*voormalige persoonlijkheidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
abers UI is net als haar persoonlijkheid
i didn't do nothingquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:58 schreef Uberkullie het volgende:
M'n Engels zal dan niet 100% perfect zijn, maar ik krijg altijd complimenten over m'n Engels van mensen wiens moedertaal het is.
Lang genoeg met Amerikanen, Britten en Ieren gewerkt om te weten hoe bepaalde uitdrukkingen gebezigd dienen te worden.
Dit valt wel onder treiteren en roddelen, derhalve een TR gezetquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:58 schreef Uberkullie het volgende:
M'n Engels zal dan niet 100% perfect zijn, maar ik krijg altijd complimenten over m'n Engels van mensen wiens moedertaal het is.
Lang genoeg met Amerikanen, Britten en Ieren gewerkt om te weten hoe bepaalde uitdrukkingen gebezigd dienen te worden.
goed om te weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:58 schreef Uberkullie het volgende:
Ik heb maar havo Engels en mbo technisch engels. Daarna leerde ik het pas. Als je dag in, dag uit Engelstalige handleidingen leest en met Amerikanen/Britten/Ieren omgaat leer je het vanzelf.quote:
Ben Limburger dus spreek sowieso goed Duits.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed om te weten.
ik heb dat met duits
kappe Nielsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:59 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik heb maar havo Engels en mbo technisch engels. Daarna leerde ik het pas. Als je dag in, dag uit Engelstalige handleidingen leest en met Amerikanen/Britten/Ieren omgaat leer je het vanzelf.
Je dient eerst de basis te kennen, daarna leer je bepaalde uitdrukkingen.
Ik realiseer me dat ook terdege. Hoop dat het niet tegenvalt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
excuus, ben benieuwd naar je nieuwe jij. slechter kan iig niet
mijn sluitpost in het vorige topic had nummer 303quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaan we normaal gesproken niet redden
vooralsnog wel iigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:00 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat ook terdege. Hoop dat het niet tegenvalt.
zag het net jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn sluitpost in het vorige topic had nummer 303
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |