Wilde zeggen dat je hoerenmoeder actueel en interessant is, maar je bent m'n beste vriend, dus dat doe ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is altijd actueel en interessant
Dat doet mij goed om te horen. Je hebt mijn dag van een mager 6'je naar een 9 getrokkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde zeggen dat je hoerenmoeder actueel en interessant is, maar je bent m'n beste vriend, dus dat doe ik niet.
Laat haar naar jou komen, hoef je niet te sleurenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:36 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar zal ik mijn Xbox meenemen? Ik heb er even over nagedachte en ben tot de volgende conclusie gekomen:
Pro's:
- Xbox is mee
- Fifa update
- Zij slaapt doorgaans veel vroeger dan ik dus kan ik dan Fifa spelen
- Staat stoer
Con's:
- zwaar in de tas en onhandig mee te nemen
Trok ze maar iets anders omhoog haha very nice, high five!quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat doet mij goed om te horen. Je hebt mijn dag van een mager 6'je naar een 9 getrokken
Daarom doe ik al tien jaar met m'n huidige capquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Gewoon niet vallen inderdaad, dat is het veiligst
Kloptquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Die helmpjes voldoen gewoon allemaal hoor. Een Aldi fietshelm is ook net zo veilig als een Giro fietshelm. Het zit hem in het draagconform, ventilatie, design en merk.
Ook bij een motorhelm etc. Neem aan dat dit bij paarden niks anders is.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat doet mij goed om te horen. Je hebt mijn dag van een mager 6'je naar een 9 getrokken
Dat had een goede optie geweest als zij de braddie life had gehad, maar voor mij is het makkelijk om vanaf Utrecht naar mijn werk te gaan dan andersomquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat haar naar jou komen, hoef je niet te sleuren
maar je blijft er wel over doordrammen..quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef xcachet het volgende:
@TARDIS., Samzz heeft nu al drie keer verteld zelf goed na te gaan welke cap het veiligst is, dus lijkt mij zinloos dat ik mij daarmee ga bemoeien. Tevens onderbouwt ze niet met een bron waar ik naar vroeg. Het filmpje leek mij anders ook wel aardig duidelijk.
Maar ik ga nu geen discussie voeren over een discussie.
Stop met het verheerlijken van open ruggetjesquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff werd kapotgestaard door Zo een tight Lange fit blondje in metro uff
Kom Dr soms tegen ze kijkt altijd
Ze liep ook nog ff voor me toen we uitstapte lekker open ruggetje fijne billetjes fine tits
Ik houd wel stille hoop dat het er ooit van gaat komen maar ik loop niet te hard van stapel. Dan loop je geheid tegen teleurstellingen aanquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Trok ze maar iets anders omhoog haha very nice, high five!
Blijf deze woordkeuze hilarisch vindenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze liep ook nog ff voor me toen we uitstapte lekker open ruggetje fijne billetjes fine tits
Ik wilde even reageren op TARDIS.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je blijft er wel over doordrammen..
misschien moet jij eens afspreken met Ang3lquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Ang3l en ik zijn al bff'squote:Op donderdag 31 mei 2018 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet jij eens afspreken met Ang3l
Gelukkig zit ik nog niet in de friendzonequote:Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde zeggen dat je hoerenmoeder actueel en interessant is, maar je bent m'n beste vriend, dus dat doe ik niet.
Had wel gezellig geweest dan zat ik er niet meer zo eenzaamquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nog niet in de friendzone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |