bwaaah....ik wil niet meer wachten...
Ons hotel stond over de boulevard en we zaten echt direct aan het strand. Dat is opzich wel relaxt.. Het eten was er niet zo geweldig, maar we gingen gewoon voor / tuijdens het uitgaan nog even wat happen bij de BIG Ben Burger. We moesten alleen met een tunneltje naar de boulevard toe, want er loopt in Malgrat (en eigenlijk langs de hele costa brava) een spoorrails langs de boulevard.
Malgrat was niet zo duur vond ik. Naast de reis (een week met volpension en vliegreis voor 415 euro) kon je daar goedkoop drinken en ook (extra) eten. Het volgens mij hierboven ook al genoemde Waikiki is echt een zwaar relaxte tent.. We zijn er eigenlijk elke dag wel geweest.
Onze dagindeling was als volgt. Tegen een uurtje of 12 kwamen we ons bed uit en gingen we ff naar het strand. Daarna even douchen, ontbijten (lunchen) in het hotel, om vervolgens vast wat eten en drinken (cola, bier en chips) te gaan halen bij de supermercado.. Daarna gingen we lekker het strand op, of gingen we een beetje tafeltennissen. `S avonds aten we rond de klok van acht om daarna ff een douchje te pakken (die opmerkelijk goed waren in het hotel) Daarna was het tijd voor een stukje avondprogramma bij het hotel. (Jaja we hebben zelfs gebingo`t) Elke avond daar vast een biertje (of een paar) gepakt voor het schappelijke bedrag van 1,30. Het was ook wel leuk dat wij in een hotel zaten waar twee Nederlandse meiden stage liepen. Die moeten daar tot en met 12 oktober een beetje de kinderen vermaken, waren wel aardige figuren, en het volgens mij vonden zij het ook wel leuk dat er eens iets anders in het hotel was dan kleine kinderen en oudjes.. Enfin na het bingo`en, playbacken of kinderdisco`en in het hotel trokken we naar de Waikiki. Daar kun je voor 2,70 een biertje halen, voor 3 euro een cola`tje, en voor bedragen van 5 a 6 euro kun je daar allerhande mixjes halen.. Jullie zullen nu vast wel denken: jemig ik dacht dat hij zei dat het goedkoop was.. Nou dat is het ook, want het gaat om liters hier.. Het bier was St, Miguel, en de mixjes waren van imitatie passoa, immitatie malibu enzo, maar voor deze prijs smaakt het bijna altijd wel
. Tussen half twee en half drie trokken we dan in de richting van de DON JUAN. De Don Juan is de naast QK een van de twee discotheken in Malgrat / Santa Susana (deze twee dorpen zijn eigenlijk een geheel). Iemand die het had over Spaanse Patsers in de Don Juan... Hooguit Nederlandse patsers, en het was best een gezellige tent opzich.. Rond een uur of vier gingen we meestal wel weer naar het hotel om ff te maffen.
Veel andere tenten hebben we niet bezocht. We zijn heel even de Malibu in geweest, maar daar was het (nu nog) echt te rustig. Het zelfde geld voor de Carroussel (TMF-Cafe). De Asterix zijn we alleen de laatste dag naar toe geweest, en daar was de gemiddelde leeftijd echt 35 ofzo. Dus mijn aanrader blijft: 23.00 - 02.00 in de Waikiki, om daarna de avond vanaf 02.00 af te maken in de Don Juan. Volgend jaar gaan we wel in de QK kijken..
De rest van het verhaal komt nog wel, mijn zusje wil nu ff internetten.
quote:Ik ben vorig jaar naar Malgrat geweest en Hotel reymar zag er wel een beetje verot uit, sorry! Je kunt beter naar indalo park gaan, Mooi hotel voor weinig geld!!!
Op zondag 8 juni 2003 16:56 schreef MrPaul het volgende:
ik zit er vanaf 12 Juli 8 dagen.....
hotel Reymar...
bwaaah....ik wil niet meer wachten...
Laterz ex malgrat ganger!
Het is best leuk maar je moet er zeker geen 17 dagen heen. Te lang.
het is inderdaad zo dat vanaf 15 dagen malgrat te eentonig is, maar het is een prima uitvalbasis voor lloret, calella, blanes, barcelona ed
aanradertje dus..
-mocht je me eventueel zoeken in malgrat.. te herkennen aan ado shirt, of zwart shirt met 'guess who's back..
quote:Wij zaten in het één-na-laatste hotel ( in Sante Susanna dus). Het was echt vér naar het centrum. Er was daar wel een megagrote supermarkt, wel handig om wat te gaan kopen.
Op maandag 16 juni 2003 23:25 schreef Robino het volgende:
Je loopt er echt niet in 5 minuten doorheen hoor! Die boulevard is een paar kilometer lang. Maar dat is dan ook alles, achter de boulevard staan bijna geen gebouwen meerHet is best leuk maar je moet er zeker geen 17 dagen heen. Te lang.
heb er wel zin in!
we gaan ook stappen in loret blanes en barcelona dus dat zal wel lukke denk en aangezien het klote weer van nu (tilburg bewolkt en regen) en daar is het nu lekker rond de 30 graden en droog ![]()
effe vraagje 100¤ per dag eten en drinken zal wel genoeg zijn he voor een normale stapper?
quote:Daar kan je 20 liter sterke drank van kopen in Waikiki
Op donderdag 3 juli 2003 12:36 schreef djmattie het volgende:
effe vraagje 100¤ per dag eten en drinken zal wel genoeg zijn he voor een normale stapper?
quote:WHAHAHAHA is jordi mix cd's gaan verkopen!!
Op vrijdag 13 juni 2003 17:13 schreef Tomaz het volgende:
Als je in de Don Juan komt, doe DJ Jordi dan de groeten van me! En zeg maar dat ik nog wat cd's van hem heb liggen! Oh, aanrader, absoluut zijn mix cd's kopen! Alleen te koop in Don Juan zelf!
Wat een gek. Ik dacht dat ie er mee zou gaan stoppen. Ben er 2 jaar geleden geweest en raakte met hem aan de ouwehoer door zijn afgrijs voor R&B en de leuke reacties daarop. Maar hij vertelde mij dat ie er mee ging kappen en zich meer op ze vak ging storten (ICT'er). Blijbaar heeft don juan hem een leuke aanbieding gedaan ![]()
quote:Ja dat kan zeer tegen vallen. Maar ze kunnen ook goed eten klaar maken het schijnt een beetje van de kok af te hangen
Op zondag 2 februari 2003 14:04 schreef MrPaul het volgende:
15-7 ..8 dagen
Hotel Reymar..Iemand al eens in Reymar geweest toevallig?
k las al ergens dat t eten niet te kanen is daartja..*)
-edit-
Ohja als je er toch ben check dan even of Jimmy (de stuiterende bar keeper als hij loopt stuitert hij namelijk heel erg) nog bij Reymar werkt
nog paar dagies.....
lekker hoor.
entree QK 12¤ 4 drinks + club card (kun je heel de week gratis binnen)
8¤ 3 drinks in combinatie met clubcard (is goed koper want mix is 5¤)
1 consumtie is in te ruilen tegen t-shirt / string
entree Don Juan 9¤ 4 drinks + plus clubcard + Tshirt(2 mix 2 bier/fris)
7¤ 4 drinks in combinatie met clubcard (2 mix 2 bier/fris)
Indrinken bij:
Wakiki: 1 liter mix 4¤
TMF: 1 Liter mix 5¤ (is wel gezelliger)
Ik heb daar echt een leuke tijd gehad, Malgrat is idd klein maar wij gingen maar 10 dagen en met zon grote groep, dus eigenlijk maakt het dan niet uit waar je zit want dan heb je overal lol
.
We zijn eigenlijk iedere avond naar Don Guan gegaan, omdat die disco ook onder ons hotel zat
. Volgens mij kregen we toen nog gratis entree ook omdat we in dat hotel verbleven.
Ik zou er niet nog een keer heengaan denk ik, niet dat het niet leuk was, integendeel zelfs, maar ik heb het wel gezien daar denk ik. Probeer het over een paar jaar misschien wel weer een keertje
quote:eeh niet gezien? of wel
Op zondag 13 juli 2003 16:34 schreef Nouk het volgende:
Hee ik ben ook net gister terug gekomen uit Malgrat, zat in het appartement Thalassa, de schoonmaak is een beetje brak maar het is echt perfect gelegen. Heel erg mooi zwembad, meteen aan het strand en aan de boulevard. Wij gingen altijd eerst ff bij beachclub yellow zitten (veeel Hazes, Froger enz) daarna naar de Asterix, echt helemaal geweldig, en als laatste naar de QK (voor de stripactsEcht een topvakantie, met de trein zit je zo in Lloret, Calella of Barcelona!
zat in ook in Thalassa kamer 408 met 4 gasten met wat vaak iets te harde muziek!
ik ben 2 jaar in salou geweest 1 jaar blanes en dit jaar malgrat
B.T.W ik ben 20
Malgrat is voor de vakantie ganger die het simpel wil houden! niet te moeite wil doen voor het kiezen van een uitgaans plek want daar ben je snel achter.
Don Juan = personeel en portiers vriendelijk de muziek begint met r&B met club dan r&B met hard house en dan op het einde is het stampen ! ligt aan het publiek maar het is van stevige Bitte ein Beat tot classic Hardcore (thril seeker, always hardcore, like it loud en anders bekende echte hardcore nummer waarvan ik de naam neit weet)
leuke tent zorg wel dat je gepropt bent voor je binnen gaat scheelt je in het geld met de drank.
QuKa= personeel verschilt per bar de enne bar is goedkoper als de andere waarom? dat weet ik niet als je binnen komt rechts tegen de muur is volgens mijn de goedkooptste scheelt soms wel een euro. heb geen mot met de portier en doe er zeker niet lollig tegen je gaat er geheid aan en dat is niet met vrouwehandjes. denk aan zijn fooi (jah tis kut weet ik, geen discussie mogelijk van lul ik geef niks! dan ben je dom bezig je komt er gewoon niet meer in of je word er zwaar afgezet heb het zien gebeuren)
Muziek is heel goed. R&B en Hardhouse op vrijdag en zaterdag veel spanjaarden maar daar hoef je je echt niet aan te storen heb er geen last van gehad. muziek is dan wel iets te spaans maar niet slecht je verstaat er alleen niks van. Quka is wel beter als DON JUAN omdat ik van vrouwe kijken hou en dat kun je het beste doen op R&B muziek.
In de QuKa hangt sfeer wat in de Don Juan niet is.
Asteriks jah wat zullen we daar overzeggen. Lijpe hollandse Crew met een geflipte DJ die toch ietwa te vaak door de mic heen schreeuwt je moet er van houden maar ga er zeker effe heen misschien bevalt het wel.
TMF cafe de carousel is lekker gezellig zit cafe om in te drinken na de wel bekende balkon scene (je eigen gekochten drank op je balkon opdrinken) 5 euro 1 liter mix en je kunt meer bestellen dan alleen de mixen op je kaartje gewoon vragen en je krijgt het muziek is oke komt van TMF banden af dus wat je hoort zie je ook op de beamer schermen. wel leukveel mensen zitten buiten dus het is ook een leuke verzammel en of ontmoetings plaats.
Wakiki is gewoon een stinkend zweet hol met iets wa te zatten mensen ik ging het gewoon niet proberen kijk zelf maar wat je er van vind.
B-side club. jah pas de laaste dag dat we er waren was het open niet druk toen wij er waren maar heeft wel potentie tot een goeie tent gaat wel een beetje de profesionele kant op beetje NOW&WOW sfeer met club/progressive/hardstyle elke weekend bekende DJ's
tomcraft/joykitikontic en nog een paar BOB Sargat ofzo
de lay out van malgrat
QK---------------------Astriks---Wakiki---------TMF-B-side-----------------Donjuan
de tijd van QK naar DOn Juan is 10 min lopen ofzo de - is de straat alles zit gewoon in 1 lange straat dus dat is wel cool overdat zitten er eet tentjes tussen en de shopings zaken
wil je wat weten vraag het maar malgrat is zeker wel de moeite waard om heen te gaan je zal je er echt niet vervelen met salou is het gewoon niet te vergelijken dus dat doen we dan ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door djmattie op 14-07-2003 03:05]
Wij zaten in appartement Bellamar en voor mensen die daar deze zomer nog heengaan, pas op want ze proberen je te naaien met de borg. Je betaalt 65 euro en op de dag dat je weggaat, gaat dat vrouwtje alles nakijken. Eerst steeds zeuren over de lakens waar niks mis mee was, terwijl de schoonmaakster in de keuken stond. Opeens loopt het vrouwtje naar de keuken, trekt een lade open en ziet dat er een mes ontbreekt. Wij weten zeker dat we er zes hadden en dat die schoonmaakster het eruit heeft gehaald, maar bewijs dat maar eens. Kostte uiteindlijk 2,50 euro voor zo'n stom bot mes. Hoorde van andere mensen dat ze op dezelfde manier genaaid waren.
quote:Oh ja, dat schreeuwende mens. Als je 20x in het Engels of Spaans zegt dat je haar niet kan verstaan, blijft ze nog gewoon in retesnel Spaans doortetteren
Op dinsdag 15 juli 2003 16:15 schreef Walhalla het volgende:
Je betaalt 65 euro en op de dag dat je weggaat, gaat dat vrouwtje alles nakijken.
We gaan weer es lekker feesten, zuipen en nog meer feesten daar.
greetz
Boost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |