Ik ben stiekem heel benieuwd naar jullie afkomst.quote:Op maandag 28 mei 2018 09:42 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik had een tijdje terug een relatie met een vriendin , 3 maanden duurde het , ze is 21 jaar. Na 3 maanden nam ze uit het niets een relatie met een ander man.
Vreemde was dat ze wel met mij bevriend wou blijven en met mij seks had terwijl ze een relatie had met die nieuwe vriendje van haar. Ze gebruikte mij als een soort van side-boy , wanneer haar nieuwe relatie stuk loopt , dan heeft ze altijd mij nog met wie ze kan seksen en leuke dingen doen. En ook tijdens haar relatie ging ze dus eigenlijk vreemd met mij. We gingen minder vaak afspreken en ik mocht haar geen berichtjes meer sturen. Alleen zij mocht berichtjes sturen om af te spreken zodat die nieuwe vriendje van haar er niet achter zou komen.
Ze doet hard-to-get tegen die nieuwe vriendje. Ze wilt trouwen dus doet ze hard-to-get en doet alsof ze dus geen seks geeft , maar achter de rug om van die nieuwe vriendje van haar heeft ze dus wel seks met mij.
Ik persoonlijk vind het niet erg , ik zie geen toekomst met haar en seks , waarom ook niet?
Wat vinden jullie van deze situatie?
Ik balkan en zij noord Afrikaans. Bij hun cultuur die mannen willen vrouw die niet met jan en alleman loopt te seksen dus verwachten ze dat vrouwen hard to get moeten doen. En alleen dan zou je dus kunnen trouwen misschien want dan is ze blijkbaar goed en meer betrouwbaar. Alleen in dit geval loopt ze dus de boel flink op te lichten.quote:Op maandag 28 mei 2018 09:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben stiekem heel benieuwd naar jullie afkomst.
Goed dat je dit zei, wtf.quote:Op maandag 28 mei 2018 09:46 schreef alors het volgende:
Zie posthistory van TS voordat je serieus gaat reageren.
Wat is er dan? Als jij er oke mee bent, waarom maak je er dan een probleem van.quote:Op maandag 28 mei 2018 09:53 schreef Esbartaomerta het volgende:
En blijkbaar heeft ze veel vertrouwen in me , en dat ik daardoor de uitgekozen ben om als side-boy te werken.
Ik heb zelf vaak minstens 2 tot 4 vriendinnen. En ga ook naar de hoeren. Daarom vind ik het niet erg om als side-boy mijn taak te vervullen. Het is voor mij bijna een full-time job doordat ik met meerdere vrouwen tegelijk een relatie heb.
Ik heb hier zelf geen problemen over. Ze komt af en toe naar me huis waarna ik haar goed aanpak een uur tot 1.5 uur.quote:Op maandag 28 mei 2018 09:56 schreef Emisys het volgende:
[..]
Goed dat je dit zei, wtf.
[..]
Wat is er dan? Als jij er oke mee bent, waarom maak je er dan een probleem van.
Zelf vind ik deze dingen walgelijk.
Ok... prima toch?quote:Ik persoonlijk vind het niet erg ,
Als ik zeg dat je vrouwen niet moet vertrouwen , vind je dat dan een verkeerde uitspraak?quote:Op maandag 28 mei 2018 10:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Je bent een kech, je ex is een kech. Hoezo vraag je advies? Geen problemen toch
Er zullen ook wel 1 of 2 mannen zijn die vreemdgaan op deze aardbol.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:02 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je vrouwen niet moet vertrouwen , vind je dat dan een verkeerde uitspraak?
Alsof jij veel beter bent als een man en wel te vertrouwen bent.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:02 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je vrouwen niet moet vertrouwen , vind je dat dan een verkeerde uitspraak?
Dus er is nog hoop en er zijn wel goede vrouwen over op deze aardbol?quote:Op maandag 28 mei 2018 10:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er zullen ook wel 1 of 2 mannen zijn die vreemdgaan op deze aardbol.
Misschien zelfs 3.
Ook misschien wel 2 of 3.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:04 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop en er zijn wel goede vrouwen over op deze aardbol?
Ik ben ook niet serieus. Ik wil alleen chillen en meer niet. Geen trouw plannen. Die meid heeft wel trouwplannen en doet dus hard to get tegen haar nieuwe vriendje. Alleen achter zijn rug om loopt ze dus allemaal gekke dingen te doen.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof jij veel beter bent als een man en wel te vertrouwen bent.
Waarom wil je vrouwen vertrouwen? Wat is de toegevoegde waarde ervan?quote:Op maandag 28 mei 2018 10:07 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik vind het hierdoor erg moeilijk om vrouwen te kunnen vertrouwen.
Ja, oke. Ik ga hier niet verder op in want dit is echt... walgelijk en niet mijn ding.quote:Op maandag 28 mei 2018 09:59 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf geen problemen over. Ze komt af en toe naar me huis waarna ik haar goed aanpak een uur tot 1.5 uur.
Die vriendje van haar denkt ze is goede vrouwtje die niet zomaar seks geeft aan iedereen. Niets is minder waar.
quote:Op maandag 28 mei 2018 10:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Verveel je je weer dat je weer met allemaal van die verzonnen tyfustopics komt of wat?
Ja afknijpen wanneer je bijna komt. Dan kan je gewoon door.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:11 schreef SpecialK het volgende:
Even afgezien van de sletterij en het gesluip en geniep.
Anderhalf uur lang iemand verwennen... Respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |