Vrouwen die hun afval niet opruimenquote:
heb je veel gebruikte condooms dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Heb je liever dat ze gloednieuwe tampons vreten die daarna niet meer te gebruiken zijn? Ik probeer mijn hond persoonlijk zo ver te krijgen dat hij ook gebruikte condooms opvreet zodat ik ze niet weg hoef te gooien, maar geen succes tot nu toe.
Hij moet die van zijn moeder altijd opruimen, dus dat kan aardig oplopen ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:52 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
heb je veel gebruikte condooms dan?
Inmiddels al behoorlijk wat want ik gebruik ze echt overal voor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:52 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
heb je veel gebruikte condooms dan?
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij moet die van zijn moeder altijd opruimen, dus dat kan aardig oplopen ja.
ach natuurlijk, hoe kon ik dat vergetenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
daar komen die van zn zusje ook nog bij...quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je wist wat wij weten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Noem je mijn moeder en mijn zusje nu ranzig??
haar Patricia Paay achtige voorstellen lieten me geen keus.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Noem je mijn moeder en mijn zusje nu ranzig??
Dat ik het zou doen wil niet zeggen dat Haags het ook mag.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je wist wat wij weten.
Hmm fair enough.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat ik het zou doen wil niet zeggen dat Haags het ook mag.
Beter africhten dan:quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik probeer mijn hond persoonlijk zo ver te krijgen dat hij ook gebruikte condooms opvreet zodat ik ze niet weg hoef te gooien, maar geen succes tot nu toe.
quote:Top 5 voorwerpen in maag
1. Speelgoed van het huisdier of kinderen
2. Kleding (sok, ondergoed, lederen voorwerp)
3. Sexspeeltjes en gebruikte condooms
4. Lepel
5. Verpakking (tube smeerkaas, boterkupje)
Geen hondenvoer meer geven dan, maar louter naar rotte vis ruikende gebruikte condooms van je moeder.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:35 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Mijn hond houdt zich aan het lijstje in de OP, niet aan dit lijstje.
Denk dat ik daar de fout in ga, ik probeer hem zo ver te krijgen dat hij mijn gebruikte condooms opeet omdat ik te lui ben om ze weg te gooien.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen hondenvoer meer geven dan, maar louter naar rotte vis ruikende gebruikte condooms van je moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |