koel he!
quote:Whoehahahahaha,...maar das wel minder voor de rest van het spel. Alhoewel je soms wel Steiner een aantal uur moet missen. Hij verdwijnt even dus een paar extra levels kan geen kwaad.
Op zondag 19 januari 2003 03:18 schreef Mastermaus het volgende:
ik weet nog iets leuks voor IX, op een gegeven moment zit je met Steiner en Marcus (of een van die andere Tantalus gasten) gevangen in zo'n kooi, als je daaruit breekt komen allemaal van die soldaten op je af rennen, daar ken je Steiner echt heel goed laten levellen:
equip de bloodsword, dat zwaard doet damage bij het slachtoffer maar er komt een evengrote hoeveelheid hp bij jou bij, zo kan je je psx de hele nacht aan laten staan (met een turbo controller die telkens op B drukt) en als je de volgende dag wakker wordt heeft steiner zomaar ff zo'n 30-40 leveltjes erbijkoel he!
quote:hehehe.... nou ik ben compleet de draad kwijt met FFX.. kweenie meer wak moet doen enso
Op donderdag 23 januari 2003 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
SideQuests heersen, ongeacht welk spel
quote:Zeg maar eens waar je niet meer verder komt.
Op donderdag 23 januari 2003 12:39 schreef Hakkert het volgende:[..]
hehehe.... nou ik ben compleet de draad kwijt met FFX.. kweenie meer wak moet doen enso
En in die sidequests gaat zoveel tijd zitten en die zijn ook nie leuk om te doen..
ik in een gevecht op L1 drukken ... hee wat is dat nou ??
kool je kan ventjes wisselen tijdens een gevecht en dan zit je al bij die chocobo eater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |