Ik weet dat mensen hier er graag grapjes over maken, maar het is niet zo grappig als het lijkt. Stel dat jijzelf het zou hebben, zou je het dan zelf leuk vinden als anderen zo over jou zouden praten? Direct of indirect, beide is niet fijn ook al wil je er misschien zelf niet aan denken.
Je kan er niks aan doen, het is gewoon de natuur, pa en ma geven een mixje aan je door en je hebt mazzel of pech of extra pech. Ik wil graag dat jullie weten dat het niet echt uitmaakt, het gaat sowieso niet alleen om de lengte. Breedte, afstand tot de ballen etc maken ook allemaal uit.
Je hoeft geen Vietcong 30 te hebben, zolang je het maar weet te compenseren, met breedte, dikte, grootte, hoeveelheid massa of karakter.
Nou met julie karakter is niks mis, misschien is nog het grootste probleem dat jullie zoveel karakter hebben dat jullie niet eens meer denken om jullie penerlengte. Wie heeft immers penerlengte nodig als hij of zij ook karakter heeft? Nou als het 1cm is of minder begint het toch wel aardig te knellen. Dan hoor je zelf te denken van 'genoeg is genoeg, ik neem wat ik op de adverenties zie'
Maar op de advertenties zie je loze beloftes mensen. Je kan je pener niet laten groeien met 7 cm in 1 week tenzij je heel erg gemotiveerd bent. De kern van het groeien is dat je zelf groeit, niet je pener, maar zelf afstand leert nemen en groeit als persoon.
Geen 2x achter elkaar bezig zijn midden in de nacht terwijl je eigenlijk geen zin meer hebt, nee. 1 keer max, per 2 dagen, want je bent gegroeid als persoon en hebt die behoefte niet meer. Je kan zonder. Lekker met je eigen gedachtes, nuchter, niet verward door hormonen en emoties van extreme lust,