SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Heeft ie een pistool bij zich?quote:
Weet je wat een beer vol met geld weegtquote:
Niet verwacht...wel gehooptquote:
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:08 schreef pollewop77 het volgende:
28,9% voor Mehmet
Ben wel benieuwd naar de rest
Ik ook. Hoop op Ivan.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:08 schreef pollewop77 het volgende:
28,9% voor Mehmet
Ben wel benieuwd naar de rest
Zolang die wijven het maar niet krijgen vind ik alles bestquote:Op maandag 28 mei 2018 12:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, zijn goede doelen act is gelukt..
Stom volk
Ja zo is datquote:Op maandag 28 mei 2018 12:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zolang die wijven het maar niet krijgen vind ik alles best
En Bas niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zolang die wijven het maar niet krijgen vind ik alles best
Geeft het toch een officieel tintje.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die notaris staat er ook voor de show bij
Slaat helemaal nergens op.
Ik denk 10% voor Fay of zoquote:Op maandag 28 mei 2018 12:09 schreef pullup het volgende:
28.9 % kan nooit een enorme overwinning zijn geweest want ze zijn nog maar met zijn vijven en Demi krijgt waarschijnlijk bijna niets.
Struisz tochquote:Op maandag 28 mei 2018 12:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Volkert gaat weer
klusje media park
Bas ook meteen. De tweeling nog nietquote:Op maandag 28 mei 2018 12:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Alleen Ivan heeft Mehmet gefeliciteerd? Of heb ik wat gemist?
Nee hoor Bas ook.oh en de rest nu ook.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Alleen Ivan heeft Mehmet gefeliciteerd? Of heb ik wat gemist?
Nietlang de waterlanders zullen al wel weer aanstaanquote:Op maandag 28 mei 2018 12:10 schreef espri het volgende:
En hoelang duurt het voor de twins gaan janken en roepen dat het niet eeeerrrrlijkkkkk is?
Dan is er nog 90 % te verdelen, Demi vrijwel niks dus dan zitten de mannen allemaal in de buurt van de 30 %quote:
Kut, ik was te laat maar blij met die nieuwsquote:Op maandag 28 mei 2018 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
De stemmen van de paspoorthouders gaan naar......
.....
.....
Mehmet
Of allebeiquote:Op maandag 28 mei 2018 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ivan is blij voor Mehmet of blij dat de Twin's hem niet krijgen
Topquote:
Nee pikte het wel goed opquote:Op maandag 28 mei 2018 12:13 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, ze reageerde niet raar toen ze het hoorden....
Vooral dat tweede.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft Ivan net op geschreven en als je naar boven scrolt zie je dat Zeyina het ook gepost heeftquote:Op maandag 28 mei 2018 12:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jammer dat we niet te horen krijgen hoeveel stemmen iedereen heeft.![]()
En dan met name hoe weinig de twins hebben.
Dat niet nee, maar de teleurstelling zal best groot zijn na alle moeite. Het is een flinke domper voor de tweeling.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:13 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, ze reageerde niet raar toen ze het hoorden....
Nee, ik bedoel de stemmen van de paspoorthouders. Qua percentage. Nu weten we alleen dat mehmet het meeste heeft gekregen.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft Ivan net op geschreven en als je naar boven scrolt zie je dat Zeyina het ook gepost heeft
nu moet hij nog zieliger wordenquote:
Denk dat er ook op Demi is gestemd hoor, ze hebben het zelf bedacht dat er alleen op Fay gestemd moest wordenquote:Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Yaksa het volgende:
Als Mehmet met 28,9 % heeft gewonnen dan blijft er dus 71,1 % over wat verdeeld moet worden over Bas, Fay en Ivan. Dat is gemiddeld 23,7 %. Uitslag lag dus dicht bij elkaar waarschijnlijk. Of de Febo heeft weer zitten kloten. Maar dat zullen we nooit weten.
En demi, zijn echt wel mensen die op haar stemmenquote:Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Yaksa het volgende:
Als Mehmet met 28,9 % heeft gewonnen dan blijft er dus 71,1 % over wat verdeeld moet worden over Bas, Fay en Ivan. Dat is gemiddeld 23,7 %. Uitslag lag dus dicht bij elkaar waarschijnlijk. Of de Febo heeft weer zitten kloten. Maar dat zullen we nooit weten.
En dat besef komt in 3, 2,1.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:15 schreef rowan634 het volgende:
Lord de twins hebben vrijwel geen kans meer![]()
Ze gaan ze echt niet alle drie nog voorbijquote:Op maandag 28 mei 2018 12:15 schreef rowan634 het volgende:
Meer dan de rest en dat gaat nimmer lukken voor woensdag 10.00 uur...quote:Op maandag 28 mei 2018 12:15 schreef DKUp het volgende:
Oh ze gaan kijken hoeveel stemmen ze nodig hebben
Het zijn 100 stemmen totaal dan toch? als 5 stemmen 5% isquote:Op maandag 28 mei 2018 12:15 schreef rowan634 het volgende:
Wat een goede dagquote:Op maandag 28 mei 2018 12:15 schreef rowan634 het volgende:
tuurlijk boeit ivan het , waarom denk je dat hij terug gekomen is , voor jan l..quote:Op maandag 28 mei 2018 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ivan klinkt nog steeds blij die boeit het echt weinig de overwinning
ja maar het lijkt me niet dat fay zoveel zal uitschieten met publieksstemmenquote:Op maandag 28 mei 2018 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het zijn 100 stemmen totaal dan toch? als 5 stemmen 5% is
Geloof dat hij dat wel zei hoeveelquote:Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de stemmen van de paspoorthouders. Qua percentage. Nu weten we alleen dat mehmet het meeste heeft gekregen.
Stemde en hoopte Ivan. Voor nu vind ik alles beter dan de tweeling of Bas. En ik meende bij Ivan ook opluchting te zien: deze stemmen gaan niet naar de twins.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb Ivan gestemd, maar hoopte op Mehmet dus dat is gelukt. Top!
Jij bent nu voor de twins?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Yaksa het volgende:
Allebei denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Had campagne gemaakt voor Demi dombo's ..die heeft er 9 ...quote:
Als ze zoveel stemmen had gehad als dat ze jankte had ze gewonnenquote:Op maandag 28 mei 2018 12:16 schreef pullup het volgende:
Ze moeten gewoon nog wat harder janken.
Helpt vast
O jawel die slechtheid van jullie is door iedereen gezien en gewaardeerd met 0 stemmen!quote:Op maandag 28 mei 2018 12:16 schreef pollewop77 het volgende:
We hebben een hele goede campagne zegt Fay
We doen er zoveel voor he, wordt dat dan niet gezien?
Je bent gewoon een verwend kutwijf Fay, dat is het
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze gaan nog naakt rondlopen straks uit wanhoop
Wat een onzin. Die verdenking is nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
De publieksstemmen voor Mehmet.
Lekker geloofwaardig, tenzij het stemmen was voorbehouden aan de bewoners van Paviljoen 3 en de Kessler Stichting. Naar de integriteit van die notaris mag nodig een audit worden gedaan.
Mehmet en Ivan hadden beide zoiets van :"what the f**"quote:Op maandag 28 mei 2018 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij was oprecht blijsiert hem wel weer
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Laat mij je tieten zien, dan geeft ik je misschien heeeellllll misschien een stem bitch.........
je gaat rennenquote:Op maandag 28 mei 2018 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Laat mij je tieten zien, dan geeft ik je misschien heeeellllll misschien een stem bitch.........
Alleen maar dat?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
De publieksstemmen voor Mehmet.
Lekker geloofwaardig, tenzij het stemmen was voorbehouden aan de bewoners van Paviljoen 3 en de Kessler Stichting. Naar de integriteit van die notaris mag nodig een audit worden gedaan.
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:20 schreef snetje het volgende:
Toen ze nog dachten dat ze het gingen winnen.....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook het shot na de uitslag?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:20 schreef snetje het volgende:
Toen ze nog dachten dat ze het gingen winnen.....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Grote faalhaas zit er continu naast.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:21 schreef Silves het volgende:
hahaha ja die Chip toch, heeft het alweer fout..
Ze zeggen nog net niet dat ze het hem niet gunnen.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:21 schreef pollewop77 het volgende:
Chipp, chipp, chipp
Ze hadden niet verwacht dat Mehmet ze zou krijgen.
Dat mag niet is strafbaar kinderen naakt op tv.😀quote:Op maandag 28 mei 2018 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze gaan nog naakt rondlopen straks uit wanhoop
Jawelquote:Op maandag 28 mei 2018 12:22 schreef magnaal het volgende:
Zouden die meisjes nooit aan sport ofzo gedaan hebben?
Je moet toch je verlies kunnen nemen?
Ook niet eens Mehmet gefeliciteerd..Bah
Jawel ze hebben hem gefeliciteerdquote:Op maandag 28 mei 2018 12:22 schreef magnaal het volgende:
Zou kunnen. Die 5 aan Ivan of Bas geven maakt het minder spannend...quote:Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Yaksa het volgende:
Fay zei net ook, met elk spel, ook een bordspel, heb ik altijd gehad, ik wil gewoon winnen!quote:Op maandag 28 mei 2018 12:22 schreef magnaal het volgende:
Ivan opende de enveloppe.quote:
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:22 schreef magnaal het volgende:
vroeg ik me vanmorgen al afquote:Op maandag 28 mei 2018 12:22 schreef magnaal het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:23 schreef BelaRoffa het volgende:
En maar in de camera loeren. Apart op de flyer staat het debieltje heel de andere kant op te kijken🙈
Ze hebben hem wel gefeliciteerdquote:Op maandag 28 mei 2018 12:22 schreef magnaal het volgende:
Die blikken zijn voor onsquote:Op maandag 28 mei 2018 12:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
En maar gluren naar de camera, alsof de regie nu bang moet worden van ze![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja ze zijn in 5 weken van 7000 naar 161 euro gegaanquote:Op maandag 28 mei 2018 12:24 schreef pollewop77 het volgende:
We gaan verder met onze kleren inpakken
Daar hebben ze idd wel een week voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |