14.23 Nog steeds niets te zien, ook geen Furdy meer.(zouden ze het programma stoppen? sorry jongens, ga maar naar huis.)
De weekopdracht krijgen ze toch altijd gewoon in de huiskamer?
[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 27-11-2000 14:24]
(Mijn pc loopt ineens vast als ik de streams aanklik bij BB; zijn er nog meer die daar last van hebben ?)
[Dit bericht is gewijzigd door Malou op 27-11-2000 14:29]
Stream 1 laat even een vliegtuigje zien.
Zeker een heeeele lange weekopdracht
Er kwam iemand (Robin?) fluitend de dagboekkamer uitlopen, en liep vervolgens de tuin in.
Hij schiet de bal van ca. 20m! recht in het geitenhok.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 27-11-2000 15:24]
"Ik heb het helemaal gehad met het groepsgevoel."
Ze heeft een gesprek met Hummie gehad, en die vertelde dat de hond voor haar verjaardag kwam en dat (op aanraden van ?) de hond de hele nacht gebleven is. Als de hond had moeten vertrekken was Dees absoluut meegegaan.
Desiree kookt werkelijk. Er wordt niet gesproken over de "survivalopdracht".
Desiree: "Het gesprekje was bedoeld om ons als groep weer bij elkaar te krijgen. Het heeft bij mij een averechts effect."
Robin: "Maar daar heb ik ook helemaal geen zin in."
Op een gegeven moment vraagt Robin of Desiree een beetje uitgepraat is, hij knuffelt haar en gaat uitzoeken hoe het met het survivallen gesteld is.
Bianca waarschuwt dat kou je ergste vijand is. Ferdi is met vuilniszakken in de weer.
Bianca gaat de DBK in, geen geluid helaas. Wattenschijfjes, meel en nog iets; daar is wat mee aan de hand.
Hierna gaat Robin de DBK in; als hij terugkomt vertelt hij dat ze maar met shampoo moeten wassen.
Ferdi is nog met zijn tas bezig; terwijl hij het A-team deuntje blijft fluiten.
R. : ik ga niet in m'n blote... Dat doe ik niet !
D. tegen G. : je kan toch geen brood inpakken.
R. : wanneer gaan we dan eten ? De pasta.
'Morgen' hoor ik op de achtergrond.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 27-11-2000 17:12]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |