quote:Dan raad ik je aan om iets tactieser te zijn.
Op donderdag 16 januari 2003 20:23 schreef Ixnay het volgende:
Tsss. met materia zit je heletijd met die bolletjes te klungelen.
Bij de vorige delen kun je tijdens een gevecht ook niet van character of wapen veranderen. Dus als je per ongeluk het verkeerde wapen of het verkeerde character hebt gekozen, ben je een half uur bezig met een gevecht.
quote:Ga nou maar spelen
Op donderdag 16 januari 2003 20:25 schreef Ixnay het volgende:
Ja, ik had er geen last van, maar er zijn ook minder tactische mensen, en die willen ook FF spelen.
met ff7 kan je zelfs poppetjes creeren die echt onoverwinnelijk zijn
4x cut met 9999 damage
alleen ff8 ken dr overheen eigenlijk, daar had ik DEATH aan status attack gekoppeld en dan aan de hele party dus
Zell -> ATTACK -> instant death! (werkte helaas niet op alle monsters en helemaal niet op de bazen)
quote:Materia is imo beste system ,echt zo flexibel.
Op vrijdag 17 januari 2003 23:58 schreef Mastermaus het volgende:
als je in ff10 niet voorbij een bepaalde monster/gebied/baas komt dan was de ENIGE oplossing: levellen (nouja levellen, dat bestaat daar nie eens meer) met ff7 kon je tenminste nog een beetje met je materia klotenmet ff7 kan je zelfs poppetjes creeren die echt onoverwinnelijk zijn
4x cut met 9999 damagealleen ff8 ken dr overheen eigenlijk, daar had ik DEATH aan status attack gekoppeld en dan aan de hele party dus
Zell -> ATTACK -> instant death!(werkte helaas niet op alle monsters en helemaal niet op de bazen)
quote:Whoehahahaha,...je hoeft ons niet te vertellen hoe FFX in elkaar zit vriend, maar ben het wel eens met mastermaus en Ker ! FFVII bood gewoon ontzettend veel opties en mogelijkheden. Ga nou maar FFX spelen en have fun !
Op zaterdag 18 januari 2003 01:08 schreef Ixnay het volgende:
Bij FFX kun je ook eigenschappen aan bepaalde wapens of armor toevoegen. ipv materia, meer dan alleen die Sphere Grid.
En als je ver bent kun je met Auron ook in 1 klap je enemies verslaan. Net zoals dat met Zell ging.
Trouwens,....ik las net een stukje over FFVIII. Dat blijft toch ook een cool spel hoor. Ik vind zelf IX juist de minste !
Zoals het hoort eigenlijk?
quote:Whoehahahaha,..en dat maakt een echte RPG ? Maar het klopt wel. IX is echt nostalgisch met draken, kastelen, tovenaars, heksen, trollen etc. etc.... waanzinnig cool en mag je niet missen !
Op zaterdag 18 januari 2003 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoor juist dat 9 er eentje is zoals een echte RPG, met tovenaars en elfjes?Zoals het hoort eigenlijk?
Ehhhhhhhh,...begrijp ik hieruit dat je het spel niet kent.
*Mouw oprolt*
HELP ROY AAN EEN PS2 !
En ja, een RPG met eljes en draken vind ik pas ECHT stoer, net als FF legend voor de GB.
Ik mis echt teveel FF op deze manier
quote:Je,.......je,....hebt X dus ook nog niet.........ge..speeld..
Op zaterdag 18 januari 2003 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet dat 9 psx is... maar think about X, XI, XII en X-2Ik mis echt teveel FF op deze manier
PATS
Ik kan er ok nix aan doen dat square wegging bij Nintendo
Toen had ik geen reden meer om de N64 te kopen, FF7 kwam immers ook op de PC. En 8, dus ik dacht ''Yeah, maakt nix uit dat ik geen PSX heb''
Maar toen kwam IX niet naar de PC en kwam de PS2 uit... En werd de Gamecube aangekondigd... Ikke denken en denken...
En een gamecube gekocht...
En nu brengt square allemaal re-releases van ouwe Final Fantasies... en nu word ik verdrietig.
Ik heb trouwens geen spijt van mijn Cube, I love it!!
En FF:CC komt eraan!!
Maar ik weet wel zeker dat jij, Choco, de FF's van de GB niet kent
quote:Hoe bedoel je de FF's van de GB? Je bedoeld Mystic Quest enzo? En natuurlijk heb je geen spijt van je Cube.....die heerst,..helemaal met MP en Zelda die straks komen. PS,...moet ik SFA nou kopen of niet? Is dat wat ?
Op zaterdag 18 januari 2003 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik kan er ok nix aan doen dat square wegging bij Nintendo
Toen had ik geen reden meer om de N64 te kopen, FF7 kwam immers ook op de PC. En 8, dus ik dacht ''Yeah, maakt nix uit dat ik geen PSX heb''
Maar toen kwam IX niet naar de PC en kwam de PS2 uit... En werd de Gamecube aangekondigd... Ikke denken en denken...
En een gamecube gekocht...En nu brengt square allemaal re-releases van ouwe Final Fantasies... en nu word ik verdrietig.
Ik heb trouwens geen spijt van mijn Cube, I love it!!
En FF:CC komt eraan!!
Maar ik weet wel zeker dat jij, Choco, de FF's van de GB niet kent
(ff offtopic)
Waar vooral 2 geniaal van is. Deze zijn ook gewoon turnbased zoals een echte FF.
Plaatjes:
enne over SFA... ik weet niet eerlijk gezegd... schijnt nogal een verzamel spel te zijn...
Get 2 rocks to open te door, get 5 stars to jump over the cliff, get a woman to to please... etc
quote:Je hebt gelijk,...die heb ik niet veel gespeeld !
Op zaterdag 18 januari 2003 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy legend 1 t/m 3Waar vooral 2 geniaal van is. Deze zijn ook gewoon turnbased zoals een echte FF.
Plaatje:
HELD !
quote:Als ik jou was dan zou ik een PS2 kopen en FFX gaan spelen. Das ook echt iets wat je niet mag missen !
Op zaterdag 18 januari 2003 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is gewoon de FF serie voor de GB.
quote:Bedankt,...denk ik.... !
Op zaterdag 18 januari 2003 20:43 schreef Mastermaus het volgende:[..]
whaha lauwe sig gijs aka choco
quote:maar dat wisselen met characters ook
Op donderdag 16 januari 2003 19:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Battlesystem beter ?
Nope,.......Materia ruled !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |