abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179434607
Ik ben zelf 25 jaar oud en mijn ex vriendin , toen ze nog niet mijn vriendin was , dat ze 14 jaar oud zou zijn. Na een tijdje zei ze dat het een grap was en dat ze 16 jaar oud is.

Dus na een tijdje we nemen relatie met elkaar , waarbij ik ervan uit ging dat ze 16 is , wat dus wettelijk toegestaan is. Alleen na een tijdje geeft ze dus aan dat ze wel 14 jaar oud en dus minderjarig. Ik heb met haar seks gehad , dus wat kan er nu allemaal gebeuren?

Ik heb gesprekken opgeslagen waarbij ze aangeeft dat ze 16 is en achteraf pas na 4 maanden aangeeft dat ze nog maar 14 jaar oud is. Ik ben dus belazerd door haar alleen ik vraag me af of er een kans bestaat dat ik hierdoor in de problemen kan komen?
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179434737
Nooit een paspoort oid gezien? Dreigt ze al ergens mee? Leek ze je 16?
Somebody that I used to know
pi_179434778
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:47 schreef Postbus100 het volgende:
Nooit een paspoort oid gezien? Dreigt ze al ergens mee? Leek ze je 16?
Ze lijkt meer 18 jaar minimaal. Nee nooit om ID of paspoort gevraagd. Ik ging ervanuit dat ze eerlijk was. Maar nu ben ik dus erachter gekomen dat ze toch minderjarig is.

Ze dreigt momenteel NOG nergens mee alleen ik vind dit wel een erg vervelende situatie.
pi_179434794
Moet er eerst aangifte gedaan worden...
zie email 27 oktober
pi_179434816
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:49 schreef trein2000 het volgende:
Stel ze doet een aangifte , en dan? Heb ik dan een probleem of sta ik sterk omdat ze loog over haar leeftijd?
pi_179434991
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:49 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Stel ze doet een aangifte , en dan? Heb ik dan een probleem of sta ik sterk omdat ze loog over haar leeftijd?
Dat ligt echt aan de omstandigheden van het geval. ( en of je een man of vrouw als OvJ/rechter krijgt)
zie email 27 oktober
pi_179435058
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:49 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet. Van ambtswege moet het OM zedenmisdrijven, vooral als er minderjarigen in het geding zijn, vervolgen. Maar ja, dan moet het OM wel weten dat het gebeurd is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179435061
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat ligt echt aan de omstandigheden van het geval. ( en of je een man of vrouw als OvJ/rechter krijgt)
Omstandigheden? Er is niks geks gebeurd alleen we hebben tijdens onze relatie wel seks gehad met elkaar.
pi_179435086
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Volgens mij hoeft dat niet. Van ambtswege moet het OM zedenmisdrijven, vooral als er minderjarigen in het geding zijn, vervolgen. Maar ja, dan moet het OM wel weten dat het gebeurd is.
Maar wat als de meid nou liegt over haar leeftijd en dan? Is het dan toch de schuld van de man?
pi_179435109
En wat heb je gedaan toen je er wel achterkwam dat ze nog geen 16 was? Daarna nog seks gehad?
pi_179435143
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:57 schreef wcborstel het volgende:
En wat heb je gedaan toen je er wel achterkwam dat ze nog geen 16 was? Daarna nog seks gehad?
Per direct een punt achter de relatie gezet.
pi_179435171
Als ze dat doet heb jij sowieso een probleem...
Ze zal het vast niet zomaar doen maar misschien wel de ouders...
pi_179435208
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:59 schreef hoechst het volgende:
Iets uit te leggen, probleem is een groot woord.

Daarbij, 16. Kom op vent 😅
pi_179435217
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:59 schreef hoechst het volgende:
Dat is dan wel vreemd. Want ik ben toch die gene die belazerd is door haar? Zij loog over haar leeftijd. Toen ze aangaf dat ze dus nog geen 16 was en dat ze dus loog over haar leeftijd heb ik per direct onze relatie beëindigt.
pi_179435246
Heb je nu ruzie? Of hoe is ze eronder?
  zondag 27 mei 2018 @ 22:01:09 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179435248
Vooral fok topics over openen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179435292
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:01 schreef NicolasJoy het volgende:
Heb je nu ruzie? Of hoe is ze eronder?
Er is niks aan de hand. Alleen ze vind het jammer dat we geen relatie meer hebben. Ik heb haar verteld dat ze mag terug komen wanneer ze 16 is haha
pi_179435296
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:00 schreef Esbartaomerta het volgende:
Dat is dan wel vreemd. Want ik ben toch die gene die belazerd is door haar? Zij loog over haar leeftijd. Toen ze aangaf dat ze dus nog geen 16 was en dat ze dus loog over haar leeftijd heb ik per direct onze relatie beëindigt.
Doe aangifte, zou ik zeggen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179435317
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Doe aangifte, zou ik zeggen.
Waarom zou ik? Ik vind het wel goed zo. Ik spreek haar niet meer.
pi_179435513
Waarom zou je als 25-jarige iets met een 16-jarige willen? Totaal andere levensfase en nog geen rijpe geest.
dag
pi_179435532
Als zij het niemand vertelt (ook haar vriendinnetjes niet dus), dan zal er weinig gebeuren. Als ze er wel over begint te praten, dan komt het vroeg of laat bij haar ouders terecht, die dan aangifte tegen jou doen, zij wordt onder druk gezet door haar ouders om te zeggen dat het niet vrijwillig was (in zoverre dat nodig is), en je hangt wegens seks met een minderjarige. Je zal vast de maximale straf niet krijgen (wat is dat, 4? 8 jaar?), maar ja, je krijgt wel een hoop problemen.
pi_179435646
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Als zij het niemand vertelt (ook haar vriendinnetjes niet dus), dan zal er weinig gebeuren. Als ze er wel over begint te praten, dan komt het vroeg of laat bij haar ouders terecht, die dan aangifte tegen jou doen, zij wordt onder druk gezet door haar ouders om te zeggen dat het niet vrijwillig was (in zoverre dat nodig is), en je hangt wegens seks met een minderjarige. Je zal vast de maximale straf niet krijgen (wat is dat, 4? 8 jaar?), maar ja, je krijgt wel een hoop problemen.
Dus al liegt ze over haar leeftijd , dat ze dus wel 16 zou zijn inplaats van 14 , dan nog zou kom ik dus in zware problemen ?

En seks tussen ons was gewoon vrijwillig. We hebben een relatie gehad van 4 maanden , alles is bewijsbaar met gesprekken online. De dag dat ze zei dat ze dus 14 bleek te zijn inplaats van 16 heb ik ook alle contact verbroken.

Als ik toch een probleem kan krijgen dan is er wel iets mis met de wetgeving in Nederland.

Als ze nou zei dat ze 14 was en ze bleef er ook echt bij en ik ga toch met haar om ja dan ben ik wel schuldig. Maar in dit geval is dat toch echt anders toch?
pi_179435707
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:07 schreef Peter het volgende:
Waarom zou je als 25-jarige iets met een 16-jarige willen? Totaal andere levensfase en nog geen rijpe geest.
Ik heb liever een vriendin/vrouw die ongeveer +- 10 jaar jonger is als mij. Dus als ik 35 ben moet ze 25 zijn. Een vrouw die wat jonger is , is altijd beter. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Ik vind dat vrouwen na een bepaalde leeftijd , na hun 30ste heel snel verouderen dus daarom wil ik liever wat leeftijdsverschil.
pi_179435756
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:11 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dus al liegt ze over haar leeftijd , dat ze dus wel 16 zou zijn inplaats van 14 , dan nog zou kom ik dus in zware problemen ?

En seks tussen ons was gewoon vrijwillig. We hebben een relatie gehad van 4 maanden , alles is bewijsbaar met gesprekken online. De dag dat ze zei dat ze dus 14 bleek te zijn inplaats van 16 heb ik ook alle contact verbroken.

Als ik toch een probleem kan krijgen dan is er wel iets mis met de wetgeving in Nederland.

Als ze nou zei dat ze 14 was en ze bleef er ook echt bij en ik ga toch met haar om ja dan ben ik wel schuldig. Maar in dit geval is dat toch echt anders toch?
Boeiee!!
Volgens de wet moet je haar leeftijd controleren voordat je haar neukt...

Die ouders zeiden niets toen ze haar hoorde kreunen?
  zondag 27 mei 2018 @ 22:15:10 #25
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179435789
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit je worst case scenario?

Het klinkt een beetje gebracht als een feit.

TS, waarom heb jij opnames waarin ze zegt 16 te zijn? Je vertrouwde de boel al niet helemaal?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')