Snel geciteerd, haags en VK zijn vriendenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit keer geen naamtopic maar een beetje liefde voor alle mooie mannen die hier postten toen ik dit topic opende:
- Le_Professeur, een echte sportman
- haags_kwartiertje, een echte casanova
- LCMS, een echte vriend
- Frozen-assassin, een echt godsgeschenk
- Zosk, staat echt zijn mannetje
Volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Snel geciteerd, haags en VK zijn vrienden
En af en toe natuurlijk snoeiharde bluf.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens. Daar komt kennis en inschatten van je tegenstander bij kijken.
Nee ik houd mij voorlopig even koest. Ik heb deze week 3 nachtdiensten en 's nachts op het werk zit ik vaak in de wat serieuzere topics.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kan beter weer plaatjes posten, want je teksten zijn om te huilen de laatste tijd.
Heeft haags nou serieus zichzelf op de plek van Azpilicueta gezet? Wat een egotrippende lul.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Snel geciteerd, haags en VK zijn vrienden
Jammer dat je je laat leiden door angst.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee ik houd mij voorlopig even koest. Ik heb deze week 3 nachtdiensten en 's nachts op het werk zit ik vaak in de wat serieuzere topics.
Heb ik geregeldquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fijn dat pestgedrag nu wel met een grote P geschreven is.
Klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat je je laat leiden door angst.
Ben je blind ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft haags nou serieus zichzelf op de plek van Azpilicueta gezet? Wat een egotrippende lul.
Haha ze hebben je helemaal aan banden gelegd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb geleerd: Als je wilt weten wie de baas is over je, moet je kijken wie je niet mag beledigen. Nou, dat werd wel duidelijk de afgelopen week.
Hou me vastquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent echt een goede jongen
In juni heb ik zin in puniquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Mei is bijna voorbij
Haha dat rijmt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |