Jij wel? Hahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef Sanddr het volgende:
Jij hebt geen nagel op je pik? Ik zou even naar de dokter gaan vriend.
Gewoon zoals mijn pik. Geen nagel erop.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:56 schreef Cinemaniak het volgende:
Had je liever klauwen of hoeven gewild dan?? Ik ben best happy met mn nagels. Hoef ik niet in bomen te klauteren enzo.
Dat is je eikel, pik.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:30 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Net nog mijn penis gelakt.
Hoezo Google je zoiets? Ben je vrouw?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:58 schreef RickoKun het volgende:
Ik zocht op “nail penis” met veiligheid uit, in de hoop dat iemand een grappig plaatje had gephotoshopped met een penis met een nagel eraan.
God wat was dat een gruwelijke fout
Vraag maar aan je moeder hoe hard mijn eikel is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Is je eikel zo hard dat je denkt dat het een nagel is?
Dat is wel baas, al ben ik meer fan van Pepsi.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:14 schreef jogy het volgende:
En als je je pink nagel gewoon een beetje laat groeien doet het goed dubbeldienst als opscheppertje voor wat coke.
Nagels.
Ik heb een verkalkte teennagelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:14 schreef jogy het volgende:
Wel fijn om blikjes mee open te maken, nagels. En als je je pink nagel gewoon een beetje laat groeien doet het goed dubbeldienst als opscheppertje voor wat coke. en mijn verkalkte duimnagel kan ik gebruiken om vastgeroeste schroeven los te draaien en vissen uit het water te speren.
Nagels.
Maar op je vingers heb je ook geen eikelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:48 schreef Atak het volgende:
Nagels vind ik toch een raar fenomeen. Je hebt vingers en dan gewoon nagels erop. Hoe raar is dat? Op je pik heb je ook toch geen nagel?
Allemaal dingen die ik met mijn penis had gedaan als er een nagel had gezeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:14 schreef jogy het volgende:
Wel fijn om blikjes mee open te maken, nagels. En als je je pink nagel gewoon een beetje laat groeien doet het goed dubbeldienst als opscheppertje voor wat coke. en mijn verkalkte duimnagel kan ik gebruiken om vastgeroeste schroeven los te draaien en vissen uit het water te speren.
Nagels.
Wel een goed punt. Nu wil ik ook een nagel aan mijn penis.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik met mijn penis had gedaan als er een nagel had gezeten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Meisje vingeren met je pik.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En 15 minuten later zit je in een politiebusje.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind het zelf altijd bloedgeil als een chick, tijdens de seks, mijn rug helemaal kapot krabt, terwijl ik d'r zelf bij d'r keel pakt en die bijna dichtknijp. Dan gaan ze na een tijdje extra hard krabben, om te zorgen dat je loslaat, maar ik word daar alleen maar geiler van. Na een goeie neukbeurt wil ik mijn sekspartner jankend naar lucht zien happen, terwijl ik zelf een bloedspoor achterlaat van de wonden in mijn rug. Zonder nagels zou het maar saai zijn.
Niet doorgaan tot ze bewusteloos isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
Na een goeie neukbeurt wil ik mijn sekspartner jankend naar lucht zien happen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |