, is hij al aangeschoten wild?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kutbroek van Kristel
zakt steeds af ... we mogen die naad van 44 niet zien
en maar ophalen steeds
zal wel een gewei onder zitten
aanname..
Jessie .. spulleh .. en mijn em
en mn kleren ,..niet nat worden hoor
..
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:03 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie nou zo'n groot hoofd, of is dat allemaal haar?
Ja meer schattig als in om te adopteren en in z'n wangetjes te knijpen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:03 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
ik ook, wel veeeel te jong voor mij, maar absoluut erg leuk om naar te kijken via de streams
Ow jee, gestopt met roken utopia 2 binnen wandelen lijkt me ook een rijp iemand voor de psych.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die mot ff koffie en een peuk
vanmorgen gestopt met roken
afzien heur
Ijdeltuitje met spiegelquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Brandon kruising een jonge Huub en Bas.
quote:
Om naar vliegtuigen en helikopters te seinen voor hulp?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
brandon heeft spiegels mee, noodsituatie is opgelost
21quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:03 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie nou zo'n groot hoofd, of is dat allemaal haar?
zelf verzinselquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ow jee, gestopt met roken utopia 2 binnen wandelen lijkt me ook een rijp iemand voor de psych.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja meer schattig als in om te adopteren en in z'n wangetjes te knijpen. mijn drankje te pakken![]()
Wie was datquote:
quote:
quote:
ja ik hoorde het ook al gelijk ja. verschrikkelijk. ze kent ze nog niet eens en nu al lult ze zo... zo iemand trek ik niet heul lang.quote:
john?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering bij iedere plank moet die aap bevestiging
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:06 schreef TillyB het volgende:
Kunnen ze die schijthoed van Jessie niet gebruiken om regenwater op te vangen oid.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jessie wil een vuurtje maken
o wacht eerst graaien in de kist
Brandon heeft wilde bloem zaadjes mee
..
wilde![]()
![]()
groente en fruit zaad had nuttiger geweestquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jessie wil een vuurtje maken
o wacht eerst graaien in de kist
Brandon heeft wilde bloem zaadjes mee
..
wilde![]()
![]()
Hoopte dat ze dat tegen Brandon zei maar helaas. Komt nog welquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie tegen christel: je kom toch wel bij mij leggen he?
en zin in koffiequote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef chufi het volgende:
Ze willen nu al vuur maken, maar waarom? Hebben ze al honger dan?
oh oh momma isseusquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Wilde beesten weghoudenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef chufi het volgende:
voor de sigarettenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef chufi het volgende:
Dat zei ze tegen Christelquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef AnneliesvdB het volgende:
Ow Jessie wil al direct dat Brandon naast haar komt liggen. Die laat er geen gras over groeien.
ow ik dacht dat ze het tegen die jongen had hahahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef MacDeMarco het volgende:
nee, daar moeten we nog 1 a 2 weken voor wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:08 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ze het tegen die jongen had hahaha
Dat vergeten ze helemaal.quote:
Die wordt helemaal vergeten volgens mij. hihiquote:
Nee ze willen eerst wat maken en dan even voorstellen enz.quote:
is over nagedachtquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:10 schreef oma-Nijn het volgende:
De eerste berg puin is een feit. Loods er omheen.
[ afbeelding ]
ja maar.. ze heeft ballonnen en slingers meequote:Op donderdag 31 mei 2018 16:11 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Ik ben bijna jaraaaaaaaaaaaahg, volgende weeek
Wtf? /care
Ze is manager hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:11 schreef DenXD het volgende:
Omg die meisjes die ze casten rond de 20/21 zijn allemaal zo fucking kinderlijk.
Ze zal ook wel aan haar ouders refereren als mama en papa.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:11 schreef DenXD het volgende:
Omg die meisjes die ze casten rond de 20/21 zijn allemaal zo fucking kinderlijk.
Ze is nu al ongesteldquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jessie is vlgde week ongesteld Jarig![]()
lkkr mieren int bos met de spatlappen
Utopia 2 --> Romy 2quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:09 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Mike: Alles positief benaderen! Is het allerbelangrijkst
Jessie: Ja
Ja precies, ik ben die meid al best beu haha. Hoop dat ze wat minder kinderlijk gaat doen, dan kan het nog goed komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:11 schreef DenXD het volgende:
'' de eerste dag krijgen jullie een gratis luxe maaltijd, mits geopend en opgelezen vóór 16:00, anders is het bericht van deze envelop niet meer geldig''quote:
Verjaardagen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:11 schreef Joke43 het volgende:
Ik ben bijna jaaarigggg, volgende week>Jessie
En heeft hooikoorts en is ongesteld en bijna jarig en enquote:
room2 dusquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En heeft hooikoorts en is ongesteld en bijna jarig en en
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:13 schreef Vinamp het volgende:
Niemand heeft het over wc-papier.
De konijntjes lopen straks dus met een bruine kuif
gras en bladeren genoeg daarquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:13 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:13 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:12 schreef DenXD het volgende:
[..]
Paris Hilton is ook een actrice. Je punt?
Nee ze wilde bij Christel gaan liggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:13 schreef Chea49 het volgende:
Lig in een deuk hier, allemaal tegelijk Lil' Kleine zien binnenkomen. Gelukkig heeft hij spiegeltjes meegenomen en Djessie krijgt meteen een orgasme. Heeft Lil'ook nog eens een slaapbedje bij zich en wéér meteen Djessie in extase en wil dan bij hem liggen.
Heb al weer genoeg van die Djessie, wat een dom mokkel is dat zeg!
Wat een slechte vergelijking zeg! Christel is mooi én leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
Christel ziet er veel jonger uit dan marjet, maar ze is het niet.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
'' de eerste dag krijgen jullie een gratis luxe maaltijd, mits geopend en opgelezen vóór 16:00, anders is het bericht van deze envelop niet meer geldig''
Door al de ellende vergeet iedereen hetquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:15 schreef TillyB het volgende:
Jessie is volgende week jarig, ze heeft slingers bijjjjjj, ballonnen bijjjj... volgende week zaterdag!
Voor degenen die het nog niet al tig keer gehoord hebben.
Is dat dat stuntelige kind met dat hoedje, want dan doe ik meequote:Op donderdag 31 mei 2018 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie gaat bij mij al voor de Huppelkutjes Trofee
zat iets in het water toenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Brandon is een Tweeling en Christel heeft een Tweeling
mike is ook 2lingquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou er morgen ook een twin winnen ? Of gaat er nog iemand kijken?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brandon .. over de twins
hij is tweeling
Jssie ; twining is winning
.. tweeling .sterrenbeeld is jessie
Ivan heeft gewonnen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou er morgen ook een twin winnen ? Of gaat er nog iemand kijken?
En ze loopt mank.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En heeft hooikoorts en is ongesteld en bijna jarig en en
Waarschijnlijk niet zwanger kunnen worden. En dan kunstmatig eitjes plaatsen. Veel tweelingen daardoorquote:
3 keer zelfs.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:17 schreef TillyB het volgende:
Jessie blijft vragen waar Brandon vandaan komt, geen antwoord.
Heb ik ook 20 jaar gedaan. Foute heupquote:
Dat was vóór die Brandon binnen kwam met zijn slaapmatrasje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ze wilde bij Christel gaan liggen
Ja ja, rustaghhhhhhhhhhhh...........Ik lees hem al voor,..quote:
Leek me juist mazzel als er een flinke stortbui kwam. Hup een boel drinkwaterquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon blijft maar zeiken over het weer
"we hebben super mazzel"
echt mazzel
super veel mazzel
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:19 schreef yaello het volgende:
Arggh Jessie werkt mij nu al op mn zenuwen
Shit, die vind ik ook niks op het eerste gezicht, maar ja om het nou met iedereen hier eens te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]Djessie, je weet wel, die modepop die bijna jarig is daar.
Ja eerste nominatie naar huis!quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:19 schreef yaello het volgende:
Arggh Jessie werkt mij nu al op mn zenuwen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat dat stuntelige kind met dat hoedje, want dan doe ik mee
Versta hem prima.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:20 schreef houdjemond het volgende:
Brandon zendercheckof ligt dat aan mij?
Niet de ideale persoon om een brief voor te lezen, volume omhoogquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:20 schreef houdjemond het volgende:
Brandon zendercheckof ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet de ideale persoon om een brief voor te lezen, volume omhoog![]()
[ afbeelding ]
En Djessie is sterrenbeeld tweeling. Waarom voel ik mij opeens zo misselijk worden? Nóg niet van dat gedoe met twins af!quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:
wiequote:Op donderdag 31 mei 2018 16:22 schreef Chanel5 het volgende:
Hij leek me wel leuk maar heeft nu afgedaan voor mij.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kristel ..
water is verplicht he
dat moet worden gegeven van de gemeente
.. 44jr.. gegeven ook![]()
.. juff is een beetje anders
Wie komt uit Arnhem?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:23 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hij komt uit Arnhem dus zal die 2 kuttekoppen wel kennen omdat hij dat steeds roept
Minimaal.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zwanger kunnen worden. En dan kunstmatig eitjes plaatsen. Veel tweelingen daardoor
hij reken 2 maanden is 8 weken = 8 inwoners erbij = 13quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ging zo snel.. over twee maanden stemmen en dan zitten we met 13 personen roept Brandon.. die rekent raar en snel
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit word wel fun die sterven van de honger en de dorst straks
Shitquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tering.. je weet gelijk al wie de Nrs 6 en 7 worden
Elke week een Nieuwe, dat kan hij niet weten want er zouden "op gezette tijden" nieuwe bewoners zich melden aan de Poortquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hij reken 2 maanden is 8 weken = 8 inwoners erbij = 13
Iets aan haar mossel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Weet iemand al wat er met Jessie aan de hand is waardoor ze zo loopt?
Misschien wel jongerquote:
De ene tiet is zwaarder dan de andere............quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:24 schreef Vinamp het volgende:
Ze zijn wel wat laat met de seks, Billy had het in deze tijd al gedaan met die bouwvakker met prostaatproblemen
Zal ook wel op dat mislukte twins evenement van feeks en Demon geweest zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Brandon met zijn twinning is winning
negenoog in dr kruisquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Effe opnieuw opstarten..?.......quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik niet, maar daar voor in de plaats loopt de stream steeds vast.
Ach toe, je kunt 't.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, die vind ik ook niks op het eerste gezicht, maar ja om het nou met iedereen hier eens te zijn
Om te stutten denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:26 schreef AnneliesvdB het volgende:
wat is die brandon nou aan het zagen? steeds hele kleine stukkie van die boom af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |