abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179465376
Ik lees eerder negatieve reviews over werken bij Coolblue op Glassdoor, die positeve reviews lijken echt te nep. Dit vind ik ook een pareltje en lijkt mij oprechter gezien er een bijbelvers staat:
https://www.glassdoor.nl/(...)blue-RVW17455673.htm

En deze review is ook een mooie:
https://www.glassdoor.nl/(...)blue-RVW18875511.htm

Wat een moderne slavernij daar _O-
pi_179465500
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:26 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik lees eerder negatieve reviews over werken bij Coolblue.

Wat een moderne slavernij daar _O-
Ik krijg altijd spontaan een hevige allergische reactie bij dit soort semi-persoonlijke-standaard antwoorden waar je geen ene fuck aan hebt:

quote:
We vinden het vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:33:24 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179465508
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef Keano het volgende:
Ziggo heeft daar ook een handje van.

Reactie 48 uur nadat ik een storing meldde in de trant van:

'Heey Keano! Wat vervelend dat je even ( :') ) zonder internet zat! Heb je je adres voor me, dan ga ik het meteen nakijken en zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! ^^ Boudewijn"

8)7 8)7
Dit toontje herken ik van de Twitter-accounts van Jumbo en de NS.

Ondertussen lacht degene die zo'n 'wat vervelend voor je'-antwoord tikt je misschien vierkant uit. :')
pi_179465534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ik krijg altijd spontaan een hevige allergische reactie bij dit soort semi-persoonlijke-standaard antwoorden waar je geen ene fuck aan hebt:

[..]

Haha, die miep die op die negatieve Glassdoor reviews reageert:

quote:
Beste voormalige Coolblue'er,

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. We horen graag meer van je met betrekking tot deze situatie. Ik wil graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Als je mij de volgende gegevens mailt, kom ik telefonisch of via e-mail zo snel mogelijk bij je terug:
- Je telefoonnummer
- Een datum en tijdstip waarop je telefonisch bereikbaar bent.
Mijn e-mailadres is: xxx@coolblue.nl. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

Met vriendelijke groet,
Lotte - Recruitment Specialist Employer Branding
Lekker op amicale wijze je referentie verneuken. Die reviews zijn toch niet voor niets anoniem? _O-
pi_179465551
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:

Het gaat om de ervaring en die moet zo vriendelijk mogelijk. Daarom blijf je zo trouw. Eén groot toneel met jou in de hoofdrol. https://hyken.com/custome(...)ustomer-experiences/

Want ook jij bent een speciaal uniek sneeuwvlokje dat op zijn wenken bedient moet woden. (Wel geautomatiseerd natuuurlijk, want dat kost minder tijd)
Het verhaal in de link vind ik wel ver gaan hoor :o Hotelmedewerkers die naar je facebookpagina gaan, daar een foto vinden van jou en je vrouw, deze uitprinten en in een lijstje stoppen, en op het dienblad zetten als je roomservce besteld. Ik zou echt denken dat ik een horrorfilm zit en dat een psycho medewerker mij in mn slaapt vermoord _O-
pi_179465575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dit toontje herken ik van de Twitter-accounts van Jumbo en de NS.
"Hey bladiebla! Wat vervelend dat dit-en-dit is gebeurd. Dat is niet de bedoeling! stuur je even een privébericht met je telefoonnummer en postcode + huisnummer? Dan kan ik dit voor je nakijken!"

Het is bij elk bedrijf hetzelfde standaardbericht.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:39:30 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179465609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:37 schreef Medusa-Cascade het volgende:

[..]

"Hey bladiebla! Wat vervelend dat dit-en-dit is gebeurd. Dat is niet de bedoeling! stuur je even een privébericht met je telefoonnummer en postcode + huisnummer? Dan kan ik dit voor je nakijken!"

Het is bij elk bedrijf hetzelfde standaardbericht.
En natuurlijk zeggen ze er (in het geval van een klacht over een product bij Jumbo) bij dat ze het aan de fabrikant zullen doorgeven. :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 mei 2018 @ 12:48:26 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179465764
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:03 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Een klant feliciteren met een aankoop. 8)7 Dan ben je niet goed hoor.

Zouden ze bij de Albert Heijn eens moeten doen: "Gefeliciteerd met je grof volkorenbrood, vuilniszakken en waspoeder!"
Rondje applaus van alle kassamiepjes erbij.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:48:26 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179465765
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:03 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Een klant feliciteren met een aankoop. 8)7 Dan ben je niet goed hoor.

Zouden ze bij de Albert Heijn eens moeten doen: "Gefeliciteerd met je grof volkorenbrood, vuilniszakken en waspoeder!"
Ah shit, laxeermiddel en luiers vergeten :'(
Kijken of ze je daar ook mee feliciteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179465776
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:35 schreef Medusa-Cascade het volgende:

Het verhaal in de link vind ik wel ver gaan hoor :o Hotelmedewerkers die naar je facebookpagina gaan, daar een foto vinden van jou en je vrouw, deze uitprinten en in een lijstje stoppen, en op het dienblad zetten als je roomservce besteld. Ik zou echt denken dat ik een horrorfilm zit en dat een psycho medewerker mij in mn slaapt vermoord _O-
Dat gebeurt op dit moment ook, maar dan geautomatiseerd. Iedereen is onderdeel van een groot algoritme die zoveel mogelijk van jou een liefelijk sneeuwvlokje probeert te maken.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_179466390
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef Keano het volgende:
Ziggo heeft daar ook een handje van.

Reactie 48 uur nadat ik een storing meldde in de trant van:

'Heey Keano! Wat vervelend dat je even ( :') ) zonder internet zat! Heb je je adres voor me, dan ga ik het meteen nakijken en zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! ^^ Boudewijn"

8)7 8)7
Mensen die '^^' als emoticon gebruiken mogen wat mij betreft in een laag tempo gescalpeerd worden.
pi_179466561
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 11:39 schreef Eightyone het volgende:
Jumbo heeft er ook een handje van, die overdreven nadruk op 'service met een glimlach'. :')
Dan weet ik niet waar jij komt, hier zit de jumbo vol met ongeïnteresseerde jeugd die je spullen zo op de band flikkeren en als je niet snel genoeg bent worden al je boodschappen geplet.
De vakkenvullers niet veel beter; als je niet uitkijkt lopen ze je zo van je sokken met die karren.
Een verschrikking, de lokale jumbo hier.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:29:35 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179466608
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:19 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Mensen die '^^' als emoticon gebruiken mogen wat mij betreft in een laag tempo gescalpeerd worden.
Volgens mij is dat een standaard tekentje die aangeeft dat bovenstaande bericht van (in dit geval Boudewijn) en geen ^^ emoticon.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_179466663
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:26 schreef C.L.Werner het volgende:

Dan weet ik niet waar jij komt, hier zit de jumbo vol met ongeïnteresseerde jeugd die je spullen zo op de band flikkeren en als je niet snel genoeg bent worden al je boodschappen geplet.
De vakkenvullers niet veel beter; als je niet uitkijkt lopen ze je zo van je sokken met die karren.
Een verschrikking, de lokale jumbo hier.
Als je pinda's betaalt, krijg je aapjes.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_179466669
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een standaard tekentje die aangeeft dat bovenstaande bericht van (in dit geval Boudewijn) en geen ^^ emoticon.
Volgens mij niet. Tenminste, ik zie altijd één zo'n tekentje zonder spatie voor de naam staan. Zo dus: ^Sanddr
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:34:55 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179466722
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:32 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Tenminste, ik zie altijd één zo'n tekentje zonder spatie voor de naam staan. Zo dus: ^Sanddr
Misschien heeft hij zijn keyboard op US international staan en moet hij twee keer op ^ klikken voor het tevoorschijn komt. Of het is inderdaad gewoon een flapdrol met zijn ^^ emoticon.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_179466777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Als je pinda's betaalt, krijg je aapjes.
Ik koop geen pindas bij de jumbo.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:38:40 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179466811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:37 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik koop geen pindas bij de jumbo.
Moet je een keer doen, die aapjes springen dan door een gat van het plafond en ontluizen je voor een paar minuten. Afrekenen kunnen ze nog niet want ze kunnen niet tellen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:49:59 #59
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179467041
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:26 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dan weet ik niet waar jij komt, hier zit de jumbo vol met ongeïnteresseerde jeugd die je spullen zo op de band flikkeren en als je niet snel genoeg bent worden al je boodschappen geplet.
De vakkenvullers niet veel beter; als je niet uitkijkt lopen ze je zo van je sokken met die karren.
Een verschrikking, de lokale jumbo hier.
Ik ken iig wel de verhalen van trainingen die het personeel (ja, ook vakkenvullers) krijgt, om zo servicegericht mogelijk over te komen. Dan moeten ze rollenspellen doen, en van die gladde verhalen aanhoren.

Er zat een avond tussen dat je een soortement van diploma kon behalen, als je de vragen goed had beantwoord en een beetje toneel kon spelen.
pi_179467082
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:49 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ik ken iig wel de verhalen van trainingen die het personeel (ja, ook vakkenvullers) krijgt, om zo servicegericht mogelijk over te komen. Dan moeten ze rollenspellen doen, en van die gladde verhalen aanhoren.
Ik wil niet aan stereotypering doen, maar (en dus doe ik het toch :') ) de Jumbo waar ik kom zijn vooral Marokkanen en turken aan het werk, en zit er in 90% van de gevallen een hoofddoek achter de kassa. Misschien dat het ook wat met hun mentaliteit te maken heeft.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:53:00 #61
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179467126
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik wil niet aan stereotypering doen, maar (en dus doe ik het toch :') ) de Jumbo waar ik kom zijn vooral Marokkanen en turken aan het werk, en zit er in 90% van de gevallen een hoofddoek achter de kassa. Misschien dat het ook wat met hun mentaliteit te maken heeft.
Hier is het een combinatie van muizige doch erg correcte Spw/Pabo/enzovoort-meisjes, bijna allemaal blank trouwens, en (best sociale) vrouwen die wat ouder zijn.

Dit geldt dan voor de kassa en de vers-afdelingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 29-05-2018 14:04:10 ]
pi_179467370
Wij tillen met plezier jouw nieuwe loeizware wasmachine naar de 2e verdieping en nemen jouw oude machine met alle liefde weer mee terug. Elke bezorging is weer een feesie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179467422
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Jeetje, die is ook wel lelijk inderdaad.

Maar vergeet deze niet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat de hel is dat man???

Kunnen we die mafklapper die dat gemaakt heeft niet tot persona non grata verklaren in Nederland??

De tering zeg.

:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:07:11 #64
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179467473
Wat zullen ze bij Manpower gelachen hebben op het moment dat ze het tikten.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:11:03 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179467542
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:07 schreef Eightyone het volgende:
Wat zullen ze bij Manpower gelachen hebben op het moment dat ze het tikten.
Dat wel, gewoon bedoeld als grapje, op een aangeschoten vrijdag middagborrel en per ongeluk op publiceren geklikt. Zoiets.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:14:50 #66
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_179467632
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Jeetje, die is ook wel lelijk inderdaad.

Maar vergeet deze niet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat heb ik zojuist gelezen :')
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:15:07 #67
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179467637
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef Keano het volgende:
Ziggo heeft daar ook een handje van.

Reactie 48 uur nadat ik een storing meldde in de trant van:

'Heey Keano! Wat vervelend dat je even ( :') ) zonder internet zat! Heb je je adres voor me, dan ga ik het meteen nakijken en zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! ^^ Boudewijn"

8)7 8)7
Hey keano! Goed dat je dit meldt man! Zoals je weet zuigt ziggo de pan uit en door jouw melding kunnen we nog kuttere service leveren! Wat heet service, we geven geen fuck om onze klanten! Bedankt voor je melding, de tyfus van ziggo he!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_179467638
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat wel, gewoon bedoeld als grapje, op een aangeschoten vrijdag middagborrel en per ongeluk op publiceren geklikt. Zoiets.
"Chef, ik heb een idee voor een vacature, echt een keer iets anders, super innovatief. Ik weet zeker dat we hiermee onze doelgroep raken, kun je er even naar kijken?"

"Martin, het zou eruit zien als ik van iedere stagiaire de vacatures moest controleren, knal maar gewoon op de site, ik hoor het wel als je reacties hebt"

* 15 minuten later

"MARTINNNNNNNNNNNNN!!!!!"
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:22:02 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179467802
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

"Chef, ik heb een idee voor een vacature, echt een keer iets anders, super innovatief. Ik weet zeker dat we hiermee onze doelgroep raken, kun je er even naar kijken?"

"Martin, het zou eruit zien als ik van iedere stagiaire de vacatures moest controleren, knal maar gewoon op de site, ik hoor het wel als je reacties hebt"

* 15 minuten later

"MARTINNNNNNNNNNNNN!!!!!"
:D. Jup. Zo is het gegaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Forum Admin dinsdag 29 mei 2018 @ 15:17:30 #70
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_179468921
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:26 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik lees eerder negatieve reviews over werken bij Coolblue op Glassdoor, die positeve reviews lijken echt te nep. Dit vind ik ook een pareltje en lijkt mij oprechter gezien er een bijbelvers staat:
https://www.glassdoor.nl/(...)blue-RVW17455673.htm

En deze review is ook een mooie:
https://www.glassdoor.nl/(...)blue-RVW18875511.htm

Wat een moderne slavernij daar _O-
We vinden het vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Ik wil graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Zou je me willen mailen? Dan kom ik daar zo snel mogelijk bij je terug. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

Met vriendelijke groet,
Lotte - Recruitment Specialist Employer Branding

:')

Beste Ex coolblue'er,

Vriend! We willen je nog even in een privé gesprek dringend verzoeken je negatieve sentimenten jegens coolblue niet meer op sites als glassdoor neer te zetten anders gaan we een procedure tegen je starten. Met vriendelijke groet, Henk de uitsmijter.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_179470319
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wij tillen met plezier jouw nieuwe loeizware wasmachine naar de 2e verdieping en nemen jouw oude machine met alle liefde weer mee terug. Elke bezorging is weer een feesie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke hernia weer een feesie!
pi_179470595
Zeer terechte klacht. Vooral omdat ze soms proberen om met hun amicaliteit te verhullen dat ze eigenlijk alleen maar dozenschuivers zijn en inhoudelijk niets van hun producten weten.

Tijdje geleden had ik een vraag /klacht over een keukenmachine. Ik miste een onderdeel. Stond wel op de foto, zat niet in de doos. 'Oh, dat is raar, mevrouw. Tjonge, mevrouw. Geen idee, mevrouw. Ik weet het ook niet, mevrouw. Dat is wel gek hé, mevrouw. Ik kijk even, mevrouw. Nee, ik zie het ook niet, mevrouw. Ik kijk nog een keer, mevrouw. Nou, dat is wel bijzonder, mevrouw. Weet u wat? Ik ga het intern navragen. Vindt u dat goed, mevrouw? '

Kortom, veel aardigheid maar inhoudelijk niets wijzer. Vervolgens heb ik de leverancier /het merk zelf gebeld. Die vent aan de klantenservice kon me in één minuut uitleggen wat er aan de hand was en ik kon er geen speld tussen krijgen.

Nou, de groeten met je Coolblue. Administratief en logistiek zal het best een prima firma zijn, maar voor de kennis over producten moet je er niet zijn.
Somebody that I used to know
pi_179470719
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Jeetje, die is ook wel lelijk inderdaad.

Maar vergeet deze niet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hardop gelachen.

"ga je niet dood dan" :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 mei 2018 @ 17:01:08 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179471027
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Misschien heeft hij zijn keyboard op US international staan en moet hij twee keer op ^ klikken voor het tevoorschijn komt. Of het is inderdaad gewoon een flapdrol met zijn ^^ emoticon.
Alles beter dan XD
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_179476268
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 16:38 schreef Postbus100 het volgende:

Nou, de groeten met je Coolblue. Administratief en logistiek zal het best een prima firma zijn
Ik vind het echt zo jammer dat ik hierover niets kan zeggen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_179476531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:06 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Als je daar gaat solliciteren, zou je dan ook zo'n verschrikkelijk amicale motivatiebrief moeten schrijven? :D
Je moet dan een hip filmpje opnemen waarin je jezelf voorstelt. Ik ben t natuurlijk niet geworden met mn chagrijnige hoofd :')
Play hard, go pro.
pi_179476650
Die reclames van Coolblue zijn ook tenenkrommend. :r


Zo'n witgoedbezorger die dagelijks wasmachines naar 3 hoog mag tillen die zegt "elke bezorging is gewoon altijd weer een feestje :D :D :D" :') :r (en ja ik weet ook wel dat dit een acteur is, maar zo'n happy de peppie witgoedbezorger is voor mij totáál ongeloofwaardig).

Daar gaan m'n haren van overeind staan.

Dat is alleen al een reden om daar niet te kopen (hoewel Coolblue wel goede reviews heeft op diverse sites).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_179477133
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 20:42 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Je moet dan een hip filmpje opnemen waarin je jezelf voorstelt. Ik ben t natuurlijk niet geworden met mn chagrijnige hoofd :')
Oh bah laat dan maar :D
pi_179478039
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 16:38 schreef Postbus100 het volgende:
Zeer terechte klacht. Vooral omdat ze soms proberen om met hun amicaliteit te verhullen dat ze eigenlijk alleen maar dozenschuivers zijn en inhoudelijk niets van hun producten weten.

Tijdje geleden had ik een vraag /klacht over een keukenmachine. Ik miste een onderdeel. Stond wel op de foto, zat niet in de doos. 'Oh, dat is raar, mevrouw. Tjonge, mevrouw. Geen idee, mevrouw. Ik weet het ook niet, mevrouw. Dat is wel gek hé, mevrouw. Ik kijk even, mevrouw. Nee, ik zie het ook niet, mevrouw. Ik kijk nog een keer, mevrouw. Nou, dat is wel bijzonder, mevrouw. Weet u wat? Ik ga het intern navragen. Vindt u dat goed, mevrouw? '

Kortom, veel aardigheid maar inhoudelijk niets wijzer. Vervolgens heb ik de leverancier /het merk zelf gebeld. Die vent aan de klantenservice kon me in één minuut uitleggen wat er aan de hand was en ik kon er geen speld tussen krijgen.

Nou, de groeten met je Coolblue. Administratief en logistiek zal het best een prima firma zijn, maar voor de kennis over producten moet je er niet zijn.
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat ze niet alle ins en outs weten van 1 van de honderden keukenmachines die ze daar aanbieden.

Terechte klacht

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2018 21:28:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')