quote:Ik zou het wel leuk vinden als je na verloop van tijd meer side-quests, wapens en summons kon downloaden! Moet toch niet zo'n probleem zijn als je een grote wereld creërt!
Op dinsdag 7 januari 2003 15:41 schreef Chocobo het volgende:
OMGwat een goed nieuws. FFXII een gigantisch groot spel....ik hoop alleen dat ze zich niet teveel richten op het online gebeuren. Ik vind dat een spel als FF offline moet blijven.
quote:Precies,...das cool idd en dat zou ook gaaf zijn, maar een Massive Multiplayer Online RPG oftewel MMORPG zoals FFXI is hoeft voor mij niet. Ik ben nu erg benieuwd naar FFXII geworden ! Het is in ieder geval in goede handen !
Op dinsdag 7 januari 2003 15:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zou het wel leuk vinden als je na verloop van tijd meer side-quests, wapens en summons kon downloaden! Moet toch niet zo'n probleem zijn als je een grote wereld creërt!
quote:Mmmmm,..goed punt over die tussengame FFX-2. Erg scherp. Ik heb zelf ook een erg goed gevoel over FFXII.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
'Verklaart' ook waarom FFX-2 komt ,aangezien FFXII langer duurt om te maken hebben ze ook een inkomstenbron nodig.
Ik hoop echt op een nieuwe impuls in de serie en ze weer een echt klassieker ala deel VI / VII maken!
*Ker ook benieuwd is*
Final Fantasy III voor de SNES (6 in de serie)
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen in mijn brievenbus:Final Fantasy III voor de SNES (6 in de serie)
wat voor mij het best verbeterd kan worden is de sync van de teksten, en dan niet zo zeer dat het overeenkomt met de lippen maar meer dat ze beetje doorpraten, soms heb je pauzes tussen zinnen waarvan je af en toe denkt dat ze stotteren aant onderdrukken zijn
anyhoo ik w8 met grote spanning af op FFX-2 en FFXII (hmmz leuke cijferspeling)
Zijn er mensen die deze winkel kennen, en die er ervaring mee hebben? Ik zag namelijk dat ze daar Final Fantasy Legend 1 t/m 3 zouden kunnen regelen
Waar ik minder wild over ben is het platform-element. Ook hoop ik dat Square wat meer vrijheid in de Final Fantay reeks terugbrengt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld FFVII vond ik FFX wel erg lineair.
quote:Nimo?
Op woensdag 8 januari 2003 18:29 schreef Mastermaus het volgende:
hey ker, ik ken die FF trailer van je site niet afspelen, en die plugins die drbij staan werken ook nie echt bij mij, wa moek doen?
quote:Coole trailer he !
Op woensdag 8 januari 2003 18:29 schreef Mastermaus het volgende:
hey ker, ik ken die FF trailer van je site niet afspelen, en die plugins die drbij staan werken ook nie echt bij mij, wa moek doen?
quote:Kan jij hem afspelen ?
Op woensdag 8 januari 2003 20:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Coole trailer he !
quote:Tuurlijk
Op woensdag 8 januari 2003 21:37 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Kan jij hem afspelen ?
Die kon ik in eerste instantie ook niet afspelen. Maar met de Nimo Codec Pack kon ik in Winamp geluid krijgen. Geen beeld nog
Windows Media Player crasht wel als ik het filmpje nu wil kijken.
Hij duurt maar 2:20 minuten btw, en dan 23 MB
Ik zoek dus ook nog de goede codec
Enne Ker_plunk, wat voor server heb jij man, ik kon daar downloaden met 5 mb per seconde
quote:Ik kan hem ook niet meer afspelen
Op donderdag 9 januari 2003 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat het om die FFVII trailer uit zijn sig?Die kon ik in eerste instantie ook niet afspelen. Maar met de Nimo Codec Pack kon ik in Winamp geluid krijgen. Geen beeld nog
Windows Media Player crasht wel als ik het filmpje nu wil kijken.Hij duurt maar 2:20 minuten btw, en dan 23 MB
Ik zoek dus ook nog de goede codecEnne Ker_plunk, wat voor server heb jij man, ik kon daar downloaden met 5 mb per seconde
quote:omg ik heb hem!!!
Op donderdag 9 januari 2003 16:51 schreef Chocobo het volgende:
Is FFXII al uit
quote:Hehehe
Op donderdag 9 januari 2003 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
omg ik heb hem!!!
Final Fantasy 1 (NES)
FF 2 (SNES)
FF 3 (SNES)
FF 7 (PC)
FF 8 (PC)
others:
Secret of Mana (SNES)
Secret of Evermore (SNES)
quote:Final Fantasy IV (Pal, PSone)
Op donderdag 9 januari 2003 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft welke FF spellen? En evt andere square RPG's?
Final Fantasy 1 (NES)
FF 2 (SNES)
FF 3 (SNES)
FF 7 (PC)
FF 8 (PC)others:
Secret of Mana (SNES)
Secret of Evermore (SNES)
Final Fantasy VII (Pal, PSone)
Final Fantasy VII (US versie sealed)
Final Fantasy VII (Jap versie)
Final Fantasy VIII (Pal, PSone)
Final Fantasy VIII (US versie)