abonnement Unibet Coolblue
pi_179565036
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oude lulen slaapje, herkenbaar :D

Maar slapen met die hitte was zeker kutter ja.
Vraag me dan altijd af hoeveel mensen mij kwijlend op de bank hebben gezien, sinds ik plakplastic van het raam heb gehaald kijk je makkelijk naar binnen
  zaterdag 2 juni 2018 @ 20:16:33 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179565585
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Vraag me dan altijd af hoeveel mensen mij kwijlend op de bank hebben gezien, sinds ik plakplastic van het raam heb gehaald kijk je makkelijk naar binnen
Hoeveel mensen er kwijlend voor jouw raam stonden, terwijl jij op de bank sliep?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 2 juni 2018 @ 20:37:02 #228
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179566140
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Vraag me dan altijd af hoeveel mensen mij kwijlend op de bank hebben gezien, sinds ik plakplastic van het raam heb gehaald kijk je makkelijk naar binnen
Doen alsof, en ze dan tellen :s)
pi_179566423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Vraag me dan altijd af hoeveel mensen mij kwijlend op de bank hebben gezien, sinds ik plakplastic van het raam heb gehaald kijk je makkelijk naar binnen
Ben blij dat het plakplastic eraf hebt gehaald. Wat een horror!
pi_179566612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoeveel mensen er kwijlend voor jouw raam stonden, terwijl jij op de bank sliep?
Nou toen ik hier net een jaar woonde, zat ik achter mijn bak in het hoekje, dan kun je dus mij niet zien zitten en ik loop naar de voorkamer stond er echt een met zijn handen tegen het raam naar binnen te kijken, kreeg bijna een rolberoerte van schrik
pi_179566641
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:52 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Ben blij dat het plakplastic eraf hebt gehaald. Wat een horror!
hahaha had dat erop geplakt vanwege de honden.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 21:08:15 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179566703
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou toen ik hier net een jaar woonde, zat ik achter mijn bak in het hoekje, dan kun je dus mij niet zien zitten en ik loop naar de voorkamer stond er echt een met zijn handen tegen het raam naar binnen te kijken, kreeg bijna een rolberoerte van schrik
Die kwam even kijken of snachts terugkomen om de woonkamer te oogsten rendabel zou zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 2 juni 2018 @ 21:09:03 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179566722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou toen ik hier net een jaar woonde, zat ik achter mijn bak in het hoekje, dan kun je dus mij niet zien zitten en ik loop naar de voorkamer stond er echt een met zijn handen tegen het raam naar binnen te kijken, kreeg bijna een rolberoerte van schrik
Meteen vieze ramen ook, wie weet waar die handen nog meer geweest waren.

Hier zijn het vooral toeristen van de boot/engeland.
pi_179566767
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die kwam even kijken of snachts terugkomen om de woonkamer te oogsten rendabel zou zijn?
Nou woon best wel in een getto, dus had echt zoiets van wtf? Ze zijn hier wel een keer achter geweest, dat vonden de honden dolle pret
pi_179566773
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Meteen vieze ramen ook, wie weet waar die handen nog meer geweest waren.

Hier zijn het vooral toeristen van de boot/engeland.
Hier loopt gewoon gespuis
  zaterdag 2 juni 2018 @ 21:15:33 #236
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179566856
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Hier loopt gewoon gespuis
Dat blijkt, als ze al random tegen de ramen staan. :X

Hier nog nooit echt last gehad hoewel ik het meestal dicht heb, wel af en toe mensen die op de vensterbank gaan zitten.
pi_179566969
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat blijkt, als ze al random tegen de ramen staan. :X

Hier nog nooit echt last gehad hoewel ik het meestal dicht heb, wel af en toe mensen die op de vensterbank gaan zitten.
Mijn oom verderop heeft in 27 jaar tijd 11 inbraken gehad, de buren in dit blok 8 inbraken, wietplantages, huislijk geweld en dergelijke zijn hier wel regelmatig, o ja en we hebben regelmatig viespeuken rondlopen die of kinderen lastigvallen of vrouwen. beetje potloodventen en zo. Nee gezellig wijkje, woon gelukkig vrij vooraan en het buurthuis is weg dus dat scheelt al een hoop gespuis wat daar rond hing in de avond om bier te drinken.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 21:36:24 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179567335
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Mijn oom verderop heeft in 27 jaar tijd 11 inbraken gehad, de buren in dit blok 8 inbraken, wietplantages, huislijk geweld en dergelijke zijn hier wel regelmatig, o ja en we hebben regelmatig viespeuken rondlopen die of kinderen lastigvallen of vrouwen. beetje potloodventen en zo. Nee gezellig wijkje, woon gelukkig vrij vooraan en het buurthuis is weg dus dat scheelt al een hoop gespuis wat daar rond hing in de avond om bier te drinken.
Lekker buurtje

Hier eigenlijk vooral oogstende Oost-Europeanen, die even de snelweg afrijden om een wijkje leeg te maaien
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_179567409
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Lekker buurtje

Hier eigenlijk vooral oogstende Oost-Europeanen, die even de snelweg afrijden om een wijkje leeg te maaien

Daar was ik altijd bang voor in Kesteren, wij woonden vlak naast de A15 en in die periode gebeurde dat heel veel. Heb destijds ook gekozen om een kangal te kopen, vond dat helemaal niets en mijn man was chauffeur en zit je daar alleen achteraf in je huisje
pi_179567457
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Mijn oom verderop heeft in 27 jaar tijd 11 inbraken gehad, de buren in dit blok 8 inbraken, wietplantages, huislijk geweld en dergelijke zijn hier wel regelmatig, o ja en we hebben regelmatig viespeuken rondlopen die of kinderen lastigvallen of vrouwen. beetje potloodventen en zo. Nee gezellig wijkje, woon gelukkig vrij vooraan en het buurthuis is weg dus dat scheelt al een hoop gespuis wat daar rond hing in de avond om bier te drinken.
Wow ... wil je er niet gewoon weg?
pi_179567541
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:41 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Wow ... wil je er niet gewoon weg?
Nee ik weet dat ze momenteel heel erg bezig zijn om de buurt op te knappen, er lopen hier al wat projectjes en ze beginnen straks met nieuwe appartementen op de plek waar het buurthuis stond. Ze hebben hier in een aantal straten de huurhuizen geheel gerenoveerd en dan zie je wel, dat mensen toch beter voor hun huis gaan zorgen, tuinen worden opgeknapt. Alleen zoiets heeft tijd nodig.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 21:46:04 #242
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179567590
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Mijn oom verderop heeft in 27 jaar tijd 11 inbraken gehad, de buren in dit blok 8 inbraken, wietplantages, huislijk geweld en dergelijke zijn hier wel regelmatig, o ja en we hebben regelmatig viespeuken rondlopen die of kinderen lastigvallen of vrouwen. beetje potloodventen en zo. Nee gezellig wijkje, woon gelukkig vrij vooraan en het buurthuis is weg dus dat scheelt al een hoop gespuis wat daar rond hing in de avond om bier te drinken.
Geez, klinkt niet echt als een fijne buurt om te wonen :X
pi_179567605
Zo waren de huurhuisjes


en nu zijn ze zo geworden

pi_179567611
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nee ik weet dat ze momenteel heel erg bezig zijn om de buurt op te knappen, er lopen hier al wat projectjes en ze beginnen straks met nieuwe appartementen op de plek waar het buurthuis stond. Ze hebben hier in een aantal straten de huurhuizen geheel gerenoveerd en dan zie je wel, dat mensen toch beter voor hun huis gaan zorgen, tuinen worden opgeknapt. Alleen zoiets heeft tijd nodig.
Ik geloof dat het mijn ding niet zou zijn :).
pi_179567645
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:46 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Ik geloof dat het mijn ding niet zou zijn :).
Het huis was gewoon erg goedkoop dat ook, nu los ik hem in 11 jaar af
pi_179567721
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Het huis was gewoon erg goedkoop dat ook, nu los ik hem in 11 jaar af
Ik ben een nieuw huis aan het kopen en er zijn echt veel plekken waar ik niet wil wonen. Betaal er dan maar meer voor, maar dat heb ik voor een goede buurt dan weer over.
pi_179567737
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Het huis was gewoon erg goedkoop dat ook, nu los ik hem in 11 jaar af
Ja, dat had vast te maken met het buurtje.
Ik zou er niet willen wonen. Ik woon graag ergens waar ik veilig over straat kan.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 21:51:28 #248
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179567750
Het gaat toch meer om de mensen die er wonen? Uiteindelijk duurt het (lijkt mij) een tijd voordat er verloop is geweest en zo'n buurt veranderd naar een nettere buurt.
pi_179567776
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:50 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Ik ben een nieuw huis aan het kopen en er zijn echt veel plekken waar ik niet wil wonen. Betaal er dan maar meer voor, maar dat heb ik voor een goede buurt dan weer over.
Ach hier verplaatsen 'slechte' buurten, zo hadden we de Jan kat's wijk daar wilde je toen niet wonen, daarna was het de schilders buurt, die is zelf nog op tv geweest, daarna de Molukse wijk, daarna Pittelo en nu is het even de Lariks, geeft niet Assen knapt veel op, Je ziet wel dat als een huis verkocht word dat er mensen in komen die weer gaan investeren en opknappen
pi_179567945
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:51 schreef Mazou het volgende:

[..]

Ja, dat had vast te maken met het buurtje.
Ik zou er niet willen wonen. Ik woon graag ergens waar ik veilig over straat kan.
Nee de prijs had meer te maken dat de vorige bewoner het niet eens kon worden met de belastingdienst over betalen en niet betalen en nog wat schuldeisers, dus hij stond met zijn rug tegen de muur. Na overdracht woonde hij ook in een gebouw van Leger des Heils, de afgelopen 3 maand zijn sowieso heel snel de huizen die hier te koop stonden verkocht. Die zijn nu ook druk aan vernieuwen en verbeteren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')