quote:Hé gelukkig maar ! En ik dacht nog, zal ik voor 33 dagen nog Mr. Zap aanschaffen.... maar nee, toch maar niet, anders krijg ik helemaal een dikke derriere...
Op 27 november 2000 14:35 schreef itsme het volgende:
nee Malou ,daar heb ik geen last van want ik heb mister zap, snappie
quote:Volgens mij zei Georgie iets van "dan kunnen ze bellen, en dan bieden voor een avondje stappen met jou (Robin) en mij."
Geplaatst door Harry - maandag 27 november 2000 17:08--------------------------------------------------------------------------------
Ze hebben het al een paar keer erover om op een persoon een bod te doen ergens voor.
R. : ik ga niet in m'n blote... Dat doe ik niet !------------------
Robin staat hele donderdag avonden te roepen naar zijn familie. Hieke mag zelfs over de schutting hangen. Desiree krijgt een hond en mag over de schutting met haar moeder communiceren.
En nu staat de familie van Ferdi buiten de poort en dan mag hij niet meer dan drie woorden roepen en moet hij in de DBK komen.
En mag nu niks meer zeggen.
Bah!!! wat misselijk.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 27-11-2000 20:33]
[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 27-11-2000 20:43]
Come on Hummie doe is wat terug.
quote:Een van de mooiste uitzendingen,sorry hoor mag ik even
Op 27 november 2000 20:41 schreef marky het volgende:
Hummie mag hem wel dankbaar zijn. Ze heeft waarschijnlijk een van haar mooiste uitzendingen van BB2 achter de rug door zijn openhartigheid.Come on Hummie doe is wat terug.
Geef Koos z'n veer terug !!!!!!!!!!!!
.
quote:Ik heb vandaag een e-mail naar de redactie verzonden en aangegeven dat ik hier moeite mee heb, ook gevraagd of het überhaupt is toegestaan en zo nee, waarom er niets van gezegd wordt. Ben benieuwd of ik een reactie krijg
Op 27 november 2000 21:11 schreef Cartman1 het volgende:
WANNEER treedt die HummieBummieTorresteek een keer op tegen dat luchtschrijven van Ferdi en Hieke?????
Ze liggen nu al bijna 3 kwartier te schrijven op het matras.
DIT IS VERBODEN![]()
![]()
![]()
Geef Koos z'n veer terug
!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 27-11-2000 23:24]
Ik zeg trouwens altijd Hummie van de K*ttekreek (sorry Moor)
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 27-11-2000 23:23]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |