abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7659086
10, die is (naar mijn idee) korter en zet je makkelijker apart voor die andere game

en 10 is korter als je het bekykt op side-quests, die zijn bij 10 minder boeiend dan bij 7 (mijn mening dan he)

donderdag 2 januari 2003 @ 13:00:06 #52
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7663722
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 00:23 schreef Mastermaus het volgende:
10, die is (naar mijn idee) korter en zet je makkelijker apart voor die andere game

en 10 is korter als je het bekykt op side-quests, die zijn bij 10 minder boeiend dan bij 7 (mijn mening dan he)

*Mee eens is*

10 it is !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 01:46:55 #53
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7679072
[02/01/2003: 13:40]
Rumour would have you believe Square are soon to release a preview trailer of Final Fantasy XII

It's been rumoured that a preview trailer of the next brand new Final Fantasy game - number XII in the series - will be packaged with FFX-2 when it's released on 13 March in Japan.

It had previously been suggested that there would be two Final Fantasy console titles released this year - the sequel FFX-2, plus Final Fantasy XII. If the preview disc does show up, it would certainly add weight to that suggestion and FF fans will be doing backflips, no doubt.

It's certainly not unheard of for Square to do such a thing. A playable preview disc of FFVIII was packaged with Brave Fencer Musashi when it was released.

pi_7683330
hmmz 2 treats in 1 jaar
ik heb ook nog een game gevonden, niet echt direct FF maar tgaat over chocobo's, ik weet niet wat ik er van moet denken maar hier's de link
http://www.squaresoft.com/web/games/CD2/
pi_7683896
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:46 schreef Chocobo het volgende:
Rumour would have you believe Square are soon to release a preview trailer of Final Fantasy XII

It's been rumoured that a preview trailer of the next brand new Final Fantasy game - number XII in the series - will be packaged with FFX-2 when it's released on 13 March in Japan.

It had previously been suggested that there would be two Final Fantasy console titles released this year - the sequel FFX-2, plus Final Fantasy XII. If the preview disc does show up, it would certainly add weight to that suggestion and FF fans will be doing backflips, no doubt.

It's certainly not unheard of for Square to do such a thing. A playable preview disc of FFVIII was packaged with Brave Fencer Musashi when it was released.

Hopen dat FFXII een mooi keerpunt in de serie wordt geen herhaling ,artwork ziet er iig top uit.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 3 januari 2003 @ 13:34:46 #56
37510 Jenova
Was I Created This Way Too?
pi_7684007
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 12:56 schreef Mastermaus het volgende:
hmmz 2 treats in 1 jaar
ik heb ook nog een game gevonden, niet echt direct FF maar tgaat over chocobo's, ik weet niet wat ik er van moet denken maar hier's de link
http://www.squaresoft.com/web/games/CD2/
Sig jatter!
[i]"Because you are...a puppet." [br]"Only to be reborn as a 'God' to rule over every soul. Behold that mural. The Ultimate Destructive Magic...Meteor."[/i]
  vrijdag 3 januari 2003 @ 20:13:53 #57
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_7691658
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:46 schreef Chocobo het volgende:

Dus ik krijg op mn PS2 een voorstukje te zien van een GC game.
Of zou het beteken dat FFX-2 ook zou uitkomen op de GC of dat FF12 ook zou uitkomen op de PS2
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:32:32 #58
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7693205
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:13 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Dus ik krijg op mn PS2 een voorstukje te zien van een GC game.
Of zou het beteken dat FFX-2 ook zou uitkomen op de GC of dat FF12 ook zou uitkomen op de PS2

?

Nee,...dat betekent dat je als FFX-2 (PS2) in maart uitkomt in Japan er een FFXII (PS2) demo bij kan zitten. FF Crystal Chronicles is voor de Cube !

pi_7696204
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 13:34 schreef Jenova het volgende:

[..]

Sig jatter!

hehe niet helemaal, jou quote komt van Jenova (battle in het schip), mijnes alleen van Sephiroth (in Shinra Mansion alsk me niet vergis)

maar ik had em niet van jou, ik zat dat ene verhaaltje weer te lezen, paar posts terug en daar moest ik weer aan denken

anyhoo voorlopig wordt t nog ff w88 voordat de volgende deel uitkomt
wordt ff11 ook in nederland/europa gereleased eigenlijk?

pi_7696399
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:47 schreef Mastermaus het volgende:

[..]

hehe niet helemaal, jou quote komt van Jenova (battle in het schip), mijnes alleen van Sephiroth (in Shinra Mansion alsk me niet vergis)

maar ik had em niet van jou, ik zat dat ene verhaaltje weer te lezen, paar posts terug en daar moest ik weer aan denken

[Jenova]
Al mijn quotes komen van Sephiroth ,en het was maar een grapje
α & Ω
  zaterdag 4 januari 2003 @ 00:11:17 #61
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7696889
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:47 schreef Mastermaus het volgende:

Zal vast wel maar pas in 2004 geloof ik. Mij boeit het niks want ik ben principieel tegen een online Final Fantasy.
pi_7708574
Staff wise, Square have named Jun Akiyama (worked on FFVII) as the production supervisor and Akihiko Yoshida will head up the character design and 3D map. Seeing as Yoshida had the same role on Final Fantasy Tactics and Vagrant Story, we might expect a more cutesy approach like FFIX, rather than the more westernised realism of FFX. Lastly, Hideo Minaba is the art director - he's worked on FF Tactics and FFIX, which appears to support our previous point.
α & Ω
pi_7708604
lijkt me opzich wel grappig om een paar keer te spelen maar het gaat wel heel snel vervelen denk k, en sowieso het feit dat je ervoor moet betalen

en dat van die sig, was toch van Jenova (user) tegenover mij?

pi_7708635
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:24 schreef Mastermaus het volgende:
lijkt me opzich wel grappig om een paar keer te spelen maar het gaat wel heel snel vervelen denk k, en sowieso het feit dat je ervoor moet betalen

en dat van die sig, was toch van Jenova (user) tegenover mij?

Jenova is een kloon van mij
α & Ω
pi_7715908
ahaa ik dacht al zoiets, als er nou nog iemand die als username Sephiroth zou rondzwerven zou je met em aan stok krygen
[FF inside joke ]
  zondag 5 januari 2003 @ 13:35:28 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7718168
Ik snak echt naar meer FFXII info. Die art poster zag er gewoon te goed uit. Ben zo benieuwd !
pi_7723462
hehe ik ben ook maar weer aan FFX begonnen, kben nah bij de 2e tempel (kilika) wat me nou echt goed opvalt na het spelen van kingdom hearts is dat de nasynchronisatie echt behoorlijk slecht is en ik mis ook wel de materia van ff7, khoop dat ff12 wat beter is dan dit

aan die poster van ff12 te zien zal het denk k zo'n sfeer als ff9 zijn, geen high tech poop als 7 en 8 ik wens ze veel succes om weer een goeie verhaal / game te maken

maandag 6 januari 2003 @ 14:44:18 #68
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7737755
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:57 schreef Mastermaus het volgende:
hehe ik ben ook maar weer aan FFX begonnen, kben nah bij de 2e tempel (kilika) wat me nou echt goed opvalt na het spelen van kingdom hearts is dat de nasynchronisatie echt behoorlijk slecht is en ik mis ook wel de materia van ff7, khoop dat ff12 wat beter is dan dit

aan die poster van ff12 te zien zal het denk k zo'n sfeer als ff9 zijn, geen high tech poop als 7 en 8 ik wens ze veel succes om weer een goeie verhaal / game te maken

Synch is idd moeilijk, maar vergis je niet. Hier zit wel wat meer text in als in KH. Tevens is het niet makkelijk om een tussenweg in graphics te vinden om zowel het prettig voor Japanners en US/PAL gamers te maken.

FF9 sfeer zei je? Mmmm,..dan denk ik iets heel anders We zullen moeten wachten tot de eerste screens !

pi_7738102
Vind het eigenlijk op geen eentje lijken!
En dat is goed nieuws!
α & Ω
pi_7744798
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Synch ....

FF9 sfeer zei je? Mmmm,..dan denk ik iets heel anders We zullen moeten wachten tot de eerste screens !

wat is synch? die kenk nog nie geloof ik

en met ff9 sfeer bedoelde ik natuurlijk de dingen als ridders en prinsessen, veel bossen en lekker warme knusse houten geboutjes, boerenknullen dat soort dingen, echt RPG-standaard dus eigenlijk

maandag 6 januari 2003 @ 19:47:45 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7744964
Is dat echt zo? Is FF9 zo authentiek

*sparen gaat voor PS2

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 6 januari 2003 @ 23:22:57 #72
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7750088
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:40 schreef Mastermaus het volgende:

[..]

wat is synch? die kenk nog nie geloof ik

en met ff9 sfeer bedoelde ik natuurlijk de dingen als ridders en prinsessen, veel bossen en lekker warme knusse houten geboutjes, boerenknullen dat soort dingen, echt RPG-standaard dus eigenlijk

Met synch bedoelde ik voice-overs die synchroon lopen met graphics.... Waar jij het over had!
pi_7756478
** Breaking News **
In a radio interview with JLWK Final Fantasy's spiritual father Hironobu Sakaguchi stated some interesting facts about the upcoming Final Fantasy X-2 and Final Fantasy XII:

Sakaguchi said he needs more time, more time to develop the completion of Final Fantasy XII. The only way to buy this time and still keep the company's revenue rolling, is the idea of a sequel to his most successful of all Final Fantasy series, FFX. While this idea was forming, many many fan requests for a sequel started to arrive at Square, thus, the origin of FFX-2. So then, what about FFXII we asked?

quote:

Sakaguchi:
To put it into perspective, Final Fantasy XII is a giant mammoth beast. Could probably be the biggest game in the history of video games. Both game-play available, Online and Offline features for the 76% of the franchise's offline players.

Nobuo Uematsu is not working on FFX-2, rumors are that he is retiring after Final Fantasy Tactics, what can you say about this?
quote:
Sakaguchi:
Nobou Uematsu is a force not to be medled with. You just don't take him off a major Final Fantasy episode. Sakaguchi and Uematsu make or break the series. They are the pinnacles behind the success of the franchise. One could see why Uematsu is not involved in FF X-2 now. His major task, besides his involvement in FF Tactics Advance, is actually Final Fantasy XII.

So you see, That is why FFX-2 was created. Overall, I think FFXII Is going to be BIG. Real big.
α & Ω
pi_7756565
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik snak echt naar meer FFXII info. Die art poster zag er gewoon te goed uit. Ben zo benieuwd !
Alsje (zie boven)
α & Ω
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:41:42 #75
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7757314
OMG wat een goed nieuws. FFXII een gigantisch groot spel....ik hoop alleen dat ze zich niet teveel richten op het online gebeuren. Ik vind dat een spel als FF offline moet blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')