Er moet nu helaas gewoon nog veel meer van de overheidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Nouja, er was altijd al zo'n hele lap tekst zo van "Jaaa sorry jongens maar dit moet van de overheid he!" dus zo heel veel anders is het niet.
Omdat ik een schijtbak ben en niet wil dat mensen weten dat ik FOKker ben.quote:
Werk je op gedeelde computers of wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:22 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Omdat ik een schijtbak ben en niet wil dat mensen weten dat ik FOKker ben.
Ik heb zelfspot maar dat gaat me toch echt te ver.
Toen was het maar één grote knop.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Nouja, er was altijd al zo'n hele lap tekst zo van "Jaaa sorry jongens maar dit moet van de overheid he!" dus zo heel veel anders is het niet.
Jup, jammer genoeg wel. Nooit je eigen stekkie hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werk je op gedeelde computers of wat?
Gewoon even een script bouwen die met een dubbelklik je browser opent, FOK! opstart in privé en inlogt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:23 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Toen was het maar één grote knop.
Nu moet ik in totaal wel vijf keer drukken!!
ja oke dan zou ik ook prive surfen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:25 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Jup, jammer genoeg wel. Nooit je eigen stekkie hebben.
Misschien laptop van de zaak binnenkort maar nog niet zeker.
Ja, dat is wel waar. Maar ik ben net Lucky Luke met mijn muis, ik klik bijna sneller dan mijn eigen schaduw.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:23 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Toen was het maar één grote knop.
Nu moet ik in totaal wel vijf keer drukken!!
Matig allemaal ja. Sterkte.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:25 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Jup, jammer genoeg wel. Nooit je eigen stekkie hebben.
Misschien laptop van de zaak binnenkort maar nog niet zeker.
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten, ts.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:28 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Het leven is geweldadig hard. Dat ik heb nog heb overleefd tot nu toe...
Alsof de meeste bedrijven dat toestaan. Een beetje bedrijf geeft 0,0 installatie- of aanpassingsrechten aan zijn gebruikers.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gewoon even een script bouwen die met een dubbelklik je browser opent, FOK! opstart in privé en inlogt.
Dankje dankje, ik ben blij met het medeleven dat word getoond bij deze geweldige community!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:29 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten, ts.
Heel veel sterkte de komende tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |