Dus The 100 is wel een goeie serie?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:40 schreef LCMS het volgende:
Ben na seizoen 5 of 6 afgehaakt, niet omdat het slecht was, maar meer omdat er eigenlijk vrij weinig gebeurde tot de laatste aflevering van het seizoen. Misschien dat ik ooit nog een inhaalslag maak. Als het dan toch over overleven gaat dan kijk ik veel liever naar The 100, veel leuker verhaal
Ik vind van wel, maar dat moet je natuurlijk zelf kijken om te bepalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:41 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Dus The 100 is wel een goeie serie?
Vermakelijk, maar wel tenenkrommend slechte dialogen. Ook zitten er characters in die je geen andere diagnose kan geven dan borderliner to the max.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:41 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Dus The 100 is wel een goeie serie?
Waarom reageer je dan? Ik heb ook zo een opmerking ooit geplaatst, heeft meteen een ban opgeleverd. Ben beniwued of ze hier met dezelfde maat meten!quote:
Lekker jankenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:49 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Ik heb ook zo een opmerking ooit geplaatst, heeft meteen een ban opgeleverd. Ben beniwued of ze hier met dezelfde maat meten!
Yup. Netflix originalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Las net op imdb wat het is, staat dit ook op Netflix
Omdat jij lekker aan het janken bent? Zou wel raar zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jou zouden ze een ban 4 life moeten geven.
Dat is voor altijd, mocht je niet weten wat dat is.
Hier ben ik eigenlijk al vrij snel afgehaakt omdat ik had gehoopt op hoe ze verspreiding van het virus zouden laten zien en ineens was ook weer iedereen besmet. Te veel van het goedequote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:53 schreef jogy het volgende:
FEAR the walking dead is ook wel goed te versmaden als je toch last hebt van ontwenningsverschijnselen.
Omdat jij niets bijdraagt aan het forum. Maar laten we weer terug on topic gaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Omdat jij lekker aan het janken bent? Zou wel raar zijn.
Ja het is gewoon the walking dead met andere mensen en de series lopen qua tijdslijn nu ook al gewoon gelijk dus het enige verschil zijn de mensen en locatiesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hier ben ik eigenlijk al vrij snel afgehaakt omdat ik had gehoopt op hoe ze verspreiding van het virus zouden laten zien en ineens was ook weer iedereen besmet. Te veel van het goede
Gelukkig ben jij wel een toevoegingquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Omdat jij niets bijdraagt aan het forum. Maar laten we weer terug on topic gaan!
LCMS, wat vind jij de hoogtepunten van de serie?
Inderdaad, met die prison. Dat was inderdaad wel het beste seizoen, seizoen 3 inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel een toevoeging
Ik heb dus maar tot seizoen 5 gekeken ofzo, maar ik vond het seizoen met The Governor (was dat 3?) het beste, daarna werd het minder.
Fantastische serie toch! Ik hou er echt van. Heerlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Walking dead:
*Kut my nigga, er zijn allemaal zombies bohhh!!!
*Ah gelukkig! Het zijn mensen! Kom, we gaan ons verenigen!
*oei ik vertrouw sommige mensen in deze groep niet, laten we ruzie maken lolz!
*Kut man! De mensen zélf zijn de grootste vijanden
*slechte mensen zijn dood. Snel nog een blik zombies opentrekken die op het geluid zijn afgekomen. Misschien dat er dan 1 of 2 van de good guys opgevreten wordt! HI TO THE LARIOUS MAH BOIIII!!!
*volgende seizoen: Hey! Een nederzetting met vreemde mensen! Laten we daar heen gaan en matties wo- OH NEE ZE ZIJN SLECHT!!! SNEL TERUG NAAR DE BASIS
En zo gaat het altijd maar door.
Jep. Vervelende formule: problemen opgelost en oh noes, en dienen net voor het einde van het seizoen weer nog grotere problemen aan. "Hoe kunnen onze helden zich hier nog uit redden!?" en dat elk seizoen weer. Veel series zijn zo naar de kloten gegaan, sons of anarchy had bijvoorbeeld ook last van die formule.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Walking dead:
*Kut my nigga, er zijn allemaal zombies bohhh!!!
*Ah gelukkig! Het zijn mensen! Kom, we gaan ons verenigen!
*oei ik vertrouw sommige mensen in deze groep niet, laten we ruzie maken lolz!
*Kut man! De mensen zélf zijn de grootste vijanden
*slechte mensen zijn dood. Snel nog een blik zombies opentrekken die op het geluid zijn afgekomen. Misschien dat er dan 1 of 2 van de good guys opgevreten wordt! HI TO THE LARIOUS MAH BOIIII!!!
*volgende seizoen: Hey! Een nederzetting met vreemde mensen! Laten we daar heen gaan en matties wo- OH NEE ZE ZIJN SLECHT!!! SNEL TERUG NAAR DE BASIS
En zo gaat het altijd maar door.
Klinkt goed. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:49 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Vermakelijk, maar wel tenenkrommend slechte dialogen. Ook zitten er characters in die je geen andere diagnose kan geven dan borderliner to the max.
Finn: "Yo, leven en laat leven. We kunnen altijd 'praten' enzo... liever geen geweld... bla bla bla"
3 afleveringen later...
"Ik schiet jullie hele m*therf*cking dorp kapot, want waar the fuck is de liefde mun leven!!!!" (kennen elkaar een week ofzo)![]()
![]()
Okayquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:07 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Fantastische serie toch! Ik hou er echt van. Heerlijk.
Wat vind JIJ een goede serie?
Ja dat is wel zo. Al vind ik het bij Sons of Anarchy meevallen, meer omdat ze zelf de shit steeds meer verneuken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep. Vervelende formule: problemen opgelost en oh noes, en dienen net voor het einde van het seizoen weer nog grotere problemen aan. "Hoe kunnen onze helden zich hier nog uit redden!?" en dat elk seizoen weer. Veel series zijn zo naar de kloten gegaan, sons of anarchy had bijvoorbeeld ook last van die formule.
Ik hou van series met een duidelijk einde. La casa de papel en fargo bvbquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okayeerlijk is eerlijk, ik geef je de gelegenheid om mij te bashen:
Breaking Bad
Game of Thrones
Peaky Blinders
Death Note (de animatie)
Sons of Anarchy (ook al heeft bovenstaande user een punt)
It’s always sunny in Philedelphia
Dexter, tot ongeveer seizoen 4. (Dat einde van de allerlaatste aflevering)
Vikings
Fargo had nog wel wat open eindjes. La casa del papel is niet in het engels dus sowieso no go.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik hou van series met een duidelijk einde. La casa de papel en fargo bvb
La casa de papel moet ik nog zien!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik hou van series met een duidelijk einde. La casa de papel en fargo bvb
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:32 schreef C.L.Werner het volgende:
Tevens - de haat voor deze serie op FOK. Niet normaal, jullie kunnen gewoon geen goede series waarderen. En niet aankomen met die superhelden shit want dat is pas echt over de top.
Werkman reactie altijd +1.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:18 schreef Werkman het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
Als jij het mooi en prachtig vind zal ik de laatste zijn die tegen houd om te kijken, ga lekker je gang.
Ik echter, ik klaag en haat niet maar kijk gewoon niet.
Mijn persoonlijke mening is gewoon dat series van tegenwoordig voor 90% brak zijn omdat ze alleen maar oude dingen kunnen herkauwen en in een nieuw jasje kunnen steken die iemand anders vijftig of dertig jaar geleden verzonnen heeft.
Vaste formule: In plaats van spanning en sensatie gooien we er een bak drama-saus over heen met een stel Ken en Barby's als acteurs.
Goed gekapte en geklede modellen met hun dagelijkse strugles met het onderwerp als achtergrond.
Hetzelfde hebben ze ook gedaan met die vampiers uitmelken met Twilight.
Of de boel word onherkenbaar verkracht zoals Transformers.
Wat die superhelden betreft idem dito, remakes en drama.
Traumatisch verleden van de hoofdpersoon en een psychologische achtergrond worden tot in den treure in beeld gebracht.
Ik kijk liever de oude klassiekers waarin het hoofdonderwerp centraal stond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Transformers G1 ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:21 schreef C.L.Werner het volgende:
Werkman reactie altijd +1.
Verder inhoudelijk niet heel sterk. De walking dead blijft baas.
La casa de papel is zeker wel in het engels te zien. Niet dat je dat moet willen maar oke..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:49 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Fargo had nog wel wat open eindjes. La casa del papel is niet in het engels dus sowieso no go.
De walking dead heeft geen einde, dat is het mooie er aan.
Moet zeggen dat de laaste season wel weer oke was. Maarja uitgemolken misschien maar beter dan niksquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
The Walking Dead keer ik de eerste 3-4 seizoenen met veel plezier maar tegenwoordig lijkt het alsof de scripts worden geschreven door diarree met een pen. het is best een prestatie dat ik na de dood van een personage die ik 8 jaar ken dacht ''ach ja. tijd voor een kinder bueno''
Ik vind Znation ook erg grappig (al was het laatste seizoen een beetje te over the top) en ga denk ik ook maar beginnen met Fear The Walking Dead - hoor er de laatste tijd veel aanbevelingen over.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:53 schreef jogy het volgende:
Z nation is hilarisch, the walking dead is een soap met zombies (niet perse slecht hoor) en FEAR the walking dead is ook wel goed te versmaden als je toch last hebt van ontwenningsverschijnselen.
Oh ik vond het laatste seizoen juist net wat serieuzer van toon. En FEAR the walking dead is zeker wel goed kijkbaar hoor, meer zwerverig maar verder stiekem gewoon 24 extra twd afleveringen met andere spelers.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:27 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vind Znation ook erg grappig (al was het laatste seizoen een beetje te over the top)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |