Met dit weer in de buurt van Scheveningen een parkeerplek proberen te vinden?quote:
thx, enig idee welke de beste is? qua loop afstand ed?quote:Op maandag 28 mei 2018 23:32 schreef Ericr het volgende:
Omringende wijken is grotendeels gratis parkeren.
Hallo wat zei ik nou net? In een straal van 10 kilometer is geen parkeerplek te vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
thx, enig idee welke de beste is? qua loop afstand ed?
Op een door de weekse dag terwijl alle kinderen naar school moeten.... Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hallo wat zei ik nou net? In een straal van 10 kilometer is geen parkeerplek te vinden.
De wijk Duinzigt ligt er wel boven maar die wijk is denk ik makkelijker om een plekje te vinden dan bij de hoofdingang. Vanuit Duinzigt loop je ook zo Clingendael in maar Japanse tuin is wel iets verder lopen dan vanaf de hoofdingang.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
thx, enig idee welke de beste is? qua loop afstand ed?
Dank voor je info, ik ben gezien de weer alarmen maar niet gegaan. Achteraf kan je een koe in zn kont kijken en had het wel gekund... Volgende week beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
De wijk Duinzigt ligt er wel boven maar die wijk is denk ik makkelijker om een plekje te vinden dan bij de hoofdingang. Vanuit Duinzigt loop je ook zo Clingendael in maar Japanse tuin is wel iets verder lopen dan vanaf de hoofdingang.
Van Alkemadelaan werd genoemd maar dat is betaald parkeren.
Bullshitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hallo wat zei ik nou net? In een straal van 10 kilometer is geen parkeerplek te vinden.
Kan je daar gratis parkeren en zo ja hoe lang?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:14 schreef faf het volgende:
Je hebt in de buurt het winkelcentrum duindigt, dit is vlakbij het park waar de japanse tuin middenin ligt.
Volgens mij was het gratis parkeren, zie dat het duinzigt heet ipv duindigt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je daar gratis parkeren en zo ja hoe lang?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
https://www.parkeren-denhaag.nl/duinzigt
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:29 schreef faf het volgende:
[..]
Volgens mij was het gratis parkeren, zie dat het duinzigt heet ipv duindigt.
Deze link geeft aan dat het vooralsnog gratis is: http://www.winkelcentrumduinzigt.nl/parkeren-en-verkeer/ (website betreft vernieuwing winkelcentrum
"Hierdoor worden de gratis parkeervoorzieningen veel gebruikt door mensen die niet speciaal het winkelcentrum bezoeken "
Bedankt voor de tips, ik kon inderdaad gratis en makkelijk parkeren in duinzigt!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:29 schreef Heremeteit het volgende:
In de wijk achter de appie aan de Theo Mann Bouwmeester laan kun je prima gratis parkeren. Afhankelijk van waar je precies parkeert is het zo'n 10 tot 15 minuten lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |