quote:Ivan is de winnaar van UTO 1 de twins waren de laatste van de 5
Het is eindelijk zover, de winnaar van Utopia is bekend!
In de bloedstollende finale van Utopia is duidelijk geworden dat Ivan de winnaar is geworden, met maar liefst 31,29 van de 100 uitgebrachte stemmen. In de finale van Utopia, die op 22 mei officieel van start ging, namen Bas, Demi, Fay, Ivan en Mehmet het tegen elkaar op.
Van de 100 stemmen werden er 50 bepaald doordat de finalisten elk 10 positieve stemmen moesten uitdelen aan hun mede-finalisten. Ook het publiek mocht meestemmen, want 5 stemmen werden vergeven door de premium-paspoorthouders. Zij hebben, door online te stemmen, 5 stemmen aan één finalist hebben gegeven. Vanavond werd duidelijk hoe de overige 45 stemmen, bestaande uit stemmen die per telefoon zijn uitgebracht, zijn verdeeld.
Ivan neemt een bedrag van ruim 50.000 euro mee naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop