quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:17 schreef Jenova het volgende:
Jenova idd
Damn ,Yuna
De nieuwe trailer(zie pics) is trouwens de downen op www.ruliweb.com ,site is wel koreaans dus het is spitten.
quote:OMG
Op zaterdag 28 december 2002 19:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]Damn ,Yuna
De nieuwe trailer(zie pics) is trouwens de downen op www.ruliweb.com ,site is wel koreaans dus het is spitten.
FFX-2 ...............................
leuke truck om geld bij elkaar te sprokkelen:
je mastered ALL materia verkopen
en telkens ethers dupliceren mbv de W-Item trick en verkopen wel goed voor zo'n bijna 75000 gill
ps...
die choco races zijn best saai met prefect geupgrade wonderfull / black choco's, je komt altijd als eerste aan en je moet een half uur op de rest van de racers w88
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 28-12-2002 22:22]
quote:Stop eens even met die fantastische FFVII verhalen. Dat brengt schitterende herinneringen naar boven. Krijg drang om mijn FFVII in mijn ps2 te douwen !
Op zaterdag 28 december 2002 22:00 schreef Mastermaus het volgende:
hehe we vergeven het je hoor, deze keer
ik ben nu trouwens bezig met een gouwe chocobo te kweken, wat een K:OT werk is dat zeg ik moe gelukkig nou alleen nog de wonderfull chocobo en de black chocobo naar class S racen (kheb hun stats gemaxt dus no prob...) en tijdje w88 totdat de black choco volwassen genoeg is om te matenleuke truck om geld bij elkaar te sprokkelen:
je mastered ALL materia verkopen
en telkens ethers dupliceren mbv de W-Item trick en verkopen wel goed voor zo'n bijna 75000 gill
quote:Kheb er ook zin in
Op zaterdag 28 december 2002 21:19 schreef Chocobo het volgende:
Hier is de link, maar veel succes met downen aangezien het MEGAdruk is en je er niet makkelijk doorheen komt.http://211.216.52.167:8080/ff10-2/ffx201.mpg
quote:Doe het dan ook!
Op zaterdag 28 december 2002 22:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Stop eens even met die fantastische FFVII verhalen. Dat brengt schitterende herinneringen naar boven. Krijg drang om mijn FFVII in mijn ps2 te douwen !
quote:Whoehahahaha,..wat fantastisch !
Op zaterdag 28 december 2002 22:49 schreef Ker_Plunk het volgende:Doe het dan ook!
![]()
Ben nu bij Nibelheim ... maar durf er niet in
quote:Heb FFX al uitgespeeld volgens de officele guide ,hoef alleen die secrets nog te doen ...maar die sucken
Op zaterdag 28 december 2002 23:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahahaha,..wat fantastisch !
Tja,...misschien dat ik ipv FFX idd maar eens FFVII ga doen ! Wat jij ?
quote:Er zit een Final leek in het Kingdom Hearts topic. Heeft een opmerking die je niet zo snel vergeet
Op zaterdag 28 december 2002 23:14 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Heb FFX al uitgespeeld volgens de officele guide ,hoef alleen die secrets nog te doen ...maar die sucken
Chocobo race
Ben wel benieuwd hoe de ultimate weapon's eruit zien.
Filmpje van FFX-2 ruled btw
quote:
Op maandag 30 december 2002 22:25 schreef Mastermaus het volgende:
true... true...
iig iedereen een gelukkige jaarwisseling en voorzichtig met Firaja
quote:* X.T.C kent alleen fira
Op dinsdag 31 december 2002 13:22 schreef Mastermaus het volgende:
iig iedereen een gelukkige jaarwisseling en voorzichtig met Firaja
quote:ik heb fire, fira, firaga en firaja gezien in FFX (nouja eigenlijk met thunder) een dark-summon castte die deed 999999 damage (bizar!)
Op dinsdag 31 december 2002 15:33 schreef X.T.C het volgende:[..]
* X.T.C kent alleen fira
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |