abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7982575
ik weet nog iets leuks voor IX, op een gegeven moment zit je met Steiner en Marcus (of een van die andere Tantalus gasten) gevangen in zo'n kooi, als je daaruit breekt komen allemaal van die soldaten op je af rennen, daar ken je Steiner echt heel goed laten levellen:
equip de bloodsword, dat zwaard doet damage bij het slachtoffer maar er komt een evengrote hoeveelheid hp bij jou bij, zo kan je je psx de hele nacht aan laten staan (met een turbo controller die telkens op B drukt) en als je de volgende dag wakker wordt heeft steiner zomaar ff zo'n 30-40 leveltjes erbij

koel he!

zondag 19 januari 2003 @ 10:35:46 #252
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7983492
quote:
Op zondag 19 januari 2003 03:18 schreef Mastermaus het volgende:
ik weet nog iets leuks voor IX, op een gegeven moment zit je met Steiner en Marcus (of een van die andere Tantalus gasten) gevangen in zo'n kooi, als je daaruit breekt komen allemaal van die soldaten op je af rennen, daar ken je Steiner echt heel goed laten levellen:
equip de bloodsword, dat zwaard doet damage bij het slachtoffer maar er komt een evengrote hoeveelheid hp bij jou bij, zo kan je je psx de hele nacht aan laten staan (met een turbo controller die telkens op B drukt) en als je de volgende dag wakker wordt heeft steiner zomaar ff zo'n 30-40 leveltjes erbij

koel he!

Whoehahahahaha,...maar das wel minder voor de rest van het spel. Alhoewel je soms wel Steiner een aantal uur moet missen. Hij verdwijnt even dus een paar extra levels kan geen kwaad.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_8063889
Al die stomme sidequest in FFX!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 23 januari 2003 @ 12:15:24 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8064667
SideQuests heersen, ongeacht welk spel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8065045
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
SideQuests heersen, ongeacht welk spel
hehehe.... nou ik ben compleet de draad kwijt met FFX.. kweenie meer wak moet doen enso En in die sidequests gaat zoveel tijd zitten en die zijn ook nie leuk om te doen..
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 23 januari 2003 @ 14:36:56 #256
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_8067246
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 12:39 schreef Hakkert het volgende:

[..]

hehehe.... nou ik ben compleet de draad kwijt met FFX.. kweenie meer wak moet doen enso En in die sidequests gaat zoveel tijd zitten en die zijn ook nie leuk om te doen..

Zeg maar eens waar je niet meer verder komt.
  donderdag 23 januari 2003 @ 15:06:49 #257
40495 sickah
Shit happens
pi_8067810
ik snapte er in het begin ook niet veel van, sphere grid ??? aeon's enzo, maar nu zit ik bij de Macalanie tempel (die machina tempel) heb alles door, ga denk maar eens opnieuw beginnen

ik in een gevecht op L1 drukken ... hee wat is dat nou ??
kool je kan ventjes wisselen tijdens een gevecht en dan zit je al bij die chocobo eater

No bees were killed in the posting of this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')