BDS is een paar maanden geleden al overgelopen. Al die mensen hier zijn zijn nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik laat BDS de kastanjes wel uit het vuur halen.
Die kans zit er dik in jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en dan staat mijn antwoord in het volgende deeltje, zeker?
BDS snoept van beide walletjesquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
BDS is een paar maanden geleden al overgelopen. Al die mensen hier zijn zijn nieuwe vrienden.
Dan zijn we verloren.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
BDS is een paar maanden geleden al overgelopen. Al die mensen hier zijn zijn nieuwe vrienden.
I wish he did.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zijn we verloren.Misschien was het allemaal anders gelopen als Trump niet Sessions had gekozen als AG.
Ben je cossers nu al zatquote:
Ja in een heup tasjequote:
Jawel hoor er zijn geen streams meerquote:
Mootie krijgt een hartaanval.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, COS en SC zijn samengevoegd voor UTO 2.0. Zo kan er niemand meer offtopic.
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, COS en SC zijn samengevoegd voor UTO 2.0. Zo kan er niemand meer offtopic.
Waarom?quote:
Nee eigenlijk niet, Mootie post hier regelmatig.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet een beetje een domme vraag?
Maar dan ook écht, kunnen we haar niet aandoenquote:
Er is geen enkel probleem hoor? Ik snap je niet zo goedquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar dan ook écht, kunnen we haar niet aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |