SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de site naar Utopia 2 --> http://www2.utopiatv.nl/homeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We kunnen los. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
UTO / [COS-UTO2 #1] Wat een HUFTERS!!!
Wat een geweldig gevecht eh?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:30 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop op zulke taferelen![]()
https://www.dumpert.nl/me(...)_tokkiegevecht_.html
Ze kijken allemaal naar Mikequote:
Ik dacht ook Tony Little al te zien achter in de bosjes.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Dat is de ongelooflijke kracht van de emergendizer" Die Mike?
Ik ook. Er wordt goed geCossetetetetet!quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, even een stukje gelezen in een COS.
Ze hebben een accuboor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook. Er wordt goed geCossetetetetet!
Schande!quote:
Nou, de vraag is meer hoe je de accu oplaadt als die leeg is. Maar misschien hebben ze ook wel 1200 accu's meegenomen.quote:
Mjah, ik ook een beetje wel. Niet genoeg om de streams aan te zetten echter.quote:Moet bekennen wel een beetje nieuwsgierig te zijn naar het begin. Voor de rest zal het wel weer uitdraaien op oppervlakkigheid en plat vermaak.
lol, de warmte, scherp ben ik niet.. Erg handig van ze..quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, de vraag is meer hoe je de accu oplaadt als die leeg is. Maar misschien hebben ze ook wel 1200 accu's meegenomen.
[..]
Mjah, ik ook een beetje wel. Niet genoeg om de streams aan te zetten echter.
We hebben hier vanochtend ook lekker een plens gehad. Maar nu is het weer benauwdquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, de warmte, scherp ben ik niet.. Erg handig van ze..
Zelfde heb ik, we kennen het wel. Af en toe een blik in de cos wel.
Eindelijk, eindelijk regent het hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |