SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Welke info?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dag Jur
de garoeten ..
thnxs voor de info
Ene Lauraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Ze hebben de sleutel wel. Fay liep er gister nog meequote:Op maandag 28 mei 2018 18:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
waarom zeggen ze dat?zouden ze er inderdaad niet meer in mogen vanwege camera`s? of ?
Er is toch een vijvert?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tot er geen water is , en besjes met ratenzeik te eten
de ratten zijn al vlakbijquote:Op maandag 28 mei 2018 18:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tot er geen water is , en besjes met ratenzeik te eten
Ze bergen hun banner daar in op dus de sleutel hebben ze zeker en mogen er nog in.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze hebben de sleutel wel. Fay liep er gister nog mee
quote:Op maandag 28 mei 2018 18:25 schreef snetje het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Ivan de eerste 2 maanden wel wil meemaken in Utopia 2...
Okayquote:Op maandag 28 mei 2018 18:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
quote:
0s.gif
Op maandag 28 mei 2018 18:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waarom zeggen ze dat?zouden ze er inderdaad niet meer in mogen vanwege camera`s? of ?
Ik denk of...........
de bedoeling was dat iemand het even ging aanvullen
Jammer voor hem, wij niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:25 schreef snetje het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Ivan de eerste 2 maanden wel wil meemaken in Utopia 2...
He Mazaruquote:Op maandag 28 mei 2018 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het begin van deze Utopia was ook best leuk vond ik tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |