Ik krijg altijd spontaan een hevige allergische reactie bij dit soort semi-persoonlijke-standaard antwoorden waar je geen ene fuck aan hebt:quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:26 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik lees eerder negatieve reviews over werken bij Coolblue.
Wat een moderne slavernij daar
quote:We vinden het vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt.
Dit toontje herken ik van de Twitter-accounts van Jumbo en de NS.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef Keano het volgende:
Ziggo heeft daar ook een handje van.
Reactie 48 uur nadat ik een storing meldde in de trant van:
'Heey Keano! Wat vervelend dat je even () zonder internet zat! Heb je je adres voor me, dan ga ik het meteen nakijken en zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! ^^ Boudewijn"
![]()
Haha, die miep die op die negatieve Glassdoor reviews reageert:quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spontaan een hevige allergische reactie bij dit soort semi-persoonlijke-standaard antwoorden waar je geen ene fuck aan hebt:
[..]
Lekker op amicale wijze je referentie verneuken. Die reviews zijn toch niet voor niets anoniem?quote:Beste voormalige Coolblue'er,
Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. We horen graag meer van je met betrekking tot deze situatie. Ik wil graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Als je mij de volgende gegevens mailt, kom ik telefonisch of via e-mail zo snel mogelijk bij je terug:
- Je telefoonnummer
- Een datum en tijdstip waarop je telefonisch bereikbaar bent.
Mijn e-mailadres is: xxx@coolblue.nl. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.
Met vriendelijke groet,
Lotte - Recruitment Specialist Employer Branding
Het verhaal in de link vind ik wel ver gaan hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Het gaat om de ervaring en die moet zo vriendelijk mogelijk. Daarom blijf je zo trouw. Eén groot toneel met jou in de hoofdrol. https://hyken.com/custome(...)ustomer-experiences/
Want ook jij bent een speciaal uniek sneeuwvlokje dat op zijn wenken bedient moet woden. (Wel geautomatiseerd natuuurlijk, want dat kost minder tijd)
"Hey bladiebla! Wat vervelend dat dit-en-dit is gebeurd. Dat is niet de bedoeling! stuur je even een privébericht met je telefoonnummer en postcode + huisnummer? Dan kan ik dit voor je nakijken!"quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit toontje herken ik van de Twitter-accounts van Jumbo en de NS.
En natuurlijk zeggen ze er (in het geval van een klacht over een product bij Jumbo) bij dat ze het aan de fabrikant zullen doorgeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:37 schreef Medusa-Cascade het volgende:
[..]
"Hey bladiebla! Wat vervelend dat dit-en-dit is gebeurd. Dat is niet de bedoeling! stuur je even een privébericht met je telefoonnummer en postcode + huisnummer? Dan kan ik dit voor je nakijken!"
Het is bij elk bedrijf hetzelfde standaardbericht.
Rondje applaus van alle kassamiepjes erbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:03 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Een klant feliciteren met een aankoop.Dan ben je niet goed hoor.
Zouden ze bij de Albert Heijn eens moeten doen: "Gefeliciteerd met je grof volkorenbrood, vuilniszakken en waspoeder!"
Ah shit, laxeermiddel en luiers vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:03 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Een klant feliciteren met een aankoop.Dan ben je niet goed hoor.
Zouden ze bij de Albert Heijn eens moeten doen: "Gefeliciteerd met je grof volkorenbrood, vuilniszakken en waspoeder!"
Dat gebeurt op dit moment ook, maar dan geautomatiseerd. Iedereen is onderdeel van een groot algoritme die zoveel mogelijk van jou een liefelijk sneeuwvlokje probeert te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:35 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Het verhaal in de link vind ik wel ver gaan hoorHotelmedewerkers die naar je facebookpagina gaan, daar een foto vinden van jou en je vrouw, deze uitprinten en in een lijstje stoppen, en op het dienblad zetten als je roomservce besteld. Ik zou echt denken dat ik een horrorfilm zit en dat een psycho medewerker mij in mn slaapt vermoord
Mensen die '^^' als emoticon gebruiken mogen wat mij betreft in een laag tempo gescalpeerd worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef Keano het volgende:
Ziggo heeft daar ook een handje van.
Reactie 48 uur nadat ik een storing meldde in de trant van:
'Heey Keano! Wat vervelend dat je even () zonder internet zat! Heb je je adres voor me, dan ga ik het meteen nakijken en zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! ^^ Boudewijn"
![]()
Dan weet ik niet waar jij komt, hier zit de jumbo vol met ongeïnteresseerde jeugd die je spullen zo op de band flikkeren en als je niet snel genoeg bent worden al je boodschappen geplet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:39 schreef Eightyone het volgende:
Jumbo heeft er ook een handje van, die overdreven nadruk op 'service met een glimlach'.
Volgens mij is dat een standaard tekentje die aangeeft dat bovenstaande bericht van (in dit geval Boudewijn) en geen ^^ emoticon.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:19 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Mensen die '^^' als emoticon gebruiken mogen wat mij betreft in een laag tempo gescalpeerd worden.
Als je pinda's betaalt, krijg je aapjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:26 schreef C.L.Werner het volgende:
Dan weet ik niet waar jij komt, hier zit de jumbo vol met ongeïnteresseerde jeugd die je spullen zo op de band flikkeren en als je niet snel genoeg bent worden al je boodschappen geplet.
De vakkenvullers niet veel beter; als je niet uitkijkt lopen ze je zo van je sokken met die karren.
Een verschrikking, de lokale jumbo hier.
Volgens mij niet. Tenminste, ik zie altijd één zo'n tekentje zonder spatie voor de naam staan. Zo dus: ^Sanddrquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een standaard tekentje die aangeeft dat bovenstaande bericht van (in dit geval Boudewijn) en geen ^^ emoticon.
Misschien heeft hij zijn keyboard op US international staan en moet hij twee keer op ^ klikken voor het tevoorschijn komt. Of het is inderdaad gewoon een flapdrol met zijn ^^ emoticon.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:32 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenminste, ik zie altijd één zo'n tekentje zonder spatie voor de naam staan. Zo dus: ^Sanddr
Ik koop geen pindas bij de jumbo.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als je pinda's betaalt, krijg je aapjes.
Moet je een keer doen, die aapjes springen dan door een gat van het plafond en ontluizen je voor een paar minuten. Afrekenen kunnen ze nog niet want ze kunnen niet tellen.quote:
Ik ken iig wel de verhalen van trainingen die het personeel (ja, ook vakkenvullers) krijgt, om zo servicegericht mogelijk over te komen. Dan moeten ze rollenspellen doen, en van die gladde verhalen aanhoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:26 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij komt, hier zit de jumbo vol met ongeïnteresseerde jeugd die je spullen zo op de band flikkeren en als je niet snel genoeg bent worden al je boodschappen geplet.
De vakkenvullers niet veel beter; als je niet uitkijkt lopen ze je zo van je sokken met die karren.
Een verschrikking, de lokale jumbo hier.
Ik wil niet aan stereotypering doen, maar (en dus doe ik het tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik ken iig wel de verhalen van trainingen die het personeel (ja, ook vakkenvullers) krijgt, om zo servicegericht mogelijk over te komen. Dan moeten ze rollenspellen doen, en van die gladde verhalen aanhoren.
Hier is het een combinatie van muizige doch erg correcte Spw/Pabo/enzovoort-meisjes, bijna allemaal blank trouwens, en (best sociale) vrouwen die wat ouder zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik wil niet aan stereotypering doen, maar (en dus doe ik het toch) de Jumbo waar ik kom zijn vooral Marokkanen en turken aan het werk, en zit er in 90% van de gevallen een hoofddoek achter de kassa. Misschien dat het ook wat met hun mentaliteit te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Wat de hel is dat man???quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jeetje, die is ook wel lelijk inderdaad.
Maar vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wel, gewoon bedoeld als grapje, op een aangeschoten vrijdag middagborrel en per ongeluk op publiceren geklikt. Zoiets.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:07 schreef Eightyone het volgende:
Wat zullen ze bij Manpower gelachen hebben op het moment dat ze het tikten.
Wat heb ik zojuist gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jeetje, die is ook wel lelijk inderdaad.
Maar vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey keano! Goed dat je dit meldt man! Zoals je weet zuigt ziggo de pan uit en door jouw melding kunnen we nog kuttere service leveren! Wat heet service, we geven geen fuck om onze klanten! Bedankt voor je melding, de tyfus van ziggo he!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef Keano het volgende:
Ziggo heeft daar ook een handje van.
Reactie 48 uur nadat ik een storing meldde in de trant van:
'Heey Keano! Wat vervelend dat je even () zonder internet zat! Heb je je adres voor me, dan ga ik het meteen nakijken en zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! ^^ Boudewijn"
![]()
"Chef, ik heb een idee voor een vacature, echt een keer iets anders, super innovatief. Ik weet zeker dat we hiermee onze doelgroep raken, kun je er even naar kijken?"quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat wel, gewoon bedoeld als grapje, op een aangeschoten vrijdag middagborrel en per ongeluk op publiceren geklikt. Zoiets.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
"Chef, ik heb een idee voor een vacature, echt een keer iets anders, super innovatief. Ik weet zeker dat we hiermee onze doelgroep raken, kun je er even naar kijken?"
"Martin, het zou eruit zien als ik van iedere stagiaire de vacatures moest controleren, knal maar gewoon op de site, ik hoor het wel als je reacties hebt"
* 15 minuten later
"MARTINNNNNNNNNNNNN!!!!!"
We vinden het vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Ik wil graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Zou je me willen mailen? Dan kom ik daar zo snel mogelijk bij je terug. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:26 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik lees eerder negatieve reviews over werken bij Coolblue op Glassdoor, die positeve reviews lijken echt te nep. Dit vind ik ook een pareltje en lijkt mij oprechter gezien er een bijbelvers staat:
https://www.glassdoor.nl/(...)blue-RVW17455673.htm
En deze review is ook een mooie:
https://www.glassdoor.nl/(...)blue-RVW18875511.htm
Wat een moderne slavernij daar
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wij tillen met plezier jouw nieuwe loeizware wasmachine naar de 2e verdieping en nemen jouw oude machine met alle liefde weer mee terug. Elke bezorging is weer een feesie!Elke hernia weer een feesie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jeetje, die is ook wel lelijk inderdaad.
Maar vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles beter dan XDquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn keyboard op US international staan en moet hij twee keer op ^ klikken voor het tevoorschijn komt. Of het is inderdaad gewoon een flapdrol met zijn ^^ emoticon.
Ik vind het echt zo jammer dat ik hierover niets kan zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:38 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, de groeten met je Coolblue. Administratief en logistiek zal het best een prima firma zijn
Je moet dan een hip filmpje opnemen waarin je jezelf voorstelt. Ik ben t natuurlijk niet geworden met mn chagrijnige hoofdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:06 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Als je daar gaat solliciteren, zou je dan ook zo'n verschrikkelijk amicale motivatiebrief moeten schrijven?
Oh bah laat dan maarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:42 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je moet dan een hip filmpje opnemen waarin je jezelf voorstelt. Ik ben t natuurlijk niet geworden met mn chagrijnige hoofd
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat ze niet alle ins en outs weten van 1 van de honderden keukenmachines die ze daar aanbieden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:38 schreef Postbus100 het volgende:
Zeer terechte klacht. Vooral omdat ze soms proberen om met hun amicaliteit te verhullen dat ze eigenlijk alleen maar dozenschuivers zijn en inhoudelijk niets van hun producten weten.
Tijdje geleden had ik een vraag /klacht over een keukenmachine. Ik miste een onderdeel. Stond wel op de foto, zat niet in de doos. 'Oh, dat is raar, mevrouw. Tjonge, mevrouw. Geen idee, mevrouw. Ik weet het ook niet, mevrouw. Dat is wel gek hé, mevrouw. Ik kijk even, mevrouw. Nee, ik zie het ook niet, mevrouw. Ik kijk nog een keer, mevrouw. Nou, dat is wel bijzonder, mevrouw. Weet u wat? Ik ga het intern navragen. Vindt u dat goed, mevrouw? '
Kortom, veel aardigheid maar inhoudelijk niets wijzer. Vervolgens heb ik de leverancier /het merk zelf gebeld. Die vent aan de klantenservice kon me in één minuut uitleggen wat er aan de hand was en ik kon er geen speld tussen krijgen.
Nou, de groeten met je Coolblue. Administratief en logistiek zal het best een prima firma zijn, maar voor de kennis over producten moet je er niet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |